S-Pankin Visa-laskujen suoraveloitus

ei mahdollista

Ihmetyttää, että S-Pankin Visa Credit-laskuja ei voi laittaa suoraveloitukseen ollenkaan. Tästä on erinäisiä hankaluuksia, koska paperilaskun saapumisesta on suhteellisen lyhyt aika eräpäivään. Itselläni lasku kertyy tällä hetkellä ajalle 15.1. - 14.2. Paperilaskun perille tulo vie muutaman päivän ja eräpäivä on 28.2. Sopivasti jakso päättyy vielä lauantaihin, jolloin paperilaskukin viivästyy lisää.

4

740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytymätön

      Credit-laskuja ei kai edes voi laittaa suoraveloitukseen, koska maksun määrä saattaa vaihdella. Voithan sinä tehdä toistuvan maksun, jos haluat pelkän minimilyhennyksen maksaa.

      • ---___----

        Kyllä tuo muilla pankeilla onnistuu, automaattisesta maksetaan valittu lyhennys. Maksuaikakortin tapauksessa koko laskun summa.


      • Nordealla suoraveloitus toimii niin, että veloitettavaksi määräksi tulee automaattisesti sopimuksen mukainen vähimmäismäärä. Se näkyy verkkopankin erääntyvissä maksuissa ehkä viikon ennen eräpäivää. Jos haluaa maksaa enemmän, maksun rahamäärää voi itse muuttaa ennen eräpäivää.

        Sitäpaitsi suoraveloitettavien maksujen määrät yleensä aina muuttuvat. Esim. sähkölaskut, tv-luvat, lehtien kestotilausmaksut ja kaikki muutkin maksut yleensä nousevat. Eihän suoraveloitussopimuksessa sovitakaan maksettavaksi mitään tiettyä rahamäärää vaan maksun saaja ilmoittaa rahamäärän vasta vähän ennen eräpäivää.


      • credit=luotto

        Voi laittaa ainakin muualla joko rahallisesti tai % luotosta taikka kaikki esim.2000€ kerralla kaikki jos laskua sen verran tulossa.
        Eli annetaan maksimi määrä mitä voi ottaa kerralla.Loput ylimenevän joko maksaa laskun tullessa erikseen tai menee osamaksuna korolla seuraavaan erään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      54
      2629
    2. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      24
      2106
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      57
      1980
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      132
      1756
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1444
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      131
      1368
    7. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1194
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      454
      1173
    9. Outoa toimintaa kaikkinensa

      Jotenkin sairashan se sinäkin olet.
      Ikävä
      29
      1009
    10. Olet tosi lapsellinen...

      Ja kiva harrastus tämä palstailu sulla. Lisää uskottavuutta ja luotettavuutta paljon. 🙄 Eipä sillä onneksi enää ole väl
      Ikävä
      44
      1005
    Aihe