Taidan lähteä venemessuille. Sen verran noita tukiaisia pläjähtää tulemaan, että voisi vaikka jahdin ostaa. Pitää ostaa riittävän iso niin työttömiä vituttaa.
Hyvä kepu, kepu on suurin ja mahdollistaa laiskoille pankkomiehille tämänkin.
Venemessuille vai
5
105
Vastaukset
- pikku kaarnapurrellaan
En ole kade!
- kateellinen
muuten kirjoitukseni meni hukkaan.
Mitäs jos vielä kerron, että minulla on uuden auton hinta pankissa niinkuin muillakin tämän palstan porhoilla ? - laineiden lemmikille,
kateellinen kirjoitti:
muuten kirjoitukseni meni hukkaan.
Mitäs jos vielä kerron, että minulla on uuden auton hinta pankissa niinkuin muillakin tämän palstan porhoilla ?..että minulla on se uusi auto jo kotona niinkuin muillakin tämän palstan porhoilla.
- auton rahat
laineiden lemmikille, kirjoitti:
..että minulla on se uusi auto jo kotona niinkuin muillakin tämän palstan porhoilla.
jemmassa repikää siitä. Mesellä ajan arkiajot. Viikonloppuisin Lexuksella kurvaillaan.
- kauppa on joka kannattaa
auton rahat kirjoitti:
jemmassa repikää siitä. Mesellä ajan arkiajot. Viikonloppuisin Lexuksella kurvaillaan.
Minun 150:n auton varastosta ostamasi 47 kpl on hyvä taloudellinen satsaus mutta nämä reilu sata autoa on vielä varastossani odottamassa onnellista ostajaa.
Tuossa olis vielä perämettää myynnissä metsäyhtiöitten vaukeuksian takia, miten olis, onko tarvetta ostoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996013
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764