BENNY HINN

miksi tätä huijaria esitetään?

miksi tätä benny hinnin showta esitetään teevee seiskalla? se mies on rahanahne huijari. se mies myy "parantumisia" rahasta kokouksien ulkopuolella kovalla rahalla.

yhtäkään parantumista ei ole tapahtunut hinnin kautta. se heittelee vaan pyörätuoleja lavalta ja laskee montako taas jumala paransi.

jos hinn pystyisi parantamaan jumalan kautta niin kaikki sairaathan hänen luokseen menisi. hän olisi jumalan ihme.

kaikki "parantumiset" on muutenkin sellaisia kaikki mitä ei voi todistaa. koska rammalle on kasvanut kaikkien edessä uusi jalka??

37

5313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin Powel

      Philip Powel Ausraalian of Godin entinen pääsihteeri antoi julkilausuman 18.10.1999 koskien Benny Hinniä. Tassä on otteita tuosta lausunnosta. Olemme taltioiteet Benny Hinnin vääriä väittämiä ja harhoja monen vuoden ajalta. Ne jotka julkisesti puhuvat ja kirjoittavat, ovat myös julkisen tarkastelun alla. Sama pätee minuun ja muihin. On useita "merkejä" erikoisia ilmiöitä, jotka yhdistetään nykyiseen herätykseen, mutta jolla on demoninen alkuperä. Kun sellainen ("kultahiput") asenetaan omaan yhteyteensä muiden vastaavien kanssa. Katolisssa kirkossa vaikuttavat demoniset ilmiöt ja mystiikka ovat tulleet helluntai ja karismaattiseen liikeeseen. Benny Hinn on selvästi väärä profeetta. Onneksi kaikki Australian seurakunnat, eivät ole tässä mukana. Tähän viellä oma lisäys. Benny Hinn Suomen vierailulla 12.7.2001 oli ennustanut, että Suomessa alkaa herätys kuudentoista kuukauden kuluttua nuorten keskuudessa. Näin KIPINÄ lehti.

      • Savolaisukkeli

        Benny Hillhän oli mainio koomikko....


      • miksi Hinnin
        Savolaisukkeli kirjoitti:

        Benny Hillhän oli mainio koomikko....

        ohjelmaa edelleen seiskalla esitetään??
        Hinn mm.hakee voimansa haudoilta, opettaa menestysteologian harhaoppia (kaikki paranvat jos uskovat tarpeeksi jne.), KÄSKEE Pyhää Henkeä, tekee koko paranemisesta show´n.
        Paljon on tv7 tästä kritiikkiä saanut, kun samalla kanavalla mm.Jarmo Sormunen (ohjelmassa Cafe Raamattu) ja Tapani Suonto (One Way) varoittavat tällaiseen opetukseen uskomasta, se "eksyttää jopa valitut".


      • on lopun ajassa
        miksi Hinnin kirjoitti:

        ohjelmaa edelleen seiskalla esitetään??
        Hinn mm.hakee voimansa haudoilta, opettaa menestysteologian harhaoppia (kaikki paranvat jos uskovat tarpeeksi jne.), KÄSKEE Pyhää Henkeä, tekee koko paranemisesta show´n.
        Paljon on tv7 tästä kritiikkiä saanut, kun samalla kanavalla mm.Jarmo Sormunen (ohjelmassa Cafe Raamattu) ja Tapani Suonto (One Way) varoittavat tällaiseen opetukseen uskomasta, se "eksyttää jopa valitut".

        2 Piet. 2:1
        Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon.

        2 Piet. 2:2
        Ja moni on seuraava heidän irstauksiaan, ja heidän tähtensä totuuden tie tulee häväistyksi;

        2 Piet. 2:3
        ja ahneudessaan he valheellisilla sanoilla kiskovat teistä hyötyä; mutta jo ammoisista ajoista heidän tuomionsa valvoo, eikä heidän perikatonsa torku.


      • jonku adressin
        on lopun ajassa kirjoitti:

        2 Piet. 2:1
        Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon.

        2 Piet. 2:2
        Ja moni on seuraava heidän irstauksiaan, ja heidän tähtensä totuuden tie tulee häväistyksi;

        2 Piet. 2:3
        ja ahneudessaan he valheellisilla sanoilla kiskovat teistä hyötyä; mutta jo ammoisista ajoista heidän tuomionsa valvoo, eikä heidän perikatonsa torku.

        esim nettiin tän asian puolesta jotta me tv7:n katsojat saatais luottaa kanavan tarjontaan jatkossa? Ojarekselle pitäis näyttää selkeästi miten Hinn opettaa väärin juuri kanavalla esitetyillä jaksoilla. Onko kellään tietoa mistä noita ohjelmia voisi jälkeenpäin seurata, ei ainakaan arkistossa ole?


      • Worried
        jonku adressin kirjoitti:

        esim nettiin tän asian puolesta jotta me tv7:n katsojat saatais luottaa kanavan tarjontaan jatkossa? Ojarekselle pitäis näyttää selkeästi miten Hinn opettaa väärin juuri kanavalla esitetyillä jaksoilla. Onko kellään tietoa mistä noita ohjelmia voisi jälkeenpäin seurata, ei ainakaan arkistossa ole?

        Hinnin ohjelma on yksi tv7:n eksyttävistä ohjelmista. Käytännössä kaikki God tv:n tuotanto ja suurin osa kotimaisistakin ohjelmista kuuluu mielestäni samaan sarjaan (mm. Nokia missio, Pirkko Jalovaara, Polvijärven pastori, Håkan ja Pia Westergård ja Paavo Järvinen). Kanavan perustajan näkemykset tuntuvat vaikuttavan merkittävästi ohjelmatarjontaan. Olisi suotavaa saada tilalle Raamattuun perustuvaa, oikeasti kristillistä ohjelmaa.


      • KRISTILLISTÄ
        Worried kirjoitti:

        Hinnin ohjelma on yksi tv7:n eksyttävistä ohjelmista. Käytännössä kaikki God tv:n tuotanto ja suurin osa kotimaisistakin ohjelmista kuuluu mielestäni samaan sarjaan (mm. Nokia missio, Pirkko Jalovaara, Polvijärven pastori, Håkan ja Pia Westergård ja Paavo Järvinen). Kanavan perustajan näkemykset tuntuvat vaikuttavan merkittävästi ohjelmatarjontaan. Olisi suotavaa saada tilalle Raamattuun perustuvaa, oikeasti kristillistä ohjelmaa.

        ohjelmaa edustavat ainakin Cafe Raamattu, Varustamo ja One Way. Miksi Jalovaara ei sitä olisi? Hän on nöyrän tuntuinen uskova ihminen, joka saanut Jumalalta kutsun rukoilla ihmisten puolesta. ei painosta, meuhkaa ym. ja korottaa Kristusta, ei itseään.


      • Worried
        KRISTILLISTÄ kirjoitti:

        ohjelmaa edustavat ainakin Cafe Raamattu, Varustamo ja One Way. Miksi Jalovaara ei sitä olisi? Hän on nöyrän tuntuinen uskova ihminen, joka saanut Jumalalta kutsun rukoilla ihmisten puolesta. ei painosta, meuhkaa ym. ja korottaa Kristusta, ei itseään.

        Olen samaa mieltä mainitsemistasi ohjelmista. Sen sijaan Pirkko Jalovaara sai "wimberiläisen" voitelun Englannissa yli kaksikymmentä vuotta sitten ja aloitti sen jälkeen oman toimintansa. John Wimber edustaa ns. latter rain eli myöhäissadeliikettä, joka on laajalle levinnyttä harhaoppia. Lisää tietoa löytyy täältä: http://www.kristitynfoorumi.fi/artikkelit.htm

        Jos joku haluaa perustaa adressin nettiin, se onnistuu täällä: http://www.adressit.com/


      • hämmentynyt nyt..
        Worried kirjoitti:

        Olen samaa mieltä mainitsemistasi ohjelmista. Sen sijaan Pirkko Jalovaara sai "wimberiläisen" voitelun Englannissa yli kaksikymmentä vuotta sitten ja aloitti sen jälkeen oman toimintansa. John Wimber edustaa ns. latter rain eli myöhäissadeliikettä, joka on laajalle levinnyttä harhaoppia. Lisää tietoa löytyy täältä: http://www.kristitynfoorumi.fi/artikkelit.htm

        Jos joku haluaa perustaa adressin nettiin, se onnistuu täällä: http://www.adressit.com/

        Olen käynyt Jalovaaran kokouksissa n.10 kertaa alkaen v.2000 ja pari kertaa käynyt edessä hänenkin rukoiltavanaan. olen lukenut hänen kirjojaan ja nyt eilen katsoin tv7 arkistosta hänen ohjelmansa "ihmeet todistavat" ja tuo oli kyllä pohjanoteeraus!
        hän näytti siinä todisteeksi "ihmeistä" kaksi tosi vanhaa videopätkää amerikkalaisista saarnaajista (toinen pahamainenen A.A.Allen), joka "paransi" vatsasyövän nuhtelemalla paholaista ja toinen "selvänäki" erään naisen elämästä asioita.
        Olen tosi pettynyt mutta tuo Wimber-juttu kertoo jo jotain..

        Siitä olen kyllä melko varma että Jumalan voima toimii hänen (Pirkon) kauttaan koska olen itsekin kokenut Pyhän Hengen läsnäolon, ja sitä hän rukoilee jokaisen kohdalla Jeesuksen nimessä. mutta mitä siihen on sekoittunut, en halua enää olla mukana. Eikä kaataminen ole raamatullista..

        Tästä lähin keskityn Tapani Suonnon ja One Wayn opetuksen kuunteluun, ja Sormusen&Nummelan.
        Tosi hämäävää kun näitä oppeja esitetään ja sekoitetaan miten sattuu kristillisellä kanavalla..
        Toisaalta myös ohjelma Kaivo on tosi hyvä, sekä Kirkossa keskustellaan, ne eivät anna suoria vastauksia sinänsä vaan yleiskuvaa kristillisestä kentästä ja työntekijöistä.


      • Koska seurannut
        hämmentynyt nyt.. kirjoitti:

        Olen käynyt Jalovaaran kokouksissa n.10 kertaa alkaen v.2000 ja pari kertaa käynyt edessä hänenkin rukoiltavanaan. olen lukenut hänen kirjojaan ja nyt eilen katsoin tv7 arkistosta hänen ohjelmansa "ihmeet todistavat" ja tuo oli kyllä pohjanoteeraus!
        hän näytti siinä todisteeksi "ihmeistä" kaksi tosi vanhaa videopätkää amerikkalaisista saarnaajista (toinen pahamainenen A.A.Allen), joka "paransi" vatsasyövän nuhtelemalla paholaista ja toinen "selvänäki" erään naisen elämästä asioita.
        Olen tosi pettynyt mutta tuo Wimber-juttu kertoo jo jotain..

        Siitä olen kyllä melko varma että Jumalan voima toimii hänen (Pirkon) kauttaan koska olen itsekin kokenut Pyhän Hengen läsnäolon, ja sitä hän rukoilee jokaisen kohdalla Jeesuksen nimessä. mutta mitä siihen on sekoittunut, en halua enää olla mukana. Eikä kaataminen ole raamatullista..

        Tästä lähin keskityn Tapani Suonnon ja One Wayn opetuksen kuunteluun, ja Sormusen&Nummelan.
        Tosi hämäävää kun näitä oppeja esitetään ja sekoitetaan miten sattuu kristillisellä kanavalla..
        Toisaalta myös ohjelma Kaivo on tosi hyvä, sekä Kirkossa keskustellaan, ne eivät anna suoria vastauksia sinänsä vaan yleiskuvaa kristillisestä kentästä ja työntekijöistä.

        ohjelmia ja käynyt joskus tapahtumissa, missä Pirkko Jalovaara on ollut puhujana. Joskus osallistunut pienellä panoksella rahankeräykseenkin. Hmm...


      • Sisäpiiri
        hämmentynyt nyt.. kirjoitti:

        Olen käynyt Jalovaaran kokouksissa n.10 kertaa alkaen v.2000 ja pari kertaa käynyt edessä hänenkin rukoiltavanaan. olen lukenut hänen kirjojaan ja nyt eilen katsoin tv7 arkistosta hänen ohjelmansa "ihmeet todistavat" ja tuo oli kyllä pohjanoteeraus!
        hän näytti siinä todisteeksi "ihmeistä" kaksi tosi vanhaa videopätkää amerikkalaisista saarnaajista (toinen pahamainenen A.A.Allen), joka "paransi" vatsasyövän nuhtelemalla paholaista ja toinen "selvänäki" erään naisen elämästä asioita.
        Olen tosi pettynyt mutta tuo Wimber-juttu kertoo jo jotain..

        Siitä olen kyllä melko varma että Jumalan voima toimii hänen (Pirkon) kauttaan koska olen itsekin kokenut Pyhän Hengen läsnäolon, ja sitä hän rukoilee jokaisen kohdalla Jeesuksen nimessä. mutta mitä siihen on sekoittunut, en halua enää olla mukana. Eikä kaataminen ole raamatullista..

        Tästä lähin keskityn Tapani Suonnon ja One Wayn opetuksen kuunteluun, ja Sormusen&Nummelan.
        Tosi hämäävää kun näitä oppeja esitetään ja sekoitetaan miten sattuu kristillisellä kanavalla..
        Toisaalta myös ohjelma Kaivo on tosi hyvä, sekä Kirkossa keskustellaan, ne eivät anna suoria vastauksia sinänsä vaan yleiskuvaa kristillisestä kentästä ja työntekijöistä.

        Olen tosi pettynyt PK:n nykytilaan, aikoinaan siellä oli herätystä, olin itsekin katutyössä ja puutteistaan huolimatta Herraa etsittiin. Nykyään tuo sokea Pellinen ja ylpeä Suonto käyttävät arvostelun armolahjaa kuin venäjä iskujoukkojaan. Katutyö on lopahtanut ja ollaan salonkikelpoisia ja politiikan rahoja jaellaan epämääräisiin hankkeisiin lähetyskentille joissa tapahtuu kaikenlaista.....


      • älä tongi
        Worried kirjoitti:

        Olen samaa mieltä mainitsemistasi ohjelmista. Sen sijaan Pirkko Jalovaara sai "wimberiläisen" voitelun Englannissa yli kaksikymmentä vuotta sitten ja aloitti sen jälkeen oman toimintansa. John Wimber edustaa ns. latter rain eli myöhäissadeliikettä, joka on laajalle levinnyttä harhaoppia. Lisää tietoa löytyy täältä: http://www.kristitynfoorumi.fi/artikkelit.htm

        Jos joku haluaa perustaa adressin nettiin, se onnistuu täällä: http://www.adressit.com/

        ettei ala haisemaan


      • kristitty.
        KRISTILLISTÄ kirjoitti:

        ohjelmaa edustavat ainakin Cafe Raamattu, Varustamo ja One Way. Miksi Jalovaara ei sitä olisi? Hän on nöyrän tuntuinen uskova ihminen, joka saanut Jumalalta kutsun rukoilla ihmisten puolesta. ei painosta, meuhkaa ym. ja korottaa Kristusta, ei itseään.

        tutki asiaa, ehkäpä simmut aukee ja parannus sulle annetaanh..


      • ++++++++++++++++++
        Worried kirjoitti:

        Hinnin ohjelma on yksi tv7:n eksyttävistä ohjelmista. Käytännössä kaikki God tv:n tuotanto ja suurin osa kotimaisistakin ohjelmista kuuluu mielestäni samaan sarjaan (mm. Nokia missio, Pirkko Jalovaara, Polvijärven pastori, Håkan ja Pia Westergård ja Paavo Järvinen). Kanavan perustajan näkemykset tuntuvat vaikuttavan merkittävästi ohjelmatarjontaan. Olisi suotavaa saada tilalle Raamattuun perustuvaa, oikeasti kristillistä ohjelmaa.

        .....................


      • Kysymys.
        on lopun ajassa kirjoitti:

        2 Piet. 2:1
        Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon.

        2 Piet. 2:2
        Ja moni on seuraava heidän irstauksiaan, ja heidän tähtensä totuuden tie tulee häväistyksi;

        2 Piet. 2:3
        ja ahneudessaan he valheellisilla sanoilla kiskovat teistä hyötyä; mutta jo ammoisista ajoista heidän tuomionsa valvoo, eikä heidän perikatonsa torku.

        Asiallinen


      • Suukki
        miksi Hinnin kirjoitti:

        ohjelmaa edelleen seiskalla esitetään??
        Hinn mm.hakee voimansa haudoilta, opettaa menestysteologian harhaoppia (kaikki paranvat jos uskovat tarpeeksi jne.), KÄSKEE Pyhää Henkeä, tekee koko paranemisesta show´n.
        Paljon on tv7 tästä kritiikkiä saanut, kun samalla kanavalla mm.Jarmo Sormunen (ohjelmassa Cafe Raamattu) ja Tapani Suonto (One Way) varoittavat tällaiseen opetukseen uskomasta, se "eksyttää jopa valitut".

        kiinni, eikö? Näyttääkin kauniimmalta, jookos?


      • '-'-'-'-'-'-'-'-'-'-

        '''''''''''''''''


      • epäraamatullinen.
        Sisäpiiri kirjoitti:

        Olen tosi pettynyt PK:n nykytilaan, aikoinaan siellä oli herätystä, olin itsekin katutyössä ja puutteistaan huolimatta Herraa etsittiin. Nykyään tuo sokea Pellinen ja ylpeä Suonto käyttävät arvostelun armolahjaa kuin venäjä iskujoukkojaan. Katutyö on lopahtanut ja ollaan salonkikelpoisia ja politiikan rahoja jaellaan epämääräisiin hankkeisiin lähetyskentille joissa tapahtuu kaikenlaista.....

        Mene ristille etsimään oikeaa Pyhän Hengen voimaa.
        Ja: tee parannus!


      • Opetusta.
        epäraamatullinen. kirjoitti:

        Mene ristille etsimään oikeaa Pyhän Hengen voimaa.
        Ja: tee parannus!

        Jeesus sanoi ottakaa Pyhä Henki, niin hän sanoo tänäänkin. Risti on tyhjä, Jeesus on voittanut. Tiedätkö sen?

        Luepas Paavalin opetukset aiheesta, niin tajuat ettei risti lähetä Pyhää Henkeä, vaan Jeesus, itse Jumalan poika.


      • Katri Anneli
        Opetusta. kirjoitti:

        Jeesus sanoi ottakaa Pyhä Henki, niin hän sanoo tänäänkin. Risti on tyhjä, Jeesus on voittanut. Tiedätkö sen?

        Luepas Paavalin opetukset aiheesta, niin tajuat ettei risti lähetä Pyhää Henkeä, vaan Jeesus, itse Jumalan poika.

        Muuttuiko syntiinlangennut luomakunta Golgatan uhrilla synnittömäksi? Anteeksi vain ilkeyteni, mutta missä ihmeen hurmospilvissä te oikein hihhuloitte?


      • anteeksi.
        Katri Anneli kirjoitti:

        Muuttuiko syntiinlangennut luomakunta Golgatan uhrilla synnittömäksi? Anteeksi vain ilkeyteni, mutta missä ihmeen hurmospilvissä te oikein hihhuloitte?

        Sinun täytyy täyttyä Pyhällä Hengellä, jotta et olisi enää noin ilkeä. Pyhällä Hengellä täyttyneet ihmiset ovat lempeitä ja sävyisiä toisia ihmisiä kohtaan.
        Etsi Raamatusta kaikki Pyhää Henkeä käsittelevät kohdat ja pyydä Jumalaa avaamaan nuo kohdat sinulle sinulle. Siunausta.


      • ...
        Worried kirjoitti:

        Olen samaa mieltä mainitsemistasi ohjelmista. Sen sijaan Pirkko Jalovaara sai "wimberiläisen" voitelun Englannissa yli kaksikymmentä vuotta sitten ja aloitti sen jälkeen oman toimintansa. John Wimber edustaa ns. latter rain eli myöhäissadeliikettä, joka on laajalle levinnyttä harhaoppia. Lisää tietoa löytyy täältä: http://www.kristitynfoorumi.fi/artikkelit.htm

        Jos joku haluaa perustaa adressin nettiin, se onnistuu täällä: http://www.adressit.com/

        ...


    • armo.info/
    • WeijoLindroos
    • ei-pelle

      TV7 tekee suuren virheen ottamalla hinnin tänne sekoileen shoween.

    • hlöhgslöhdg

      Kiitos viestistäsi! Itse katsoin hinnin suomen kiertuetta ja olin todella pettynyt. mies kertoi ensin että Jumala lähetti Jeesuksen koska ei suoraan kyennyt puhumaan ihmisille. Ei kyennyt suoraan puhumaan! Haloo! Eihän Jumala muuta teekkään vanhassa testamentissa kun puhuu suoraan ihmisille, ilman mitään ongelmia! Ei taida olla hinn lukenut raamattua! Ja sitten kaveri kertoo anekdootin miten hän meni kuolemaisillaan olevan pakanan luo. Häntä pyydettiin rukoilemaan tuon miehen puolesta että tämä parantuisi, tai edes pelastuisi. Hinn kertoi naureskellen että hän kieltäytyi rukoilemasta! Kieltäytyi! mikä se sellainen saarnamies on? minäpä sanon mikä: se on huijari! ei voinut rukoilla kun ei mitään olis tapahtunut!!!

      • Kati 2

        Olen vasta tänä vuonna päässyt seuramaan tv7 ohjelmia, kun taloyhtiöömme tuli kaapelitv. En ole edes uskovainen, mutta kun olen usein erehtynyt seuraamaan Hinnin ohjelmia, niskakarvat ovat nousseet pystyyn. Hyviä raamatunselittäjiä ovat Derek Prince ja Pawson, vaikka hekin joskus mainitsevat jonkun selityksen omana käsityksenään, moni asia on silti Raamatusta selkiintynyt.
        Ajattelin tilata Princen ja Pawsonin tuotteita, huomasin että osa niiden tuotosta mainitaan menevän tv7:n ylläpitoon; en kuitenkaan ole halunnut näitä erinäisiä haitallisisa ohjelmia tukea. Kyllä sen huomaa ohjelman hengestä ja luonteesta, ketkä haluavat pysyä totuudessa ja aidossa raamatullisuudessa.


      • Pastori Menestys
        Kati 2 kirjoitti:

        Olen vasta tänä vuonna päässyt seuramaan tv7 ohjelmia, kun taloyhtiöömme tuli kaapelitv. En ole edes uskovainen, mutta kun olen usein erehtynyt seuraamaan Hinnin ohjelmia, niskakarvat ovat nousseet pystyyn. Hyviä raamatunselittäjiä ovat Derek Prince ja Pawson, vaikka hekin joskus mainitsevat jonkun selityksen omana käsityksenään, moni asia on silti Raamatusta selkiintynyt.
        Ajattelin tilata Princen ja Pawsonin tuotteita, huomasin että osa niiden tuotosta mainitaan menevän tv7:n ylläpitoon; en kuitenkaan ole halunnut näitä erinäisiä haitallisisa ohjelmia tukea. Kyllä sen huomaa ohjelman hengestä ja luonteesta, ketkä haluavat pysyä totuudessa ja aidossa raamatullisuudessa.

        Benny Hinn on voideltu Jumalan mies. En ymmärrä tätä uskonnollista vastustamista, missä lauotaan pää auki mitä sylki suuhun tuo sanomaa häntä vastaan. Hävetkää.. ei tartte paljoa ymmärrystä nähdä, että Hinnin haukkujat ovat itse syvällä suossa.
        Ei hengellinen parjaa, vaan pimeyden vanki


      • tilaisuudessa,
        Pastori Menestys kirjoitti:

        Benny Hinn on voideltu Jumalan mies. En ymmärrä tätä uskonnollista vastustamista, missä lauotaan pää auki mitä sylki suuhun tuo sanomaa häntä vastaan. Hävetkää.. ei tartte paljoa ymmärrystä nähdä, että Hinnin haukkujat ovat itse syvällä suossa.
        Ei hengellinen parjaa, vaan pimeyden vanki

        jossa Suomessa vieraili Benny Hinn. Selästäni parani hetkessä kipeä kohta, tunsin kuinka jotain "oikeni", ja se kohta on siitä lähtien ollut kunnossa. En huomannut mitään epäraamatullista julistuksessa, nöyrää oli.


      • Pastori Menestys kirjoitti:

        Benny Hinn on voideltu Jumalan mies. En ymmärrä tätä uskonnollista vastustamista, missä lauotaan pää auki mitä sylki suuhun tuo sanomaa häntä vastaan. Hävetkää.. ei tartte paljoa ymmärrystä nähdä, että Hinnin haukkujat ovat itse syvällä suossa.
        Ei hengellinen parjaa, vaan pimeyden vanki

        "Spirit tells me Fidel Castro die in the 90`s"
        " God will destroy homosexual ....90`s"
        Kumpikaan ei tapahtunut, käskeekö Jumala uskoa Raamatussa miestä jonka ennustukset eivät toteudu.Ei käske.5 Moos 18:19-22.

        Toiseksi Jeesus varoittaa vääristä profeetoista Matt 24:ssä.

        Kolmanneksi mies ottaa voitelunsa haudalta.Oliko se Kuhlmanin vai MacPhersonin.
        Neljänneksi minä pystyn antamaan näyttöä epärehellisyydestä.


    • pyydän minäkin

      Tämä Pyhää Henkeä komenteleva hyypiö pois kanavalta!

      Viimeinen pisara minulle oli kun hän kaupitteli "pyhää öljyä" (kenties extra virginiä) "kallisarvoisessa pullossa" (muistutti Tiimarin tuotteita) joilla piti olla jotain maagisia parantavia ominaisuuksia.

      Toinen jonka toivoisin häipyvän ihmisten älyä loukkaamasta on Sith Rothin "Supernatural"-roskan nolot jorinat.

      Joyce Meyerin positive thinking assertiivisuustreenaus -komediaa voi sietää viihteenä. Nippa nappa.

      • paikanetsijä

        nousi karvat pystyyn kun näin pyhän öljyn kaupittelu mainoksen -

        supernatural ja Joyce Meyer johtaa tässä perheessä aina kanavan vaihtoon

        ihmettelen kuinka vietäviä ihmiset ovat - tässäkin suhteessa


    • Jope 48.

      levittää Benny Hinnin valheita. Voin sanoa ilman epälyksen häivää, että ihmiskunnan suurin herätys on pian tulossa. Haluan kertoa teille, mitä Herra näytti minulle 1990-luvun alussa. Herra sanoi, että 90-luvun puolivälissä kaksi Hänen nengellistä "jättiläisistään" pääsisi kotiin. Heti sen jälkeen alkaisi historian suurin herätys. Mutta me olemme 90-luvun puolivälissä. Tämä on sitä aikaa. Kannattaa kiinittää turvavyöt, sillä jotakin on tapahtumassa. Tuon herätyksen aikana uskon tapatuvan kolme asiaa. Ensiksikin, historia suurin sielujenvoittamisaktiviteetti. Toiseksi, historian suurimmat ihmeet. Kolmanneksi, me tulemme kokemaan Jumalan lupausten toteutuvan, joiden mukaan syntisten rikkaudet tulevat vanhurskasten käsiin. Se tekee mahdolliseksi evankeliumin viemisen maailman ääriin. Kun Jumala antaa jumalattomien vaurauden uskovien käsiin. Näin Kipinä lehdessä 1996 valheen levittäjänä Pasi Turunen.

    • Jeesus on Herra

      väärät profeetat eivät tunnusta Jeesusta Kristusta Herrakseen Ja Jumalan pojaksi - Jumalaksi. Näitä ovat okkultiset ihmiset: käsillä parantajat Selvänäkijät Meediot Vainajahenkien esillekutsujat Heidän mielensä ei ole kohdistettu Kristukseen. Nämä tekevät tunnustekoja ja matkivat Jumalaa eikä heissä ole Jumalan Henkeä eivät ole alistuneet Jumalan sanan auktoriteetin alle vaan ovat itsejulistaneet olevansa jumalia eivätkä tunnusta Jeesuksen herrautta voimanlähteenään vaan jokin korkeampi voima ohjaa heitä sydän ei ole pesty Jeesuksen verellä - Henkeä heissä ei ole (Pyhän Hengen kaste - voima, joka puetaan jokaisen ylle jonka sydän on vihmottu Jeesuksen verellä puhtaaksi ja nöyrtynyt Jumalan Sanan alle ja toteuttaa sitä omassa elämässään armahdettuna syntisenä). Jumalan pelko on viisauden alku. Arvostellessaan Jeesusta Bersebupin voimassa tekevän ihmeitä - Jeesus varoitti heitä Pyhän Hengen pilkasta! Mark 3:29 Lk 12:10 Opetuslapset eivät sietäneet erästä miestä joka ei ollut heidän kanssaan, mutta teki tunnustekoja Jeesuksen nimessä ja halusivat estää sen Lk 9:49 mutta Jeesus kielsi koskapa mies oli heidän puolellaan. Kavahtakaa fariseuksia ja oppeja joilla he haluavat sitoa vapaat Jumalan lampaat! työmies on palkkansa ansainnut ja Jumalan antamat talentit on leivisköjä jotka myös voi laittaa jakoon kun itse ei evankelioi mitäänhän emme ota mukaamme ja jokainen vastaa itse teoistaan Jeesukselle. Evankelioimaan sieluja saatanalta iankaikkinen kadotus on totta ja myös iankaikkinen elämä Jumalan valtakunnassa kuolemamme jälkeen me menemme valintamme mukaan Jumalan sanaa toteuttamalla tässä ajassa tehdyn päätöksemme perusteella sinne minne JUMALAN SANA meidät tuomitsee ja itse itsemme tuomitsemme teoillamme ja puheillamme Valinta on sinun ja minun. Jumala on minulle näyttänyt nämä väärät profeetat OKKULTISTIT!

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      68
      2949
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      415
      2849
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      100
      2256
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      88
      2070
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1914
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1854
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1840
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      152
      1818
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      327
      1671
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1632
    Aihe