yllätyin kun hammaslääkäri toi minulle seuraavan vastaanotto ajan kotiin.Postihan kulkee vielä ja mun koti on yksityisaluetta ystäville ja sukulaisille itselleni suojattupaikka.Loukkaannuin jotenkin...onko kenelläkään vastaavaa kokemusta?Ajan tuominen ei olisi ollut välttämätöntä kun vastaanottoon oli 2viikkoa vielä aikaa.
Hammaslääkärin outo tapa
11
1905
Vastaukset
- olla onnellinen
Sinä olet hyvä asiakas hammaslääkärille.
Jospa viime käyntisi hänen luonaan oli hammaslääkärin uran kohokohta!
Minäkin pitäisin kiinni hyvistä asiakkaista.
Itse kannattaa miettiä olisiko henkinen puoli antanut enemmän hammaslääkärille käyntisi myötä, tai olisiko hän laittanut korotetun hinnan, jonka vahingossa maksoit? Jos tuntuu epämiellyttävältä oman hammaslekurin käyttäytyminen, vaihda toiseen.
Kauniit hampaat, kaunis hymy:)- Maigolman
Ompa sinullakin ihmeellisen negatiivinen ajattelutapa asian suhteen. Eikö se ole hienoa, että ihmisistä välitetään jopa taantuman aiheuttaman vitutuksen yhteydessä?
- Maigolman
Muissa samankokoisissa pohjois-savolaisissa kaupungeissa hamppilääkäri on lähettänyt kutsun kotiin jo viimiset kymmenen vuotta. harmi, että Varkaudessa eletään myöhäiseläjinä 10-15 vuotta jälkijunassa.
- Maigolman
Minusta se on hienoa, että ihmisistä välitetään. Ei sitä kannata ajatella mitenkään negatiivisena tai holhoavana kirjeenä, jos sellainen tulee. Sehän on vain positiivista... ajattele, sinustakin arvoisa Varkautelainen välittää sentäs joku...
- Leidi D
Ei tullut kirje vaan kaupungin palkkalistoilla oleva hammaslääkäri itse kotimatkallaan..Kai se teistä on normaalia ,pääsitte ainakin minua taas haukkumaan.Jospa teille toisillekkin tuodaan henkilökohtaisesti ajat?
- Maigolman
Leidi D kirjoitti:
Ei tullut kirje vaan kaupungin palkkalistoilla oleva hammaslääkäri itse kotimatkallaan..Kai se teistä on normaalia ,pääsitte ainakin minua taas haukkumaan.Jospa teille toisillekkin tuodaan henkilökohtaisesti ajat?
Edelleenkin toistan samaa, kuin edelleenkin, että pareemissa samankokoisissa, mutta henkisesti isommissa paikoissa, jopa täällä Pohjois-Savossa sama lappu tuodaan postitse etukäteisine aikavarauksineen, mutta Varkaudessa sitä ihmetellään, että "mikäs se tämä on".
- Väkä itelles valittaja!
Maigolman kirjoitti:
Edelleenkin toistan samaa, kuin edelleenkin, että pareemissa samankokoisissa, mutta henkisesti isommissa paikoissa, jopa täällä Pohjois-Savossa sama lappu tuodaan postitse etukäteisine aikavarauksineen, mutta Varkaudessa sitä ihmetellään, että "mikäs se tämä on".
sulle nyt tämäkin rautalangasta vääntää: se hammaslääkäri TOI ITSE sen ajan asiakkaalle KOTIIN. Siis se aika EI TULLUT POSTISSA kuten normaalisti voisi olettaa, vaan h-a-m-m-a-s-l-ä-ä-k-ä-r-i t-o-i a-j-a-n k-o-t-i-i-n p-o-t-i-l-a-a-l-l-e! Joko ymmärsit? Olen aina pitänytkin teitä yläsavolaisia tyhminä tolleroina, mutta luulin sentään, että niillekin leveysasteille on lukutaito jo juurtunut... Ei sentään..
- ...........
Väkä itelles valittaja! kirjoitti:
sulle nyt tämäkin rautalangasta vääntää: se hammaslääkäri TOI ITSE sen ajan asiakkaalle KOTIIN. Siis se aika EI TULLUT POSTISSA kuten normaalisti voisi olettaa, vaan h-a-m-m-a-s-l-ä-ä-k-ä-r-i t-o-i a-j-a-n k-o-t-i-i-n p-o-t-i-l-a-a-l-l-e! Joko ymmärsit? Olen aina pitänytkin teitä yläsavolaisia tyhminä tolleroina, mutta luulin sentään, että niillekin leveysasteille on lukutaito jo juurtunut... Ei sentään..
no jopa on kamalaa, jos hampilekuri hyvää hyvyyttään tuo kirjeen kotiin... on varmaan ajatellut ohikulkumatkalla heittää ei ole tarvinnu postiin laittaa.. ihme valitusta aina joka asiasta! varkauden lehteä ei kehtaa enää ees lukee,sielläki valitetaan jatkuvasti kaikesta... ja tääkii kannu on melko samantyylinen, marmatusta vaan aina... ihme touhua!!!!!
- Leidi D
Väkä itelles valittaja! kirjoitti:
Olet varmaan kaukana varkaudesta ja teille on älyä jaettu.Tuokuun tämän jälkeen ajat,enkä valita kun ei saa tulta alleen eli ymmärrystä.Suu on kyllä kun tulessa ollut jo 4päivää vastaanoton jälkeen.Vielä sekin riesa,mutta iteppähän kannan kipuni joka on sietämätön.Hyvää kevättalvea kaikille marinaan kyllästyneille.
- Leidi D
Leidi D kirjoitti:
Olet varmaan kaukana varkaudesta ja teille on älyä jaettu.Tuokuun tämän jälkeen ajat,enkä valita kun ei saa tulta alleen eli ymmärrystä.Suu on kyllä kun tulessa ollut jo 4päivää vastaanoton jälkeen.Vielä sekin riesa,mutta iteppähän kannan kipuni joka on sietämätön.Hyvää kevättalvea kaikille marinaan kyllästyneille.
hyvin miellyttäväksi henkilöksi.Tervetuloa siis kotiini sanoo hymysuu Leidi D.
- POSTITTAA
........... kirjoitti:
no jopa on kamalaa, jos hampilekuri hyvää hyvyyttään tuo kirjeen kotiin... on varmaan ajatellut ohikulkumatkalla heittää ei ole tarvinnu postiin laittaa.. ihme valitusta aina joka asiasta! varkauden lehteä ei kehtaa enää ees lukee,sielläki valitetaan jatkuvasti kaikesta... ja tääkii kannu on melko samantyylinen, marmatusta vaan aina... ihme touhua!!!!!
Kuin mennä käymään,haloo.Postitukset eikös lähde terveysasemilta yhdessä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872