OTTAA PÄÄHÄN!

...

Mikä tässä hemmetin viasatissa on vikana kun tekstiyksiä ei ole missään ja jos on niin ruotsinkielisenä ! Esim. MTV musiikkikanavakin on vain ruotsinkielisenä.

3

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • musiikkikanavalle..

no eipä ole canalillakaan kaikki lähetykset missään teksteissä, tietääkseni ihan sama ongelma sielläkin. sä et ole varmaan ennen mitään kanavapakettia edes kokeillut.
      music tv nyt 90 luvullakaan mitään tekstejä tarvinnut.. vaihda kanavaa jos ei m usa miellytä.

• aloittaja

Onhan mulla ollu jo 2 kanavapakettia ennen tätä. Tarkoitan Musit televisonia jossa tulee musiikin lisäksi erilaisia ohjelmia.

• mikkikissa
        aloittaja kirjoitti:

Onhan mulla ollu jo 2 kanavapakettia ennen tätä. Tarkoitan Musit televisonia jossa tulee musiikin lisäksi erilaisia ohjelmia.

Viasatilla on vähemmän kanavia ja vähemmän suomenkielistä ääntä ja tekstitystä,kuin kilpailijallaan

HYVÄ KANAVA TUO NG WILD VIASATILLA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      46
      2075
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      57
      1819
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      36
      1534
    4. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      32
      1443
    5. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      78
      1238
    6. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      58
      1122
    7. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      189
      973
    8. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      57
      949
    9. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      913
    10. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      24
      894
    Aihe