Hillittömästi ejakuloiva nainen

Dixbox

Onko ketään, joka karkoittaa miehen sängystään ejakuloimalla litroittain? Mulle on pari kertaa käynyt niin. Hävettää.
Saan seksiä tosi harvoin, jonkun kerran vuodessa, kun oikea mies on lähellä mua viedään ja sitten lorisee....
Olen kai semmoinen nukkuva tulivuori. Seksi ei ole kovin pakko tärkeää, mutta kun sitä saaa ja kemia kohtaa, niin voi virta vie.
Ja kuka mun kanssa haluaa olla.

28

9479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se vaan on

      Ejakulointi on pelkkä myytti, todellisuudessa sä lasket alles niinku vauvat.
      Koitappas reenailla lantionpohja lihaksias.
      Radiosta kuulin juttua, et nykypäivän naisilla on alapään lihakset huolestuttavan huonos kunnos.

      • Jenni1977

        Joillakin naisilla ejakulointi on mahdollista, ja neste puristuu orgasmin aikana rauhasista joista muukin kosteus erittyy (en muista nimeä). Itsellekin käy voimakkaassa orgasmissa joskus näin ja se tuntuu tosi hyvältä.. Utelias poikaystävä on usein tutkinut tätä eritettä seksin jälkeen, se on kuin vettä mutta jotenkin liukkaampaa ja tuoksuu neutraalille.


      • niinpä niin

        ...koittamaan et ole päässyt


      • käy vaikka ratsastamassa.

        käy vaikka ratsastamassa perse leviää ajan myötä mukavasti ja pillun lihakset vahvistuu ja vitussa tuntuu muutenkin varmasti mukavalta,ja jos hevonen on vielä ori niin voit vielä fantasioida sen isosta mulkusta ja kastut vielä enemmin.


    • intomies

      Älä turhaan häpeä. Miehelle se osa kuuluisi tuossa tilanteessa. Ihan normaaliahan tuo on, vaikkakaan ei niin tavallista että jokamies olisi tottunut. Kateelliset täällä aina alkavat väittää ettei tuollaista ole tai että nainen vain laskee alleen. Eivät raukat tiedä...

      Minulle kelpaisi tuollainen kovin mieluusti. Olen ollut kahden muun ejakuloivan naisen kanssa aiemmin ja pitänyt siitä kovasti. Eihän tuo ole kuin ihan pieni järjestelykysymys. Laitetaan vaikka pyyhe alle, niin ei väärät paikat kastu.

      Nukkuva tulivuori kuullostaa kovin kiehtovalta. Pääsisinpä sitä herättelemään, purkausta olisi tosi mukava odottaa ja kerätä painetta lisääkin.

      • Mimmu

        Se on ihan tosi juttu et miehet jotka tietää ejakuloinnista jotain, osaa sitä arvostaa... Kannattaisko varottaa ennen seksiä ettei tuu yllätyksenä? Siihen saatettais suhtautua vähän paremmin ;)


      • dixboxtaas
        Mimmu kirjoitti:

        Se on ihan tosi juttu et miehet jotka tietää ejakuloinnista jotain, osaa sitä arvostaa... Kannattaisko varottaa ennen seksiä ettei tuu yllätyksenä? Siihen saatettais suhtautua vähän paremmin ;)

        Niin, kun se ei aina tule, joskus vaan tulee suihkuna.. Nyt kypsemmällä iällä on alkanut tiehntyä. Se tuntuu itsestä kyllä kivalta, mutta ehk ei miehestä.. Sitä muuten ei voi teeskennellä.

        Olisipas kiva, jos joku osaisi ottaa tämän jutun luonnollisena osana.

        Se muuten ei ole pissaa, semmoinen erilainen on tuo prosessi.


      • adrax
        dixboxtaas kirjoitti:

        Niin, kun se ei aina tule, joskus vaan tulee suihkuna.. Nyt kypsemmällä iällä on alkanut tiehntyä. Se tuntuu itsestä kyllä kivalta, mutta ehk ei miehestä.. Sitä muuten ei voi teeskennellä.

        Olisipas kiva, jos joku osaisi ottaa tämän jutun luonnollisena osana.

        Se muuten ei ole pissaa, semmoinen erilainen on tuo prosessi.

        Ja mitäs se muuta on ku virtsaa.
        sulla ei ole olemassakaan muita elimiä ,jotka tuottais muita aineita, niinku miehil on kivekset ja eturauhanen.
        Kerrotko mitä se neste sun mielestäsi sitten on?


      • tiedän
        adrax kirjoitti:

        Ja mitäs se muuta on ku virtsaa.
        sulla ei ole olemassakaan muita elimiä ,jotka tuottais muita aineita, niinku miehil on kivekset ja eturauhanen.
        Kerrotko mitä se neste sun mielestäsi sitten on?

        on se neste, ei virtsaa. kerrotko oletko 5-vuotias fyysisesti vai vain henkisesti?


      • adrax
        tiedän kirjoitti:

        on se neste, ei virtsaa. kerrotko oletko 5-vuotias fyysisesti vai vain henkisesti?

        No jopas on iso rauhanen ku noin sylkee,
        vähintään virtsarakon kokoinen, heh.
        Muistan olleeni onnellisimmillani juuri 5 vuotiaana,
        joten yritän päästä samoihin tunnelmiin yhä edelleen.


      • intomies
        Mimmu kirjoitti:

        Se on ihan tosi juttu et miehet jotka tietää ejakuloinnista jotain, osaa sitä arvostaa... Kannattaisko varottaa ennen seksiä ettei tuu yllätyksenä? Siihen saatettais suhtautua vähän paremmin ;)

        Niinpä. Se on niin älyttömän mukavaa saada aikaan jotain noin vahvasti vaikuttavaa.

        En minä ainakaan kaipaa mitään varoitusta. Kyllä sen huomaa sitten aikanaan. Eikä joka kerta tule mitään, joskus sitten lentää oikein kunnolla. Ei se ole kuin sähkövalo, jonka voi käätää päälle ja pois.


      • Mimmu
        intomies kirjoitti:

        Niinpä. Se on niin älyttömän mukavaa saada aikaan jotain noin vahvasti vaikuttavaa.

        En minä ainakaan kaipaa mitään varoitusta. Kyllä sen huomaa sitten aikanaan. Eikä joka kerta tule mitään, joskus sitten lentää oikein kunnolla. Ei se ole kuin sähkövalo, jonka voi käätää päälle ja pois.

        Ajattelin lähinnä, et kaikki ei ota sitä ihan noin rauhallisesti... On se hyvä sanoa ennen seksiä, et miten saattaa käydä :)


    • Äijjjjjjä ei usko

      ejakuloiva, mitässiin ku vaihat lakanoita!

    • Äijjjjä

      ejakuloi rauhas, kun saat muuta apua!

      • Äijjjä

        voi tehä tuota tai henkinen trauma, mut toistaiseksi anna valua!


    • Äijjjä

      Tuohon löytyy ens hätää lääkitystä

      • totista totta!

        Pissaa se ei ole!

        Itse ejakuloin vuosia sitten raskaana ollessani, jolloin munaa teki mieli koko ajan ja kovasti. Jopa masturboidessani tätä ejakulointinestettä lensi sen verran runsaasti, että eka kertaa sen kokiessani säikähdin lapsiveden tulleen. Kävin jopa äitipolilla tarkastuttamassa itseni ja sanoivat että lapsivesi ei ollut vähentynyt. Tuo neste oli muuten hyvin samantyyppistä kuin lapsivesi (sameaa ja makean tuoksuista) Tämän jälkeen huolehdin tosiaankin seksin ajaksi pyyhkeen sängyn suojaksi :) Ja tunsin itseni hemmetin seksikkääksi voimakkaine orgasmineni!

        Miehet jotka eivät ole tätä kokeneet, ovat jääneet paitsi mieletöntä miehisyyttäkin nostattavaa tunnetta, ja sen vuoksi eivät sitä uskokaan. Ejakuloisin edelleen mielelläni!


      • nelikymppinen mies
        totista totta! kirjoitti:

        Pissaa se ei ole!

        Itse ejakuloin vuosia sitten raskaana ollessani, jolloin munaa teki mieli koko ajan ja kovasti. Jopa masturboidessani tätä ejakulointinestettä lensi sen verran runsaasti, että eka kertaa sen kokiessani säikähdin lapsiveden tulleen. Kävin jopa äitipolilla tarkastuttamassa itseni ja sanoivat että lapsivesi ei ollut vähentynyt. Tuo neste oli muuten hyvin samantyyppistä kuin lapsivesi (sameaa ja makean tuoksuista) Tämän jälkeen huolehdin tosiaankin seksin ajaksi pyyhkeen sängyn suojaksi :) Ja tunsin itseni hemmetin seksikkääksi voimakkaine orgasmineni!

        Miehet jotka eivät ole tätä kokeneet, ovat jääneet paitsi mieletöntä miehisyyttäkin nostattavaa tunnetta, ja sen vuoksi eivät sitä uskokaan. Ejakuloisin edelleen mielelläni!

        Ois kiva kokea tuo naisen ejakulaatio, se kuulostaa tosi kiihottavalta eikä siitä mitään haittaa ole jos lakana vähän kastuu senhän voi vaihtaa.


    • Tekee kutaa

      Olen joskus seurustellut naisen kanssa joka ejakuloi runsaasti ja se teki minusta tosi kutaa kun huomasi että sai toiselle aikaiseksi kunnon
      "laakin". Ja värkkiin oli kiva panna ejakuloinnin
      jälkeen kun se oli pantavan märkä. Kateellisten puhetta jos ei märästä tykkää.

      • Tosinautinto

        Oikeassa olet tekee gudaa naiselle.Näytää siltä että suurin osa miehistä ei tiedä mistä naiset pitää.Minulla on tyttö ysävä joka ejakuloi joka kerta kun rakastelemme.


    • pupunen

      Minulla sama juttu on öljyä ja kaikkee eritteitä. Mars seksikauppaan ja ostaa pvc-lakana, ei pääse kosteudet läpi ja pari kolme kun ostaa voi vaihtaa ilman että peti kastuu.

    • mies4x

      itse olen etuoikeutettu - vaimoni usein ejakuloi ja nimenomaan aina kun nuolen kunnon orkut niin johan lentää!

      voi tapahtua emätinorkun aikana heti alussa ensimmäisten kouristusten aikana tai sitten pelkästään klitorisorkussa - pumppaava ja sykkivä ruiskuaminen ihan kuin miehellä - usein myös monta erillistä kertaa saman kielihoidon aikana

      ilmiön kieltäjät tuttustukoon hiukan faktoihin ennen kuin alkavat väittää nauretrtavia kusijuttujaan

      ei kuulemma juurikaan yleistä nuorilla tai ei-synnyttajillä ja meilläkin vaimolla n. 40 jälkeen - vaati myös estoista vapauteuneisuutta ja hyvää/kiihkeää suhdetta!

    • make_2

      ei todellakaan

    • Laita viestiä llehtinen23(at)gmail(piste)com ni ;)

    • Juuba

      Tuollaisesta naisesta olen haaveillut koko ikäni. Todella tykkäisin kun oikein kunnolla suihkuaisi. Ottakaa naiset yhteyttä

    • Pikaisesti

      Sivistynyt nainen ei kuse sänkyyn.

    • 7jgjfjfjrjb

      Olen nainen ja aikasemmin mulle on tapahtunut näin mut tajusin et se on kusta ku se haisee ihan siltä, jos sulla ei haise nii varmaan juot paljon vettä varsinki ku sitä kerran nii litroittain menee! Nykyään tulee vaan orgasmin jälkeen vähän sellasta kermasta nestettä siis vähemmän kun ruokalusikallisen verran edes!

      • Naminaminami

        Mistä näitä riittää? Useamman kymmenen naisen kokemuksella voin sanoa, että kaikilta nesteet lentää, jos on tarpeeksi kiihottunut eikä itse rupea jarruttelemaan. Tämän lisäksi vaatii mieheltä vähän osaamista,. Eikä todellakaan ole pissaa, sen verran paljon olen saanut maistella. Suosittelen tutustumaan faktoihin, voi olla todella upea kokemus puolin ja toisin. Kiinnostuneita voin toki opettaa alkuun tarvittaessa....mutta vain naisia :)


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe