Olen ihastunut virolaiseen mieheen. Miten tekisin häneen vaikutuksen? Tietenkin miehet ovat yksilöitä, mutta onko jotain erityistä, mitä voisin ottaa huomioon, kun on kyse virolaisesta?
Mistä virolainen mies tykkää?
16
1030
Vastaukset
- nainen**
Suomalaiset naiset ovat upeita, mutta suomalaiset miehet voisivat pikkuisen ennemmän nähdä elämänkumppanissa NAISTA eikä vaan laijtoveria.
- mahdollisuus olla aktiivinen
puolin ja toisin
- häneen...
seksuaalista tapaa,annat heti parhaasi mukaan hänelle!
- kuin otat ensitöiksesi
suihin kunnolla,se tekee vaikutuksen varmasti;)
- virolainen mies
miesystäväni on kertonut pitävänsä siitä, että tuntee olevansa jotenkin tasavertainen kanssani. virolaiset naiset kun kuulema ovat hieman pomottavia ja määräileviä luonteeltaan. nauttii yhdessä tekemisestä, rauhallisesta kiireettömästä rupattelusta kahvipöydässä. hellyys ja kainalossa nyhryttely hänelle kuulema myös jotakin ennenkokematonta ja nauttii suuresti. ja yllättävää ehkä, seksi suomalaisnaisen kanssa kuulema monipuolisempaa ja nautinnollisempaa.
- typerää yleistämistä
sinulta
- ollut.
typerää yleistämistä kirjoitti:
sinulta
minun mielipide on tästä yhdestä miehestä. olen kyllä tutustunut sukulaisiinkin ja ystäviin, he ovat myös todella mukavia. ja miehen kertomat ajatukset virolaisista ja suomalaisista naisista ovat hänen mielipiteitään, eikä minun yleistämisiäni.
näyttää joitakin aina närästävän, kun jollakin on hyvä olla... - virolainen mies osaa
ollut. kirjoitti:
minun mielipide on tästä yhdestä miehestä. olen kyllä tutustunut sukulaisiinkin ja ystäviin, he ovat myös todella mukavia. ja miehen kertomat ajatukset virolaisista ja suomalaisista naisista ovat hänen mielipiteitään, eikä minun yleistämisiäni.
näyttää joitakin aina närästävän, kun jollakin on hyvä olla...kyllä kivasti nostaa yhden suomalaisen naisen itsetuntoa ;)
- tiennyt
virolainen mies osaa kirjoitti:
kyllä kivasti nostaa yhden suomalaisen naisen itsetuntoa ;)
että ihmisten kanssa seurustellaan, että saataisi itsetunnot kohilleen. eiköhän se ole se hyvä mieli ja rakkaus, minkä takia toisen kanssa ollaan.
- kyllä elämässä
tiennyt kirjoitti:
että ihmisten kanssa seurustellaan, että saataisi itsetunnot kohilleen. eiköhän se ole se hyvä mieli ja rakkaus, minkä takia toisen kanssa ollaan.
on juuri näin, että jotkut ihmiset saa sinua vahvemmaksi, kuin toiset taas vie voimat ja auttaa luhistumaan.
Joskus sen tajuamiseen menee aikaa 10 vuotta saman ihmisen kanssa.
Mutta jos kuuntelet itseään, kyllä teet oikeat ratkaisusi. - koen ja ajattelen
Meillä on samanlaista hellittelyä, yhdessäoloa ja tosiaan se tasavertaisuus niin seksin kuin muunkin suhteen. Kysymme toistemme mielipiteitä ja yritämme aina huomioida myös toisen tunteet. Oma mieheni puhuu kuten sinunkin omasi, hänellä on vapaus olla "oikea" mies ja yksilö minun kanssani, mutta tuntee yhteenkuuluvuutta. Mieheni on tunteellinen ja onnellinen siitä, että saa tunteensa minun kanssani ilmaista, tuo ei kuulemma aina ole onnistunut naisen kanssa. Mieheni pitää yleensäkin suomalaisia naisia mukavina, rentoina ja teeskentelemättöminä, se on kuitenkin juuri hänen kokemuksensa.
Tuota ihastunutta nyt on vaikea neuvoa kun ei siihen mitään kaavaa ole, että kuinka edetä. Parasta on olla teeskentelemätön ja oma itsensä, et kai halua epärehellisin keinoin ihmissuhteeseen, että toimisit erilailla kuin muuten toimit ja vain siksi kun mies ei ole suomalainen? - Kehuin ylhäällä
koen ja ajattelen kirjoitti:
Meillä on samanlaista hellittelyä, yhdessäoloa ja tosiaan se tasavertaisuus niin seksin kuin muunkin suhteen. Kysymme toistemme mielipiteitä ja yritämme aina huomioida myös toisen tunteet. Oma mieheni puhuu kuten sinunkin omasi, hänellä on vapaus olla "oikea" mies ja yksilö minun kanssani, mutta tuntee yhteenkuuluvuutta. Mieheni on tunteellinen ja onnellinen siitä, että saa tunteensa minun kanssani ilmaista, tuo ei kuulemma aina ole onnistunut naisen kanssa. Mieheni pitää yleensäkin suomalaisia naisia mukavina, rentoina ja teeskentelemättöminä, se on kuitenkin juuri hänen kokemuksensa.
Tuota ihastunutta nyt on vaikea neuvoa kun ei siihen mitään kaavaa ole, että kuinka edetä. Parasta on olla teeskentelemätön ja oma itsensä, et kai halua epärehellisin keinoin ihmissuhteeseen, että toimisit erilailla kuin muuten toimit ja vain siksi kun mies ei ole suomalainen?suomalaisia naisia upeiksi, mutta ei suomalaisena naisena koen olevani yhtä upea ja onnellinen nainen kuin jouku muukin.
Kaikkein viisainta on unohtaa välillä kansallisuudet ja nähdä ihmistä yksilönä ja miettiä, miksi juuri minulla on hyvä olla tuon ihmisen kanssa? - koen ja ajattelen
Kehuin ylhäällä kirjoitti:
suomalaisia naisia upeiksi, mutta ei suomalaisena naisena koen olevani yhtä upea ja onnellinen nainen kuin jouku muukin.
Kaikkein viisainta on unohtaa välillä kansallisuudet ja nähdä ihmistä yksilönä ja miettiä, miksi juuri minulla on hyvä olla tuon ihmisen kanssa?En oikein ymmärtänyt vastaustasi, enkä sitä mikä ylläolevista kirjoituksista oli sinun.
Kerroin omasta kokemuksesta, sekä siitä miten virolainen mieheni on kokenut suomalaisnaiset ja miten kokee suhteen minun kanssani. Se on toki yksilöllistä, mutta tuon ihanaa miestään kehuvan kirjoitus kuulosti niin tutulta.
Olet ihan oikeassa mielestäni, kansallisuus olisi syytä unohtaa, tai sille ainakaan ei pitäisi niin paljoa painoa antaa ihmissuhteessa. Siksi kirjoitin myös, että tuon ihastuneen olisi parempi olla oma itsensä ja toimia kuten toimisi kenen tahansa ihastusta herättäneen miehen kanssa.
Onnellisuus ei myöskään ole kansallisuuspiirre, kenellä tahansa meistä on avaimet onneen, toiset kuitenkin saavuttavat sen helpommin, toisilla vie enemmän aikaa. Onnellisuustekijät riippuvat myös henkilökohtaisista arvoista ja elämänasenteesta. Ihminen voi olla onnellinen yksin, mutta jos elää toisen/ toisten kanssa, niin silloin onnellisuutta voi ja pitääkin jakaa! Onnellista alkanutta viikkoa! - näitab oma naise iseloomu
ka selle mõiste vähem meeldivas küljes, ta oskab olla pomottava ja määräilevä kuna mees peab teda ka EMAKS ja tihti ka koduorjaks pigem kui võrdõiguslikuks elukaaslaseks ja partneriks.
- üldistamine.
näitab oma naise iseloomu kirjoitti:
ka selle mõiste vähem meeldivas küljes, ta oskab olla pomottava ja määräilevä kuna mees peab teda ka EMAKS ja tihti ka koduorjaks pigem kui võrdõiguslikuks elukaaslaseks ja partneriks.
Sarnane tõmbab sarnast.
- yksityisyrittäjä
Eikös joo.Ei juokse mies karkuun !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847