ei jumalauta

hehhahahaehha

Nyt oikeesti mua kummastuttaa tän Abreun touhut.
Osui todella mielenkiintoinen juttu silmään, kun kattelin irc-galleriassa ihmisten päiväkirja merkintöjä. Joku Ihmeen Zumotozoka Anna ns hehkuttama ''vakkari fani'' oli kirjottanu päiväkirjaansa näin.

Elikkäs,te jotka tätä nyt luette & ootte lisänny Annasta keikka videoita youtubeen niin POISTAKAA ne kiitos ! Niitä ei sais olla ees siellä. En mä tätä muute
ois pyytäny mut tein tän sen pikkusen pyynnöstä .) !
Annan mieliksi,kiitos ! En voi vaikuttaa tähä asiaa kyl enempää. :s
Täytys mennä itekki poistaa ne videot sieltä,heti ko vaa saan sen tunnuksen toimii !

Miksi Anna sanoo, että hänen keikka videoitaan EI saa laittaa youtubeen!? :OO

(Tein tän pikkusen pyynnöstä) Tuolla siis tarkoitetaan Abreuta.

Haaveileeko Anna todellakin ulkomaiselle uralle?

Jos Anna jutut ovat tuommoisia, niin ei mitään järkeä, eikä Anna kyllä laulutaidon/musiikinkaan avulla ulkomaille asti pääsisi. Mutta mua kyllä ihmetyttää tuommoinen, että Pikkuneiti sanoo keikoillaan faneilleen, että ''Mun keeikkavideoita ei saa laittaa youtubeen, ne pitää poistaa sieltä!!''

ja fanithan tottelee!!! HUOH

8

550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikanenvieläkö

mua ihmtyttää aivan sama juttu mä oon ite kuullu tosta jo aikasemmin ja nauroin kunnolla :D

annaa taitaa elottaa että ku ihmiset näkee sen keikat youtubesta niin ei tuu enään keikoille porukkaa kun ei tytöllä oo laulutaitoa eikä lavakarismaa!

ja ulkomaille PAH! siellä ei auttais annan sanoa, että IIIK älkää laittako mun esiintymisiä youtubeen!! VOI LUOJA!! :D

• Zumo-mikä-lie

on se sen toimittaja ystävä joka skrivas sen mitäänsanomattoman kirjantekeleen. Että tällä tasolla, no niin.

• ssasa

Se on se Aino joka on se toimittaja joka tekee annasta aina ylistäviä juttuja lehtiin..

Tuo on joku Annan fani..

• vaan!

Että oikein osui silmiin.
      :D

• hopihopi

sinäkin Abreu fani poistamaan äkkiä videot youtubesta, että pikku Annan ura voi jatkua!

• Monta tuntia päivässä?

> Osui todella mielenkiintoinen juttu silmään,
      > kun kattelin irc-galleriassa ihm

Vietätkö siis aikasi lukemalla pikkutyttöjen IRC-galleria-päiväkirjoja?

Montako kertaa aiot muuten vielä kertoa tämän saman jutun tällä palstalla ja sitten keskustella asiasta itsesi kanssa?

• tällä palstalla

Päivän parhaat naurut viestisi johdosta!
        Oivalsit hienosti mistä tän palstan kirjoituksissa on useimmiten kyse.

• tuollaisia asioita.

Ja eikö tuo pentu tajua, että YouTube voi olla hyvä asia hänen kansainvälisen uran kannalta, koska kattelijat saavat esimakua.

Noo, jos pentu ei ymmärrä tuota alaa, jossa tekee ns. töitä (ennen kuin lopettaa ja keskittyy työhön, mihin ehkä valmistuu) niin voi voi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      84
      6925
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3721
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      3258
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2482
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      2192
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      120
      2153
    7. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2102
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2089
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1788
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      18
      1664
    Aihe