skorpparinainen ja leijonamies

kuinka on?

kuinka hyvin sopivat skorpioninaine ja leijona mies.oen tavannut tämän naisen ja aika nopesti on alkanut luottamaan minuun vaan hän ei oikein uskalla soittaa minulle.missä vika?

8

1152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkhh

mitä tarkoitat että ei uskalla soittaa sinulle?

• cecelia

jos se ei vaan oo tottunut soittelemaan. Kai te muuten ootte yhteyksissä? eikai sitä suhteen tasoa puheluiden perusteella määritellä...

• olla kivaa

kyllä se nyt jaksaa vaistailla ja ehkä tästä saa jonkunlaisen suhteen aikaseks.oliko skorpioni tulimerkki vai millanen se on?

• cecelia
        olla kivaa kirjoitti:

kyllä se nyt jaksaa vaistailla ja ehkä tästä saa jonkunlaisen suhteen aikaseks.oliko skorpioni tulimerkki vai millanen se on?

on tulimerkki. Siinä onkin kaks vahvaa vastakkain, leijona ja skorpioni, mutta ei se välttämättä huonoa ennusta, siitä voi myös syntyä jotain aitoa :) Aika näyttää, kuten kaikissa suhteissa, miten käy. Kunhan muistat huomioida skorpionia ja osoittaa kuinka tärkeä hän on sinulle, unohtamatta antaa sitä omaa tilaakin.

• O_o'
        cecelia kirjoitti:

on tulimerkki. Siinä onkin kaks vahvaa vastakkain, leijona ja skorpioni, mutta ei se välttämättä huonoa ennusta, siitä voi myös syntyä jotain aitoa :) Aika näyttää, kuten kaikissa suhteissa, miten käy. Kunhan muistat huomioida skorpionia ja osoittaa kuinka tärkeä hän on sinulle, unohtamatta antaa sitä omaa tilaakin.

Itse skorpionina olen jellonien kanssa paremmin ystävä.. Mutta muistetaan että skopu on vesimerkki ja jellona tulimerkki, eipä oikein ole missään povattu hyvää onnea näiden elementtien keskenäisille suhteille..

• kokemuksen äänellä
        O_o' kirjoitti:

Itse skorpionina olen jellonien kanssa paremmin ystävä.. Mutta muistetaan että skopu on vesimerkki ja jellona tulimerkki, eipä oikein ole missään povattu hyvää onnea näiden elementtien keskenäisille suhteille..

rakkauselämä toimii, mutta muuten paljon taisteluntahtoa, molemmat
        erittäin voimakkaita persoonia.

• vaivautua

Tästä suhteesta yrittämään mitään.Ensiksikään skopu ei aidosti halua eikä pysty välittämään leijonasta,sanon tämän kokemuksesta.Ovat täysin sopimattomia keskenään.Yhteiselo tulee olemaan väliin pilvissä,sitten taas ryömitään suorastaan viemäreissä.Leijona ei pysty tasapainoiseen suhteesee,osaa kyllä näytellä pitkään skopun parhaaksi.6 vuotta ja viimeiset 2v.ajeltiin jatkuvaa vuoristorataa, joka meinäs viedä terveyden.Katsele skorppioni mieluummin rapua,kaurista,neitsyttä tai toista skorppionia(miesystäväni on skopu,enkä vaihda)Tsemppiä!

• skorp76

Kyllä tämä yhditelmä toimii, omaa tilaa ja hellyytä löytyy.Itse skorpparinainen ja jo yli 10 vuotta leijonamiehen kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1718
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1462
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1326
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1173
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1058
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1029
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      216
      848
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      763
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      728
    Aihe