Tämän viikon VIP-sarjassa vieraana Mega-Paula http://www.seiska.fi/vip
Kaipaisin ehkä vähän pidempiä osia ja nyt hieman epäselvää miten tätä hommaa kursitaan kokoon vai onko se edes tarkoitus? Aluksi ajattelin, että kyse olisi yhdestä illasta ja jengi lisääntyy, mutta eri iltojahan nämä ovat.. ja väkeä baarissa on aina todella vähän.
Mitä te tekisitte toisin vai tekisittekö mitään?
Mega-Paula VIP-nettisaippuassa
3
162
Vastaukset
- ketä toi edes
oikeesti kiinnostaa,haloo,tehköön miten huvittaa,ihan sama,hah hah..
- tällä viikolla!!
Huolimatta siitä, että sarjassa on sellaisia tyrkkyjä, jotka inhottavat suuresti niin kyllä mä joka viikko tuon olen katsonut. Ja ihan mielenkiinnolla odotan näitä Nykäsiä, Tukiaisia ja Mikkosia tuohon. Soisi vaan tapahtuvan vähän enemmän per jakso..
Joo ja tiedän, ei ole elämää ;) - Tuollainen
tällä viikolla!! kirjoitti:
Huolimatta siitä, että sarjassa on sellaisia tyrkkyjä, jotka inhottavat suuresti niin kyllä mä joka viikko tuon olen katsonut. Ja ihan mielenkiinnolla odotan näitä Nykäsiä, Tukiaisia ja Mikkosia tuohon. Soisi vaan tapahtuvan vähän enemmän per jakso..
Joo ja tiedän, ei ole elämää ;)kiinnostaa, on jo aika alas vajonnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760