Eli olen saanut yhden miehen kiinnostumaan minusta ja nyt tahtoisin hänestä eroon. Ei tässä vielä sellaista "hätää" ole mutta kyllä asia on minua paikoitellen vähän ahdistanutkin. Olen melko rennonletkeä tyttö joka ei tykkää joka asiaa kuolemanvakavasti mutta se ei tarkoita että olisin kauhea flirtti 24/7.
Aikaisemmin olin kiinnostunut tästä kyseisestä miehestä, mutta nyt en.. hän on minua 18 vuotta vanhempi ja minä vasta "teini". En ihan täysi-ikäinenkään vielä. Tiedän ettei hän ole pillunperäsäjuoksija, olemme tunteneet monia vuosia jne. Tai mitä tuo edes vaikuttaa, tahdon vain että hän tajuaisi ettei välillämme ole mitään sen suurempaa kuin ystävyyttä. Tykkään hengata yms. enemmän alle 25-vuotiaiden kaikenlaisten kavereideni kanssa enkä usko että suhteestamme tulisikaan mitään onnistunutta kun tämä mies lähentelee jo jotain 35 ikävuotta.
Miten voisin hänelle näyttää tunteeni ilman että sitä tarvitsisi rautalangasta vääntää? Alanko vain olemaan vähän kylmempi häntä kohtaan (joka ei tarkoita että kohtelen häntä kaltoin tms) ja jne?
miten eroon 18 vuotta vanhemmasta "siinä mielessä"?
3
474
Vastaukset
- kuten teit nyt
tyypistä ja kertomistavasta riippuen saat erilaisen reaktion joten mieti sopivin tapa ilmaista se hänelle niin että ymmärtää toivottavasti ilman suuttumista tai loukkaantumista. Jotkut ymmärtää 'vihjeestä' ja joillekin on parempi vääntää se lanka mutta joka tapauksessa kun ottaa huomioon että toisena osapuolena on herkkä tunteva ihminen aivan kuten sinä niin mieti miten haluaisit itse kuulla vastaavanlaisen, samaistuminen on hyvä väline joten kuvittele itsesi hänen housuihin hetkeksi. Itse olin jo jonkin aikaa sitten tuon vanhemman miehen asemassa ja tyttö kertoi haluavansa olevan vain ystävä mutta kävisi mielellään luonani ryyppäämässä ja vastaavaa. Tietenkin loukkaannuin koska pidin hänestä ja pistin samantien välit poikki kun oli mennyt tajuntaan. Kävi myöhemmin vielä yrittämässä juttelua mutta osoitin että ei kiitos, jos ei kokonaisuutena kiinnosta en halua tulla viipaloiduksi. Visiitit ilman seksiä olisi ollut ahdistavaa ja olisi ollut parempi meille aloittaa toistepäin ja tutustua ensin ennen kuin seksiä.
No, jokatapauksessa, on vaikea olla ihastumatta jos pitää toisesta ja siksi kaverisi saattaa reagoida suuttumalla koska tuntee tulevansa jätetyksi koska ei kelpaa tai jotain joten koeta saada ymmärtämään että kyseessä on ikäero, ei se että hän ei ole kiinnostava tai vastaavaa. Hyvin moni joutuu jossain vaiheessa jätetyn tai jättäjän rooliin joten kannattaa miettiä miten itse haluaisi tulla jätetyksi. - Nimetön
Onhan se kova isku vasten kasvoja varsinkin jos kaveri olisi halunnut aloittaa kaiken alusta, uuden elämän, metsästäen kaukaisuuteen katoavaa nuoruuttaan nuoren emännän kainalossa. Mutta uskon että noin kokenut (35) virtuoosi osaa pitää asiat asioina ja sanoa vain: "It´s cool baby."
- ...jos...
...se tyyppi pitää susta oikeesti ja haluu tulevaisuuden sun kanssa. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2212927Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell81637Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.51337- 1031206
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231161- 751107
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581025Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531022Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717937- 135922