uutisia!

Viasatilta!

Viasatille jo kahdeksas elokuvakanava TV1000 Drama

15.01.2009

Maksutelevisioyhtiö Viasat Broadcasting lanseeraa Suomeen kahdeksannen TV1000-teemakanavan. TV1000 Drama tarjoaa katsojille nimensä mukaisia elokuvaelämyksiä niin tunnettujen uutuuksien kuin klassikoidenkin parissa. Uusi draamakanava aloittaa 16.2.2009 ja näkyy ilman lisämaksua Viasat Kulta- ja Viasat Tuplaplatina-kanavapakettien tilaajille kaapeli- ja antennikanavapaketeissa.

TV1000 Drama tarjoilee laajan kattauksen elokuvia sykähdyttävistä historiallisista ihmiskohtaloista (Marie Antoinette) jännityksentäyteisiin rikoselokuviin (Musta Dahlia), suurista rakkaustarinoista (P.S. Rakastan sinua) megaluokan elämänkertoihin (Lentäjä) ja keveistä tyyliklassikoista (Paholainen pukeutuu Pradaan) draaman intensiivisimpiin syövereihin (There Will Be Blood).

“Olemme iloisia voidessamme tuoda leffafaneille uuden vahvan kanavan”, kertoo Viasatin vt. toimitusjohtaja Petri Mannonen. “Kahdeksas elokuvakanavamme TV1000 Drama vahvistaa Viasatin asemaa Suomen johtavana elokuvasisällön TV-tarjoajana.” TV1000 lähettää ohjelmaa päivittäin klo 19.00–07.00. Suomen lisäksi TV1000 Drama näkyy Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa.

TV1000 Drama täydentää kanavanvalikoimaa, johon ovat jo aiemmin kuuluneet ympärivuorokautiset TV1000, TV1000 1, TV1000 Action, TV1000 Nordic, TV1000 Classic sekä, TV1000 Family. Kaikki kanavat kuuluvat sekä Viasatin kaapeli- että antennitarjontaan. Satelliittipaketissa lisäksi TV1000 HD-teräväpiirtokanava.

8

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Ja kaikki nämä edellämainitut elokuvat on jo nähty muilla kanavilla moneen kertaan, samaa kakkaa eri paketissa siis..

• kateellinen?

paskat olet nähnyt. Voisin printata tänne vaikka listan kaikista, niin voit päätellä montako olet niistä nähnyt muilla kanavilla? Ja mitäköhän kanavia tarkoittanet?

eivät kai he mainosta suomelle tuollaista paskaa mitä annat ymmärtää.. tuskinpa.

minulla kun oli canal... kuukauden sisällä huomasi että samat leffat pyörii jatkuvasti. eipä pane canalkaan paremmaksi tässä asiassa.

• ...
        kateellinen? kirjoitti:

paskat olet nähnyt. Voisin printata tänne vaikka listan kaikista, niin voit päätellä montako olet niistä nähnyt muilla kanavilla? Ja mitäköhän kanavia tarkoittanet?

eivät kai he mainosta suomelle tuollaista paskaa mitä annat ymmärtää.. tuskinpa.

minulla kun oli canal... kuukauden sisällä huomasi että samat leffat pyörii jatkuvasti. eipä pane canalkaan paremmaksi tässä asiassa.

Tarkoitin ihan viasatin omia kanavia, jokainen noista mainostetuista leffoista on jollain viasatin kanavalla tullut jo aiemmin. Eli, samoja leffoja laittavat vaan eri pakettiin.

• nähdään.
        ... kirjoitti:

Tarkoitin ihan viasatin omia kanavia, jokainen noista mainostetuista leffoista on jollain viasatin kanavalla tullut jo aiemmin. Eli, samoja leffoja laittavat vaan eri pakettiin.

Kai ne samojakin laittaa, mutta mahtuu siihen muitakin mukaan... sittenhän se nähdään että venyykö se tv1000 vai tuleeko sinne sisältöäkin suuremman tilan ansiosta.

• Pode65
        nähdään. kirjoitti:

Kai ne samojakin laittaa, mutta mahtuu siihen muitakin mukaan... sittenhän se nähdään että venyykö se tv1000 vai tuleeko sinne sisältöäkin suuremman tilan ansiosta.

Viasatin omilla sivuilla on TV1000 Draman ohjelmatiedot huhtikuun alkupuolelle saakka. Sieltä voi katsoa, ettei tarvitse arvailla.

• dsadsadsadsad
        Pode65 kirjoitti:

Viasatin omilla sivuilla on TV1000 Draman ohjelmatiedot huhtikuun alkupuolelle saakka. Sieltä voi katsoa, ettei tarvitse arvailla.

On katsottu ja olen tyytyväinen. Ihan selvä asia on, että tilaa on enemmän, joten elokuviakin on enemmän myös muilla kanavilla. as

• niinjaniiiin
        dsadsadsadsad kirjoitti:

On katsottu ja olen tyytyväinen. Ihan selvä asia on, että tilaa on enemmän, joten elokuviakin on enemmän myös muilla kanavilla. as

Tilaa enemmän? tämä uusi kanava lähettää vain 12h päivässä. Ettei vain olisi pistetty kahtia joku vanhoista kanavista...

• siis...
        niinjaniiiin kirjoitti:

Tilaa enemmän? tämä uusi kanava lähettää vain 12h päivässä. Ettei vain olisi pistetty kahtia joku vanhoista kanavista...

No pakkohan siellä on enemmän leffaa lähettää jos tv1000 laajenee seitsemään kanavaan. Mahtuuhan sinne aina muutama lisää, koska eihän ne samoja leffoja yleensä näytä kahdella eri tv1000 kanavalla.

en väittänytkään että kyse olisi vain ensi-illoista, mutta väitän että nyt mahtuu aina päivittäin muutama lisää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1597
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      809
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      708
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe