uutisia!

Viasatilta!

Viasatille jo kahdeksas elokuvakanava TV1000 Drama

15.01.2009

Maksutelevisioyhtiö Viasat Broadcasting lanseeraa Suomeen kahdeksannen TV1000-teemakanavan. TV1000 Drama tarjoaa katsojille nimensä mukaisia elokuvaelämyksiä niin tunnettujen uutuuksien kuin klassikoidenkin parissa. Uusi draamakanava aloittaa 16.2.2009 ja näkyy ilman lisämaksua Viasat Kulta- ja Viasat Tuplaplatina-kanavapakettien tilaajille kaapeli- ja antennikanavapaketeissa.

TV1000 Drama tarjoilee laajan kattauksen elokuvia sykähdyttävistä historiallisista ihmiskohtaloista (Marie Antoinette) jännityksentäyteisiin rikoselokuviin (Musta Dahlia), suurista rakkaustarinoista (P.S. Rakastan sinua) megaluokan elämänkertoihin (Lentäjä) ja keveistä tyyliklassikoista (Paholainen pukeutuu Pradaan) draaman intensiivisimpiin syövereihin (There Will Be Blood).

“Olemme iloisia voidessamme tuoda leffafaneille uuden vahvan kanavan”, kertoo Viasatin vt. toimitusjohtaja Petri Mannonen. “Kahdeksas elokuvakanavamme TV1000 Drama vahvistaa Viasatin asemaa Suomen johtavana elokuvasisällön TV-tarjoajana.” TV1000 lähettää ohjelmaa päivittäin klo 19.00–07.00. Suomen lisäksi TV1000 Drama näkyy Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa.

TV1000 Drama täydentää kanavanvalikoimaa, johon ovat jo aiemmin kuuluneet ympärivuorokautiset TV1000, TV1000 1, TV1000 Action, TV1000 Nordic, TV1000 Classic sekä, TV1000 Family. Kaikki kanavat kuuluvat sekä Viasatin kaapeli- että antennitarjontaan. Satelliittipaketissa lisäksi TV1000 HD-teräväpiirtokanava.

8

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Ja kaikki nämä edellämainitut elokuvat on jo nähty muilla kanavilla moneen kertaan, samaa kakkaa eri paketissa siis..

      • kateellinen?

        paskat olet nähnyt. Voisin printata tänne vaikka listan kaikista, niin voit päätellä montako olet niistä nähnyt muilla kanavilla? Ja mitäköhän kanavia tarkoittanet?

        eivät kai he mainosta suomelle tuollaista paskaa mitä annat ymmärtää.. tuskinpa.

        minulla kun oli canal... kuukauden sisällä huomasi että samat leffat pyörii jatkuvasti. eipä pane canalkaan paremmaksi tässä asiassa.


      • ...
        kateellinen? kirjoitti:

        paskat olet nähnyt. Voisin printata tänne vaikka listan kaikista, niin voit päätellä montako olet niistä nähnyt muilla kanavilla? Ja mitäköhän kanavia tarkoittanet?

        eivät kai he mainosta suomelle tuollaista paskaa mitä annat ymmärtää.. tuskinpa.

        minulla kun oli canal... kuukauden sisällä huomasi että samat leffat pyörii jatkuvasti. eipä pane canalkaan paremmaksi tässä asiassa.

        Tarkoitin ihan viasatin omia kanavia, jokainen noista mainostetuista leffoista on jollain viasatin kanavalla tullut jo aiemmin. Eli, samoja leffoja laittavat vaan eri pakettiin.


      • nähdään.
        ... kirjoitti:

        Tarkoitin ihan viasatin omia kanavia, jokainen noista mainostetuista leffoista on jollain viasatin kanavalla tullut jo aiemmin. Eli, samoja leffoja laittavat vaan eri pakettiin.

        Kai ne samojakin laittaa, mutta mahtuu siihen muitakin mukaan... sittenhän se nähdään että venyykö se tv1000 vai tuleeko sinne sisältöäkin suuremman tilan ansiosta.


      • Pode65
        nähdään. kirjoitti:

        Kai ne samojakin laittaa, mutta mahtuu siihen muitakin mukaan... sittenhän se nähdään että venyykö se tv1000 vai tuleeko sinne sisältöäkin suuremman tilan ansiosta.

        Viasatin omilla sivuilla on TV1000 Draman ohjelmatiedot huhtikuun alkupuolelle saakka. Sieltä voi katsoa, ettei tarvitse arvailla.


      • dsadsadsadsad
        Pode65 kirjoitti:

        Viasatin omilla sivuilla on TV1000 Draman ohjelmatiedot huhtikuun alkupuolelle saakka. Sieltä voi katsoa, ettei tarvitse arvailla.

        On katsottu ja olen tyytyväinen. Ihan selvä asia on, että tilaa on enemmän, joten elokuviakin on enemmän myös muilla kanavilla. as


      • niinjaniiiin
        dsadsadsadsad kirjoitti:

        On katsottu ja olen tyytyväinen. Ihan selvä asia on, että tilaa on enemmän, joten elokuviakin on enemmän myös muilla kanavilla. as

        Tilaa enemmän? tämä uusi kanava lähettää vain 12h päivässä. Ettei vain olisi pistetty kahtia joku vanhoista kanavista...


      • siis...
        niinjaniiiin kirjoitti:

        Tilaa enemmän? tämä uusi kanava lähettää vain 12h päivässä. Ettei vain olisi pistetty kahtia joku vanhoista kanavista...

        No pakkohan siellä on enemmän leffaa lähettää jos tv1000 laajenee seitsemään kanavaan. Mahtuuhan sinne aina muutama lisää, koska eihän ne samoja leffoja yleensä näytä kahdella eri tv1000 kanavalla.

        en väittänytkään että kyse olisi vain ensi-illoista, mutta väitän että nyt mahtuu aina päivittäin muutama lisää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1960
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      139
      1373
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1039
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      982
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      947
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      116
      933
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      771
    Aihe