siis, yksikään, yksikään, siis yksikään näistä netissä pyörivistä sijoitukskohteista ei ole tuottanut yhtään mitään kenellekkään.. paitsi niille , jotka kusetuksen laittavat liikkeelle.
laittakaa nyt verkosto pystyyn ja kertokaa vaan parhaille kavereille ja tutuille, ettei laita yhtään euroa enää noihin kusetuksiin. tällä tavoin voitatte.
hölmöläsiäon tässäkin maassa aivan liikaa. tuntuu siltä , että varsinkin noissa uskovaisten piirissä noita höynäytettäviä on pronsentuaalisesti enempi normi väestöön.
kun vielä katsoo tätä kapitan tapausta, jossa sanotaan suoraan, että homma oli huijausta, niin nää pölhöt ei usko. jos olisi joku reikä mistä saisivat tunkea lisää rahaa hannulle, niin varmasti iso osa laittaisi.
sitten vielä joku sanoo, että poliisija yhteiskunta kusettaa ja yrittää ettei köyhä kansa saisi varallisuutta itselleen.
no voi hyvnen aika. ei kai tuollaiselle tyhmälle porukalle voi mitään varallisuutta suoda. jos varakkaaksi haluaa yhteiskunnassa, niin kyllä aivot nyt on vähin edellytys, mitä voidaan vaatia maallisen mammonan keräilyyn.
hannulle pisteet.. kaveri yritti
faktaa näistä
4
562
Vastaukset
- peaceloverock
Halleluja, amen! Työnteolla rikkaaksi! Vai miten se oli?
- nyt vielä tähän
että oikeasti todellisessa verkostossa, pitää tehdä itse työtä VUOSIA ja tämän avulla sitten voi menestyä. Tämän vain harvat ymmärtävät. Näin se on myös tarkoitettu menemään! Verkostoissa ei koskaan voi menestyä aloittamalla tai sijoittammalla ja jäädä sitten odottamaan. Ne jotka luulee näin, ovat väärässä .
- vakuuteltiin että
nyt vielä tähän kirjoitti:
että oikeasti todellisessa verkostossa, pitää tehdä itse työtä VUOSIA ja tämän avulla sitten voi menestyä. Tämän vain harvat ymmärtävät. Näin se on myös tarkoitettu menemään! Verkostoissa ei koskaan voi menestyä aloittamalla tai sijoittammalla ja jäädä sitten odottamaan. Ne jotka luulee näin, ovat väärässä .
Amvayssa on mahdollisuus nopeaan menestykseen, tarvitsematta juurikaan ponnistella.
Tällainen mielikuva luotiin minulle, sekä kaikille joiden kanssa olen asiasta puhunut. - tasamaan tallaaja
vakuuteltiin että kirjoitti:
Amvayssa on mahdollisuus nopeaan menestykseen, tarvitsematta juurikaan ponnistella.
Tällainen mielikuva luotiin minulle, sekä kaikille joiden kanssa olen asiasta puhunut.ei ole mitään oikotietä maalliseen mammonaan.
ilmaisia lounaita ei ole, niinkuin kaikkien pitäsi tietää.
vaikka olisi kuinka paska duuni ja saa siitä sen verran massia, että just elättää ittensä ja perheensä. ja joku tulee sanoo, tässä on hieno tilaisuus saada helpolla rahaa. niin kusetus on. ja tuollaiset kusetukset uppoo just tuollaisiin amistyypeihin, jotka ei osaa ajatella omilla aivoillaan. oikeaa tuulipukukansaa.
lopettakaa unelmointi. ootte syntyneet köyhänä ja kuolette köyhänä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455090Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella121264- 131153
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4960Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27773