EK:n Keskusliitto on
todella KATKERA ja kaunainen
äänitorvi.Duunarit ne vaan
vetää lonkkaa,Työnantajamaksut
liian isoja.Työttömyyskorvauksia
nostellaan.Duunari laiskottelee,
loikoo Pekkasilla.
Yrittäjä painaa pitkää päivää
ottaa velkaa,riskeeraa,ja
ARMOSTA antaa työtä.
Yrittäjät tosi katkeria
3
122
Vastaukset
- vaan kokoomuslaiset
Osa on jumalattomia valittajia.Entinen pankinjohtaja K.Nars sanoi haastattelussa että sellaisia hapannaamoja hän ei ole nähnyt missään kuin on yritys ja pankkimaailmassa.Hän on kirjoittanut hyvän kirjan onnellisuudesta.On kyllä vaikea kuvitella ihmiset joita raha vie kuin pässiä narussa kuten osa kokoomuslaisista olisivat kovinkaan onnellisia.En tiedä millä perusteilla kokoomusneitonen on tullut johtopäätökseensä vai onko tämäkin mainostoimistojen ja rahamedia juttuja mutta sympatiani ovat aina niiden puolella jotka puolustavat köyhiä ja sorrettuja.Ei paljon herätä sympatioita nämä tämän päivän puunatut mainostoimistojen tekemät kokoomusluomukset.
- Eespäin,eespäin Kokoomus
Olen iloinen Mikael Liliuksen
puolesta.Hienoa,että
hän on onnistunut noin hyvin.
Olen iloinen myymälävarkaiden
puolesta.
Olen iloinen pahoinpitelijöiden
puolesta.
Olen iloinen konkurssipetoksista,
veronkiertäjien puolesta.
Olen iloinen rakennusyhtiöiden
puolesta jotka onnistuivat
käärimään voittoja tekemällä
HOMEKOULUJA maan täyteen
ja HALVALLA.
No..nythän ne kuuluu OPETUSMIS-
TERIN hoitoon. - olen niin
Eespäin,eespäin Kokoomus kirjoitti:
Olen iloinen Mikael Liliuksen
puolesta.Hienoa,että
hän on onnistunut noin hyvin.
Olen iloinen myymälävarkaiden
puolesta.
Olen iloinen pahoinpitelijöiden
puolesta.
Olen iloinen konkurssipetoksista,
veronkiertäjien puolesta.
Olen iloinen rakennusyhtiöiden
puolesta jotka onnistuivat
käärimään voittoja tekemällä
HOMEKOULUJA maan täyteen
ja HALVALLA.
No..nythän ne kuuluu OPETUSMIS-
TERIN hoitoon.iloinen kun kokoomus nostaa köyhien veroja ja päästää rikkaat veroista vapaaksi.Oikein onnellisena naurattaa kun köyhiä kyykytetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse53737SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933629Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1293375Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713342Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202196Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251778- 341545
- 321471
- 921423
- 151333