Olisiko millään mahdollista toivoa kohdetta jota rakastaa.
Tuo kohde olisi puhuva, kävelevä, istuva, lämmin, hellä jne, jne.
Johan tässä on oltu erakkona jo liian kauan ja nyt olisin valmis jakamaan elämäni toisen kanssa.
Rakkaus toivomuslistalla
10
422
Vastaukset
- Agaatti
Eivät osaa tulla kotoa hakemaan, joten vastaan on mentävä. Paras tapa tutustua samanhenkisiin ihmisiin on aloittaa harrastus, josta itse on aidosti kiinnostunut - mielellään sellainen, jota miehetkin harrastavat, eli ei välttämättä Martat tai sotilaskotisisartoiminta :).
Jos lintujen bongaus, puutyöt, kehonrakennus tai muu kuntosali kiinnostaa, on näissä harrasteissa miehiä enemmistö. Myös koulutustilaisuuksissa tutustuu mukaviin miehiin, varsinkin jos ei hakeudu vain naisten suosimiin opintoihin.
Eli aika paljon on itsestä kiinni, tapaako ihmisiä joiden kanssa sitten aloittaa tutustumisen lähemmin. Vanha sanonta kuuluu, että joutuu suutelemaan monia sammakoita ennen kuin prinssi löytyy. Älä siis ylenkatso myöskään vaatimattoman oloista, kenties ylipainoista, lievästi vammaista tai työttömäksi jäänyttä kunnon miestä.
Nämä Alfa-urokset kyllä osaavat kukkoilla ja jos vain naisten viihdelehtiä ja -sivuja lukee, voi erehtyä luulemaan että muita vaihtoehtoja ei olekaan. Hyvä suhde rakentuu kuitenkin vasta vähitellen, joten liian suuret odotukset karsivat pois näitä kelpo miehiä. Tutustu siis rauhassa ja toverillisessa hengessä ensin ja aikanaan myös romantiikka on kuviossa mukana.- Erakkotar
Mutta en maininnut että tarvitsen ohjeita ja sääntöjä, koska olen elämää nähnyt sen verran, että tiedän mitä se on, en ole enää mikään nuori.
Tällä palstalla näyttää olevan vain ohjeen antajia, vaikka palstan otsikossa lukee Ennustus.
Hukkaan meni sekin aloitus. - vastaukseesi
Anteeksi vaan kysyjälle, mutten voi olla kirjoittamatta kommenttiani tähän väliin. Agaatti, olet aivan oikeassa kun neuvot tutustumaan tavallisiin miehiin etsimättä naistenlehtien uroksia. Olen itse keski-ikäinen nainen, pitkään yksin ollut. Tapasin ja tutustuin tavalliseen mieheen, ensin ystävystyttiin, sitten rakastuttiin ja nimenomaan toistemme luonteisiin, ei ulkonäköön. Siispä, monta sammakkoa tosiaan piti suudella ennen kuin löysin prinssini :) Terveisin rakastunut nainen.
- Erakkotar
vastaukseesi kirjoitti:
Anteeksi vaan kysyjälle, mutten voi olla kirjoittamatta kommenttiani tähän väliin. Agaatti, olet aivan oikeassa kun neuvot tutustumaan tavallisiin miehiin etsimättä naistenlehtien uroksia. Olen itse keski-ikäinen nainen, pitkään yksin ollut. Tapasin ja tutustuin tavalliseen mieheen, ensin ystävystyttiin, sitten rakastuttiin ja nimenomaan toistemme luonteisiin, ei ulkonäköön. Siispä, monta sammakkoa tosiaan piti suudella ennen kuin löysin prinssini :) Terveisin rakastunut nainen.
Jos joku pyytää ennustamaan, sillonhan ei ole kyse neuvosta.
Tarkennan vielä, että minulle ei tule mitään hölynpölyn lehtejä, enkä katso telkkaria. Uutiset voin lukea netistä, se riittää minulle vallan hyvin.
ps. ilmaislehdet mä luen, suuntaan sanomalehdet.
- Agaatti
Näin sinulle mahdollisiksi kumppaneiksi vain arkisia ja tavallisia miehiä, joten siksi mainitsin myös työttömät, vammaiset ja ylipainoiset, joita mahdollisesti kaikkia näitä olisi sinulle se hyvä kumppani.-
En ole taikuri, joten sellaista miestä jota tavoittelet en valitettavasti pysty järjestämään.
Olet siinä naisen iässä, jolloin hehkein viehätysvoima jo hiipuu, joten olisi hyvä, jos olisit pystynyt takomaan vuosistasi kultaa.
Kiukkuinen vaihdevuosiaan elävä nainen ei ole miehillekään se ykköstoivekumppani. Joudut siis noudattamaan antamiani, mielestäsi kovin väheksyttävä ohjeita, jos aiot kumppanin löytää.
Ennustajille on asiasta turha kiukuta. Minä tässä olen aikaani haaskannut, sinä olet saanut ilmaiseksi katsomisen ja edelleen asia on juuri kuten sinulle kirjoitin.
Mutta voithan aina kysyä toiselta ja kolmannelta ennustajalta, jos heistä löytyisi taikureita. ;)- Erakkotar
Mua ei kuule kiinnosta työttömät, vammaiset ja ylipainoiset, vaan tavalliset miehet. En ole hakenut mitään ihme miestä.
Työpaikkani on miesvoittoinen ja tiedän että tavallinen mieskin voi olla todella hyvä kumppani. Ainoo vaan että varattuja löytyy lähes joka kantilta ja niitähän en aio edes ajatella.
No työpaikkani on sen verran suuri että en tunne vielä kaikkea, joten toivoa vielä on. ;)
Ja sä väität että vaihdevuodet on mulla, no ei varmasti ole vielä. ;D
Elmää nähneenä tarkoitin lähinnä sitä että olen ollut naimisissa ja tehnyt myös lapsiakin, en siis ole vielä loppuikäinen korppu.
Kyllä minulta viehkeyttä vielä löytyy, mutta sitä oikeaa miestä vain ei tunnu löytyvän täältä.
Syytä vain itseäsi että vastasit tai haaskasit aikasi mulle. Huomaatko että itse sinä kiukuttelet. ;D
ps. kuukausi sitten lupasit mulle rakkautta ihanasta miehestä ja nyt väität että ei sitä olekaan, taidat puhua läpiä päähän. ;))
- mie vuan
Ei se tuo agaatti ainakaan mikään ennustaja ole, kun sen vastauksia on seuraillut... kuka tahansa voi tuollaisia "ennustuksia" antaa. En ymmärrä miksi ko. nimimerkki edes täällä vastailee, kun heti alkaa kiukuttelu, jos sitä ei kiitellä ja ylistetä "ennustuksistaan". Taitais olla hyvien neuvojen tarpeessa hän itsekin... pitäisi näkijän todella nähdä myös millainen kysyjä on. tässäkään tapauksessa niin ei ollut.
- ..merkille..
Että agaatti vastailee vähän samalla lailla kaikille, tyyliin "elä omaa arkeasi jne.." ja lähes aina sanoo kaiken olevan ohi. Olen kysellyt tällä palstalla muilta, ja en tiedä kuka minulle vastasi, mutta hän näki tilanteen todella tarkkaan ja tiesi sellaista josta en maininnut vaikka asettelin kysymykseni sillä lailla että hänen täytyi nähdä oikeasti..
- Erakkortar
Niinpä, olen samaa mieltä kanssasi.
Kyllä antoikin "ennustaja" ihmeen vastauksen, minkä lähes jokainen kysymättäkin tietää jo.
Tuossa tapauksessa me kaikki ollaan ennustajia. - Erakkotar
..merkille.. kirjoitti:
Että agaatti vastailee vähän samalla lailla kaikille, tyyliin "elä omaa arkeasi jne.." ja lähes aina sanoo kaiken olevan ohi. Olen kysellyt tällä palstalla muilta, ja en tiedä kuka minulle vastasi, mutta hän näki tilanteen todella tarkkaan ja tiesi sellaista josta en maininnut vaikka asettelin kysymykseni sillä lailla että hänen täytyi nähdä oikeasti..
Eräs ennustaja ennusti minulle raha-asioista ja aika tarkkaan ennustikin.
Niin surullista kuin on kertoa, että eräs lähisukulainen kuoli just ja perinnönjako on edessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078