Veijareita ja pyhimuksiä tarjolla soinin tapaan:
http://i28.photobucket.com/albums/c219/talk2action/NaziPriestsSaluteHitler.jpg
peruSS:n ja KD:n vaaliliittokuvat
8
278
Vastaukset
- siitä, tuoko
peruSS:n ja KD:n vaaliliitto menestystä: 64% on sitä mieltä, että ei tuo!
- Mauri Tani
Yli 30% ihmisistä uskoo että pärjäävät hyvin. Se on melkoinen potti, jos saavat sen 30% uskossa olevaa myös uurnille.
- perpuolelaiset
Mauri Tani kirjoitti:
Yli 30% ihmisistä uskoo että pärjäävät hyvin. Se on melkoinen potti, jos saavat sen 30% uskossa olevaa myös uurnille.
nousivat samaan kyytiin, tai ottivat kyytiinsä niin tapa sopii
johtaja-tohtorin tyyliin, näyttää tekee kuin entinen mies joka totesi "myy vaikka äitinsä ruumiin kannatuksen hankkimiseksi" että sillä tavalla !!!
Pienikin kanto voi reen kaataa joku senkin on sanonut!!! - AskoH
Saikohan Kristillinen Liitto ensimmäisen kansanedustajansa 1970-luvulla SMP:n kanssa tehdyn vaaliliiton avulla? Niin muistelelen. Siis jonkinlaisia perinteitä kd:n ja ps:n yhteistyölle on, jos ne tulkitaan ensinmainittujen seuraajapuolueiksi, joka kd:n osalta onkin täysin selvää. Vaan mitäpä minä näitä tähän kirjoittelen, kun vastustan koko EU-vaaleja.
Vantaalla 9.2.2009 Asko Huttunen
- antiopa
Ajattelin äänestää EU vaaleissa Perussuomalaisten ehdokasta, mutta en enää, koska menivät vaaliliittoon Kristillisten kanssa. Kummallakaan ei ole varteenotettavia ehdokkaita. Joten ainoaksi ja parhaimmaksi jää Itsenäisyyspuolue. Heille tulen antamaan ääneni.Itsenäisyyspuolue on ainoa todellinen EU-kriittinen puolue.Aikaisemmissa EU vaaleissa en ole äänestänyt lainkaan.
- AskoH
Minä muistaakseni erehdyin kerran äänestämään EU-vaaleissa, nimittäon niissä ensimmäsisissä. Lienevätkö olleet vuonna 1996? Olin silloin liikaa Vaihtoehto EU:lle -liikkeen vaikutuksen alainen. Muistaakseni VEU:lla oli silloin ehdokkaita. Niin oli kai VSL:lläkin. Saamieni tietojen mukaan VSL:ssä oltiin niiden vaalien alla hyvin erimielisiä siitä, pitikö niihin vaaleihin mennä. Saamieni tietojen mukaan joku vaaleihin menoa kannattanut joutui värväämään suuren joukon sukulaisiaan puolueen jäseniksi vaaleihin menon varmistamiseksi. Niin että VSL/IPU:lla ei ole kunniakas menneisyys sen suhteen, miten EU-vaaleihin päätetään mennä. Itse en aio enää EU-vaaleissa äänestää.
- IPUlle?
Eiköhän ole jo syytä keskittyä omiin asioihin.Eivät näytä olevan kunnossa. Suomessa kaikki rempallaan ja kukaan ei käsitä mitään.
- AskoH
Tarkoitatko, että pitäisi keskittyä vain omiin henkilökohtaisiin asioihin, ja pyrkiä niitä hoitamaan maailmassa, jonka säännöt ulkopuolinen taho eli EU määrää? Tarkoitatko siis jonkinlaista "pelastukoon ken voi" -taktiikkaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770