kestääkö askeleet hengellisesti perille. Tämä lienee monella arjen kuvio.
?voiko elää arkea maailmassa, ja
6
270
Vastaukset
- Joka tunnustaa
Minut ihmisten edessä sen Minä tunnustan Isäni edessä .
Matt .11:29 Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta,sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä;niin te löydätte levon sielullenne.
Matt .11:30 Sillä minun ikeeni on sovelias,ja minun kuormani on keveä.
Ei ainakaan ole Jumalan tahto että elämme niitä eriytettyinä .(arkea ja pyhää)
Rom . 10:10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan .
Toisaalta taas Jumala ymmärtää meidän heikkoutemme ja pelkommekin ,tulihan Jeesuksenkin luokse jotkut salaa .
(Joh. 19:38) kertoo että Joosef Arimatialainenkin oli Jeesuksen opetuslapsi ,mutta salaa juutalaisten pelosta...eli kyllähän meillä itse kullakin on myös omat pelkomme,ja uskon että kuitenkin Jumala katsoo "sydämmeen " - voi,,,
viedä työtilaisuuksia ym uskottavuutta.
- Pottunen
Jos vihollinen ei kiusaisi elämässä, niin jotakin on silloin pielessä.
Kyllä kuuluu elämä olla vaikeaa monella tavalla.
Kaikkien vaikeusten keskelläkin voi luottaa Jumalaan.
Jeesus on tullut vapauttamaan meidät synneistä ja mikä sen rakkaampi olisikaan, kun virheeseen joutunut ja takasin oikealle tielle väkisin haluava.
Sydämessä se usko kulkee ja vaikka horjuntaa olisi, niin matka jatkuu armontietä.
Armosta me saamme syntimme anteeksi.
Jos osaisimme kulkea oikein itsessämme, niin Jeesuksen tarjoama armo olisi turhaa. Sitä ei tarvittaisi. Silloin Jumala olisi turhaan lähettänyt poikansa täyttämään lakia.
Koska yksikään ihminen ei voi kulkea täysin oikein vaikka haluaisi, niin jäljelle jää armo.
Armosta anteeksi saaminen kaikelle sille, mihin ikinä on joutunutkaan.
Niin suuri on Jumalan rakkaus meitä kohtaan.
Lisäksi taivaaseen kulkeminen Raamatun mukaan tapahtuu juuri Jeesuksen kautta, eli katumisen ja anteeksi saamisen kautta.
Kun usko vahvistuu, niin huomaa, että ei halua edes, joutua tekemään, Jumalan tahdon vastaisesti.
Siltikin siihen joutuu, sillä emme vaan ole täydellisiä. - !Vastaus
Me ihmiset olemme syntisiä.
- Voiko syntinen olla pyhä?
- Voiko syntinen olla vanhurskas(sekin Jumalalle kuuluva ominaisuus)?
- Voiko ihminen joka on saastainen, olla puhdas.
Kaikkiin kysymyksiin on yksi ja sama vastaus,
- voi!
Ainoastaan yhdellä tavalla.
Room. 3:23-26
Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla ja saavat lahjaksi vanhurskauden...
1. hänen armostaan
2. sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,...
...jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi
- uskon kautta hänen vereensä,
osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit
jumalallisessa kärsivällisyydessään
osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa,...
Kiitos Jeesus että sinä murskasit perkeleen pään, tuon madon jonka toukkia täälläkin vilisee päivittäin lähes valtoimenaan, tarkoituksenaan eksyttää Jumalan lapset pois uskosta sinuun.
Toinen pirun agentti on houkuttelemassa omavanhurskauteen, toinen epäuskoon ja muihin suuriin synteihin. Varjele Jeesus jokaista Jumalan lasta lankeamasta näiden lampaina esiintyvien raatelijoiden valheverkkoihin.
Tätä rukoilemme Jeesus sinun nimessäsi, aamen!- teuta
Se on juuri näin .
- ei ymmärrä mitään
pyhistä ja lennokkaista vertauskuvallisista vastauksista. Oliko vastaus selkokielellä: Niin makaa kuin petaa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770