Ennustukset ja näkemiset

Syprus

Älkää hyvät ihmiset soittako maksullisiin ennustaja- ja astrologianumeroihin. Ovat pelkkää huuhaata. Kiva jutella ihmisen kanssa, mutta "tietoa" heill' on kynnen verran. Itsekin osaa jokainen ajatella.

5

659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuten olen

sanonut, niin miettikää mitä ennustajalle soittaminen, tai ennustajan tapaaminen on?

Se on sitä että maksetaan siitä että joku puhuu kehuja sinulle, sinusta itsestäsi.

Se on niin yksinkertaista, mutta sitä ei ihmiset suostu ymmärtämään.

Toinen asia mitä ihmettelen suuresti on se että miten ihmeessä näkeminen tai jollekulle katsominen on henkisesti uuvuttavaa työtä?

Luulisi olevan maailman helpoin homma, mennä vaikka transsiin (joka tarkoittaa rentoutumista) sen jälkeen katsella asiakkaalle näkyviä kuvia jotka vain selittää hiljokseen asiakkaalle mahdollisimman tarkasti. Niin helppoa hommaa ei olekaan kuin näkijän puuhat, jos näkijä siis oikeasti näkee jotakin.

Jos minä olisin oikea näkijä, niin minä palkkaisin jonkun hoitamaan rahavirtaa ja tekemään minulle taukojen aikana ruokaa, samaan aikaan kun itse olisin tunti toisensa jälkeen transsissa selittämässä asiakkaille sitä mitä oikein heidän elämästään näen. Sen jälkeen menisin lenkille, söisin palkkalaiseni tekemät murkinat, katsottaisiin televisiota, luettaisiin lehtiä, mentäisiin nukkumaan ja ihmeteltäisiin rahan määrää ja mietittäisiin hyväntekeväisyyskohteita.

Ei voi olla kaikki oikein jos transsiin vaipuminen uuvuttaa ja siksi epäilen että tuossa "transsissa" näkijät pelkästään yrittävät nopeasti järkeillä mitä asiakas haluaa kuulla ja mitä hänestä saisi irti että voisi antaa "ennusteen".

• kokemusta on

Hei
        Olen hiukan eri mieltä kanssasi, on näkijöitä kuten kuvailitkin, mutta myös niitä jotka oikeasti näkevät, ei minun tarvitse kysyä, kun joku kertoo minulle tulevia, tai jos kysyn jostain asiasta,hän antaa vastauksen, eikä pitkitä puhelua. Mikään kultakaivos selvännäöllä rahastaminen ei varmasti ole, ja tiedän monia jotka eivät ota edes korvausta, mutta ovat tienneet minulle tulevia. Rahoja aluksi tuhlasin kaikenmoisiin huuhaa ihmisiin, mutta nyt olen löytänyt ne "oikeat" minulle. Voihan tämän viihteeksi laskea, mutta apua olen saanut ongelmiini ja toivoa tulevaisuuteen. Minulle oikein nähtyjä asioita oat mm. arpavoitto (tuli kenolla,vaikka en yleensä pelaa mitään), matka (vaikka ei ollut yhtään rahaa ja sanoin sen näkijälle, yllätysjuttu tuli ystävältäni), kolarointi autolla (jokin pieni onnettomuus kohtaa), uudet työkuviot erilaisten ihmisten kanssa (ulkomaalaistia). Eli nämä asiat vaikka ne minulle on sanottu, olivat yllätyksiä kun tulivat, ehkä siksi että olin unohtanut mitä minulle oli sanottu. Jokainen saa olla skeptinen näiden asioiden suhteen, mutta minä en ainakaan kaikkia epäile.

• utelias.......
        kokemusta on kirjoitti:

Hei
        Olen hiukan eri mieltä kanssasi, on näkijöitä kuten kuvailitkin, mutta myös niitä jotka oikeasti näkevät, ei minun tarvitse kysyä, kun joku kertoo minulle tulevia, tai jos kysyn jostain asiasta,hän antaa vastauksen, eikä pitkitä puhelua. Mikään kultakaivos selvännäöllä rahastaminen ei varmasti ole, ja tiedän monia jotka eivät ota edes korvausta, mutta ovat tienneet minulle tulevia. Rahoja aluksi tuhlasin kaikenmoisiin huuhaa ihmisiin, mutta nyt olen löytänyt ne "oikeat" minulle. Voihan tämän viihteeksi laskea, mutta apua olen saanut ongelmiini ja toivoa tulevaisuuteen. Minulle oikein nähtyjä asioita oat mm. arpavoitto (tuli kenolla,vaikka en yleensä pelaa mitään), matka (vaikka ei ollut yhtään rahaa ja sanoin sen näkijälle, yllätysjuttu tuli ystävältäni), kolarointi autolla (jokin pieni onnettomuus kohtaa), uudet työkuviot erilaisten ihmisten kanssa (ulkomaalaistia). Eli nämä asiat vaikka ne minulle on sanottu, olivat yllätyksiä kun tulivat, ehkä siksi että olin unohtanut mitä minulle oli sanottu. Jokainen saa olla skeptinen näiden asioiden suhteen, mutta minä en ainakaan kaikkia epäile.

oisitko antaa vinkkejä ketkä ovat sinulle nähneet?Mainostaa ei saa,mutta anna vinkkejä alkukirjaimet ym.....tai saahan sen sanoa ketkäovat nähneet sinulle. Ainakin Plazalla saasanoa.

• näistä vinkeistä
        utelias....... kirjoitti:

oisitko antaa vinkkejä ketkä ovat sinulle nähneet?Mainostaa ei saa,mutta anna vinkkejä alkukirjaimet ym.....tai saahan sen sanoa ketkäovat nähneet sinulle. Ainakin Plazalla saasanoa.

Tässä muutama K.A, A, ja sitten Z, mutta en enempää kommentoin näitä nimimerkkejä, mutta nähneet sellaista, mitä ei pysty arvailemaan ja en ole juurikaan itsesstäni kertonut. Tyytväinen olen mutta en soittele joka päivä!

• Hervoton:

Vaikka eivät otakkaan rahaa, niin eivät tiedä mitään ennustamisesta.

Koska olen niin hervoton kysyin ennustaja -palstalla uudelleen lähes samaa asiaa, mutta eri tyylillä.

Sattui sama "ennustaja" vastaamaan ja hän aimmin antoi toivoa ja iloa eräästä asiasta, mutta toisesta kysymyksestä ei antanut toivoakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      52
      5592
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      67
      2621
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1960
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      154
      1796
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      36
      1742
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1713
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1458
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1141
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1119
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      62
      935
    Aihe