Sain yt:n jälkeen irtisanomislapun kouraan. Kokoomusta äänestäneenä olen nyt joutunut ymmärtämään turvaverkkojen tärkeyden. Sdp:tä tarvittaisiin tasapainottamaan tilannetta, sillä lama on hankalasti voitettavissa kahtiajakautuneessa ilmapiirissä. Katainen ja Virkkunen saisivat hävetä uskomattoman typeriä lausuntojaan vasemmistolaisista ja ay-liikkeestä. Suomi olisi rutiköyhä kuningaskunta, jos se kokoomuksesta olisi ollut kiinni.
Sdp:tä tarvitaan nyt!
3
156
Vastaukset
- Demari entisessä elämässä
Niin tarvittaisiinkin, SDP:tä nimittäin. Mutta kuka tietää missä se on?
Paavo Lipposen puheenjohtajuuden alettua silloin vuosia sitten SDP katosi, ja tilalle tuli tämä varakokoomus, joka harhaanjohtavasti käyttää samaa vanhaa nimeä eli SDP. Ja tulokset puhuu puolestaan, esim leipäjonot, nousukaudellakin yli 200 000 työtöntä, varallisuuserojen räjähdysmäinen kasvu, jne. - mitenkähän lienee
90-luvun alussa paavo lipponen myi sdp :n kokoomukselle. ja kokoomuksen vasalli on koko sdp ollut siitä lähtien...ajamassa kieroudella työväen elämää aina ahtaammalle.....
KYLLÄ NYT TARVITAA OIKEASTI VASEMMISTOPUOLUETTA JOKA OIKEASTI AJAA VÄHÄVÄKISTEN ASIOITA MIELIVALTAA VASTAAN.- sossut, että
he saavat kokoomuslaisia äänestäjiä. Ei se niinpäin mene, mutta toisinpäin se tuntuu pelaavan. Aina, kun jonkun yhteiskunnllinen asema kohoaa tai varallisuus nousee, niin hän ottaa "porvarin viitan" ylleen. Ei sinänsä, porvareitahan sossutkin ovat, mutta tämä nousukas näkee ruohon vihreämpänä aidan toisella puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079