nexen renkaat

kesäksi renkaat

11

2253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on pitänyt

Viime keväänä moiset ostin, 185/65-15 tosin. Vielä on pintaa jäljellä ja ihan jämäkän tuntuinen pito ollut. Hintaansa nähden oli tosi hyvä ostos.

• hah!

"Viime keväänä moiset ostin, 185/65-15 tosin. Vielä on pintaa jäljellä"

Hah! Kyllä kunnon renkaat kestää ainakin sen 70000tkm...

Sinä tuskin ajoit yhdessä kesässä noin paljon.

• ON laatua

Kyllä korealaiset on laatutavaraa, aika huvittavaa kun täällä ei porukka ymmärrä mitään eroa niiden ja vaikka kiinalaisten välillä. Etelä-Korea on kuitenkin mennyt teknologian ja teollisuuden saralla aika heittämällä esim. Suomen ohi. Työmoraalikin on hiukan eri tasolla. KO. maassa vaihto-opiskelijana olleena voin sanoa, että sillä tarkkuudella ja ahkeruudella syntyy kyllä hyvää tavaraa.

• Pitäytymään

Inhimillisen kokoisissa vanteissa niin silloin rahasi riittävät Continental, Michelin yms. hyviin renkaisiin. Unohda Kiinalaiset.

• aropupu81

Hei pahvi, ota ensin selvää ennen kuin tulet esittelemään asiaasi.

Itse ajoin kyseisillä renkailla 30tkm ja hyvin toimi. Kului vaan reunoista kun ohjauskulmat oli pielessä, keskelle jäi n.4,5mm vielä pintaa.

• viiatti se kestää
        aropupu81 kirjoitti:

Itse ajoin kyseisillä renkailla 30tkm ja hyvin toimi. Kului vaan reunoista kun ohjauskulmat oli pielessä, keskelle jäi n.4,5mm vielä pintaa.

hnyman Kokkolasta saat maan halvimmat. Mees käymään tai soita.

• Varmaan itäblokin
        aropupu81 kirjoitti:

Tuote kuitenkin on kyseessä. Mikaä asiallinen merkki on päävastuussa? Continental~Barum Dunlop~Falken Gudikka~Kelly Misukka~BFgoodrich Tässä muutamia esimerkkejä (lue asiallisia) Peelo...

• aropupu81
        Varmaan itäblokin kirjoitti:

Tuote kuitenkin on kyseessä. Mikaä asiallinen merkki on päävastuussa? Continental~Barum Dunlop~Falken Gudikka~Kelly Misukka~BFgoodrich Tässä muutamia esimerkkejä (lue asiallisia) Peelo...

Korea ole koskaan ollut Neuvostoliiton kanssa sellainen kaveri.

Tuossa pääsivun linkki:
        http://www.nexentire.com/international/

Siellä kun selailee niin näkee että niitä valmistetaan mm: Yhdysvalloissakin.

Sieltä löytyy tällainen esim.
        1980's story:
        1987.06. Founded a joint corporate, Michelin Korea Tire, with Michelin (France)

Ovat sittemmin lopettaneet yhteistyön.

• Korea vai Suomi?
        aropupu81 kirjoitti:

Tuossa pääsivun linkki:

1980's story:

Suomalaiset puhumassa Etelä-Koreasta itäblokkina, lievästi ottaen huvittavaa. Pienimmälläkään historian tuntemuksella ymmärtää, kuinka ironiselta tuo kuulostaa.

• misseliili
        aropupu81 kirjoitti:

Tuossa pääsivun linkki:

1980's story:

Tieto jota mulla on se että. Nexenin tehtailla Roadstone merkkinen rengas sama kuin Nexen valmistetaan Euroopasta siirretyillä rengasmuoteilla jotka ovat palvelleet Michelin tehtaita ympäri euroopan. Ja tämä on fakta. Puhutaan hyvästä tuotteesta.

• Taneli90
        misseliili kirjoitti:

Tieto jota mulla on se että. Nexenin tehtailla Roadstone merkkinen rengas sama kuin Nexen valmistetaan Euroopasta siirretyillä rengasmuoteilla jotka ovat palvelleet Michelin tehtaita ympäri euroopan. Ja tämä on fakta. Puhutaan hyvästä tuotteesta.

Joku vielä oikeasti viitsii väittää, että kyseessä olisi laaturengas. Edes myyntimiesten kuningas ei voisi kertoa parempaa vitsiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      144
      5548
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3962
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2490
    4. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      0
      2350
    5. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      39
      2107
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      29
      2012
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1953
    8. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      20
      1884
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      42
      1745
    10. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      11
      1654
    Aihe