Kirkot,liikkeet, tai vastaavat ovat mielestänne taivastiellä?
Tämä kysymys siis vl. uskovaisille.
Maailmassa on jotain 40 tuhatta erilaista uskontoa löytyykö siis muista opeista pelastavaa uskoa.
Mitkä muut uskonnolliset
5
273
Vastaukset
- Bertta Y
On vain yksi usko. Kukin päättäköön tahollaan mikä se on. Silti se on turhaa. Jumala kuitenkin on jo päättänyt mikä se on.
muiden seassa todennäköisesti on elävää uskoa...
- Saimi S.
Yhteisöjä ne ovat? Ja missä päin maailmaa
- ekana mieleen
Saimi S. kirjoitti:
Yhteisöjä ne ovat? Ja missä päin maailmaa
esim jossain afganistanin vuoristossa talebanien keskuudessa saattaa olla heidän tietämättään oikeassa uskossa oleva ihminen. Siis islamin harrastajien keskelläkin voi olla oikeaa uskoa. ei siis islamin usko mutta siellä heidän joukossaan ikään kuin muina mieheni.
Vastaus siis: Islamilaisuuus
Ok?
- Taivasten valtakunta
Jeesukseen uskovien joukko on ollut aina pieni,
suhteessa koko maailmaan. Kuinka moni tuolloin on voinut kuulla evankeliumia?
Jeesus huusi kovalla äänellä: "Joka uskoo minuun, ei usko minuun, vaan lähettäjääni.
ei tuota kaikki kuullut.
Minä olen valo ja olen tullut maailmaan siksi, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen. [Joh. 1:4 ]
ei tuota kaikki uskoneet
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.
Muistakaa!
Jeesus sanoi: "Minä olen ylösnousemus ja elämä. Joka uskoo minuun, saa elää, vaikka kuoleekin, [11:25,26: Joh. 1:4 ]
Joh. 11:26
Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko tämän?"
Jeesus antoi Pietarille (opetuslapselleen) taivasten valtakunnan avaimet. Minkä sinä sidot maan päällä, se on sidottu taivaissa, ja minkä sinä vapautat maan päällä, se on myös taivaissa vapautettu.
On vain yksi Jumala ja yksi oikeahenkinen seurakunta. Seurakunnan rajoja ei voi kuitenkaan nähdä vaan ne kulkee hengestä henkeen. Vai luuletko tosiaan, että Herra opetti, se on tuolla ja tuolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770