Mihin uskoon turvaudut? Itse turvaudun vl uskoon...ja olen varmasti taivaan ilossa kun kuolen. Piste.
Jos tiedät kuolevasi
9
326
Vastaukset
- Kysymykseni
Jos tiedät siis kuolevasi melko pian, tyyliin syöpään tms.
Toisaalta monesti kuolemaan ei osaa varautua mitenkään, esim. liikenneonnettomuudet jne.- kun emme tiedä
päiviemme määrää niin "sinä päivänä kun kuulet Jumalan kutsun, älä paaduta sydäntäsi"
- Kempelainen
synnit anteeksi, Vl ihmiseltä, jos satut olemaan yksin metsässä.
- kipusisko.
Olen niin paatunut, että vaikka tietäisin kuolevani kohta syöpään, en sittenkään pystyisi tekemään parannusta ja turvautumaan vl-uskoon, koska uskoa ei noin vain oteta, ellei sitä saada lahjaksi, siis etulahjaksi.
Jos jätän parannukseni viime tippaan, sitä ei enää sitten pysyt edes tekemään,vaikka vl-saarnamies sitä minulle kuolinvuoteen vierellä tuputtais. Olen nähnyt sairaanhoitajana tapauksia, joissa saarnamies on tullut kuolevan potilaan luo ja kehoittanut parannukseen. Kuoleva potilas ei saa enää sanotuksi edes tahdon uskoa sanaa, koska on niin paatunut, eli saatanan vallassa. Vaikka en ole itse uskovainen, tajuan asian hyvin. Parannusta en itsekkään pysty tekemään, en nyt, enkä kuolinvuoteella.
Olen niin sanotusti suruttomassa tilassa. Pienenä kävin seuroissa paljonkin, mutta koskaan minä en psytynyt tekemään parannusta, olen senverran kovaksikeitetty sisupussi.
Tässä työssäni joudun niin paljon kuolevien ja sairaiden kanssa tekemisiin, että olen paaduttanut itseni kokonaan kuolemalle.
Minulla ei vain ole sielunhätää ollut koskaan, en pelkää kuolemaa, en helvettiä.
Uskon vain armolliseen ja oikeudenmukaiseen Jumalaan, joka ottaa huomaansa jokaisen, joka sanoo: Jeesus, ota minut tykösi.- kuitenkin muistaa
sekin lause, jossa sanotaan jotenkin tähän tapaan. "Jumala voi herättää itselleen opetuslapsia vaikka kivistä"
- Selittää
" olen noudattanut kaikkia srk sääntöjä"
- wanhawaimo
Sinun turvautumisesi vl-uskoon osoittautuu turhaksi viimeistään "taivaan porteilla".
Sellaista uskoa ei Raamatussa nimittäin ole mainittu lainkaan. Eikä edes "toisella nimellä" tai muuten tunnistettavasti. Vl-usko on paljastunut joukko-opiksi (="kun tässä joukossa kuljet, varmasti perille kostut") ja seurakuntajumalan uskoksi. Sellainen usko ei ole Raamatun mukaista.
Minä uskon Jeesukseen Kristukseen syntieni sovittajana ja puolestani kärsineenä Jumalan Poikana. Sillä uskolla pääsen taivaaseen Jeesukseen lupauksen mukaan.
Piste. - Vain Jeesus-usko pelastaa
- tästä asiasta
ei vl-usko tai johonkin muuhun uskonlahkoon kuuluminen ketään pelasta. Ainoa tie pelastukseen on henkilökohtainen usko Jeesukseen Kristukseen Jumalan ainoaan Poikaan. Jos joku muuta luulee tai väittää kannattaa lukea raamattunsa tarkemmin. Sieltä nämä perustotuudet on löydettävissä, eikä tosiasioiden esittämiseen tarvita "välimiehiä". Hyvä on toki kuulua seurakuntaan, mutta pakkopaitaa siitä ei itselleen kannata ottaa, jos muutenkin kokee tulevansa toimeen armon auringon alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798