Elämäntapa remontti

herkku suu

Kiitos kaikille kommentoijille,tänään olen päättänyt alkaa yrittää elämäntapa remonttia.Sisko puolen kanssa päätettiin yhdessä yrittää,sisko ei ylipainoinen,mutta haluaa olla tukena laihdutus projektissa.Tänään aamupuuro syöty,ei vielä ole nälkä kolkuttanut.Vähän makean hammasta kolottaa,mutta olen juonut kahvia mustana.Kaapissa ei herkkuja,joten vaikea sortua,,Tänään siskon luo käymään,suunnitellaan yhdessä syömis ohjelmaa ja lenkki projektia.Siskon tyttö on terveys intoilija,vieläpä lääkäri ja luvannut auttaa ravinto ohjelma suunnittelussa.Voi tietysti tulla repsahdus,mutta yrittänyttä ei laiteta.Kohta lähdetään siskon kanssa sauvakävelylle,hyvää sunnuntaita kaikille!

5

699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 54h45h45

Mikä vitun läski idiootti sä oot kun et osaa kirjoittaa yhdyssanoja oikein? Jokainen väärin vittu. Paskapää.

• Pieni pyöreä

Yhdellä sukulaisella on lukihäiriö, numeroissa hän sekoilee vielä kirjaimia pahemmin. Silti hän sai maisterin paperit, oikolukua vaan tarvittiin tavallista enemmän. Sinulle en antaisi kiitettävää numeroa käytöksestä, koska käytät kirosanoja ja haukut tuntematonta kirjoittajaa.

• ikuinen painonvartija

Hieno päätös!

Toivottavasti teit päätöksen elämäntaparemontista itsesi vuoksi - ei miehesi vuoksi. Sinä olet itsellesi numero yksi, muista se.

Repsahdukset kuuluvat kaikkien elämään, älä suotta murehdi etukäteen niitä. Jos repsahtaa, seuraavana päivänä sitäkin innokkaammin sitten projektin kimppuun.

Ja älä välitä pa...njauhajista, joiden mielestä yhdyssanat yms. ovat tärkeämpiä kuin oma terveys. Sinä olet hyvällä tiellä, onnea ja tsemppiä yritykseen!

• ja toivon onnistumista

Hieno päätös!

Nyt ihan ensimmäiseksi laita motivaatio kohdalleen. Mieti tarkkaan miksi haluat laihtua. Ja mitä olet valmis kestämään.

En tiedä auttaako tämä sinua yhtään mutta kerron lyhyesti omaa elämäntaparemontin sujumista.

Olen siis aina ollut lihava, ihan vauvasta. Joskus teininä ja lyhyen aikaa jopa aikuisällä olen ollut vähän aikaa normaalipainon rajoilla. Muulloin siis lihava. Olen aina ollut herkkujen perään ja en koskaan ole miettinyt mitä suuhun menee, söin kaikkea hyvillä mielin ja tuudittauduin siihen että niinhän muutkin tekee.

Jokunen aika sitten lapsen saatuani lihoin vielä lisää kunnes mittariin tuli reilut 100 kiloa. Sitten mulla vinksahti päässä, positiivisella tavalla. Aloin kiinnittämään huomiota siihen mitä suuhun menee ja jätin herkut aluksi kokonaan pois. Ensimmäisenä kuukautena tippui lähemmäs 10 kiloa painoa. Nyt puoleen vuoteen melkein 30 kiloa.
      En ole ollut liikunnallinen koskaan mutta pikkuhiljaa alkaa kiinnostus siihenkin heräämään. Vielä 10 kiloa niin voin sanoa olevani normaalipainoinen.

Vaikka paino on tippunut noinkin nopeaan olen silti syönyt hyvin ja herkkuja mahtuu joka viikolle. Ateriarytmi ja annoskoot on mulla ollu kaiken a ja o. Liikunnasta en tietoisesti ottanut sressiä, siihen mun entiset laiharit aina tyssäsi kun kerralla meni liikaa uusiksi.

Mulla on huono itsekuri yleensä mutta tällä kertaa sitä en ole edes tarvinnut. En tiedä mistä tämä motivaatio kumpuaa mutta helppoa on ollut. Mistään herkustakaan en ole luopunut, niissä vaan pitää muistaa nykyään kohtuus.

Toivon sulle kaikkea hyvää ja ennenkaikkea onnistunutta uutta elämäntapaa. Aloita mieluummin pienillä muutoksilla niin ehdit itsekkin mukaan, kaikki jos muuttuu yhdessä yössä on monelle liian kova pala. Luovu pikkuhiljaa niistä hunoista tavoista ja ota tilalle yksi uusi ja hyvä.

• aito....

herkku suu, siis alkuperäinen herkku suu nimimerkillä kirjoittanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5785
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      3023
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2258
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2005
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1868
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1833
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1579
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1192
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1181
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      76
      1031
    Aihe