Eli kuten otsikossakin mainitaan.. Mistä tietää onko masentunut?
Mulla on jo pitkään ollut olo ettei mikään oikeen kiinnosta, väsyttää vaan koko ajan. En ollut eilen, enkä tänään töissä, enkä edes ole ilmoittanut poissaolostani mitään. Tajusin äsken että tästä voi tulla ongelmia, mutta itse vastaan seurauksista. Mua ei vaan huvita mennä sinne, mutta pakko on rahaa jostan saatava. Muutenkin olo on koko aika jotenkin nuutunut. Lisäksi pelkään sairastavani mahdollisesti jotain vakavaa. Sekin selviäisi jos menisi lääkäriin,mutta en uskalla koska pelkään että se tosiaan on vakavaa.
Masennusta vai väsymystä?
4
324
Vastaukset
- ........
Käy ihmeessä lääkärissä. Tuskin on mitään vakavaa, mutta parempi se on käydä tutkimassa ettei tarvitse elää epätiedossa ja pelossa. Jos sinulla on joku terveydellinen ongelma, se voi myös aiheuttaa väsymyksen tunteen.
En tuon perusteella usko, että olet ainakaan kovin vakavasti masentunut, tosin mahdotontahan se on sanoa netin kautta. Kuulostaa enemmän uupumukselta. Voisitkohan saada lomaa järjestettyä? Saisit vähän relattua ja ladattua akkuja.- delinamar
Mahtaisko tk lääkäri kirjottaa sairaslomaa? Esim, uupumuksen takia..? Ja mitä sanon kun menen lääkäriin? Että epäilen itselläi olevan uupumusta,masennusta? On vaan jotenkin paha olla.
- surmansapeli
delinamar kirjoitti:
Mahtaisko tk lääkäri kirjottaa sairaslomaa? Esim, uupumuksen takia..? Ja mitä sanon kun menen lääkäriin? Että epäilen itselläi olevan uupumusta,masennusta? On vaan jotenkin paha olla.
...menet ja kerrot tuntemuksistasi lääkärille. Kyllä net sit osaa kysellä oikeita asioita.
Muuten, jos olet yli viikon pois työpaikalta ilman omaa ilmoitusta poissaolostasi, niin sun työsuhteesi puretaan. Elikkä et saa irtisanomisajan palkkaa ja toisaalta 90pv karenssia pamahtaa työkkäristä. Kannattaa ainakin noi tärkeimmät asiat hoitaa vaikka henki menisi. - ...vielä...
delinamar kirjoitti:
lääkäriin mennyt niin mene. Saat sairaslomaa jo väsymyksen takia 2vkoa. Kerro vaan et oot niin väsynyt niin tohtori kyllä syyn etsii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770