ikään uskottavuutta?

babyface 24v

eli minkälainen asukokonaisuus/tyyli on uskottavaa 24-vuotiaalla nuorella naisella, joka on jo muutenkin kasvoista ikäistään nuoremman näköinen? en haluaisi korostaa nuoremman näköisyyttäni, mutten kuitenkaan ampua siinä täysin ylikään pukeutumalla täti-lookkiin. Miten te ikäiseni nuoret naiset pukeudutte? Asiallisia vastauksia, kiitos..=)

3

797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nata

Mulla sama juttu,tosin olen 22 mutta kuitenkin..ois tosiaan kiva saada jotain vinkkejä,sehän on toisaalta vaan hyvä et näyttää nuorelta mutta ei ole hauskaa kun vieläkin kysellään papereita :(

• on ollut...

...samanlaisia "uskottavuusongelmia", kun olen tällainen babyface. Jos naama on 15-vuotiaan, ja vaatetuskin teinimäinen, niin varsinkin työelämässä on vaikea hankkia uskottavuutta...

Itse olen 25-vuotias, ja pukeudun töihin useimmiten siisteihin suoriin housuihin tai hameeseen ja neuleeseen. Vaatteeni ovat yksinkertaisia ja laadukkaita, ja tällä on mielestäni suuri vaikutus uskottavuuteen. Itsekin tuntee olonsa varmemmaksi, kun on päällä istuvia ja hyvälaatuisia vaatteita. Sirot kengät/saappaat joissa on matalahko, esim. noin 5 cm korko antavat myös ryhtiä olematta kuitenkaan halvan tai "bimbomaisen" näköiset.

Koruja ja asusteita voi vaihdella tilanteen mukaan, mutta selvästi rihkamakorun näköiset korut kannattaa ehkä jättää väliin. Asusteista ainakin nahkainen käsilaukku ja hansikkaat antavat heti aikuisemman kuvan, olematta kuitenkaan liioitellun tätimäisiä. Olen hankkinut itselleni myös silmälasit (ilman vahvuuksia), vaikken sellaisia oikeasti tarvitsisikaan, ja ne muuttavat kyllä heti ilmettä. Meikki kannattaa pitää pääosin neutraalina ja hillittynä.

Tyyliään kannattaa alkaa muuttaa "aikuisempaan" suuntaan vähitellen, jotta tottuu itsekin uusiin elementteihin pukeutumisessaan, eikä muutos tule liian yhtäkkiä. Ja kannattaa myös pukeutua vain sellaisiin vaatteisiin, joissa tuntee olonsa mukavaksi. Itselleni esimerkiksi jakkupuvun jakut ovat mielestäni liian tätimäisiä enkä tunne oloani niissä mukavaksi, joten ne olen ihan suosiolla jättänyt muille.

• tyylistä

Riippuu aika paljon omasta tyylistäsi ja alasta jolla työskentelet/opiskelet. (Esim. itse työskentelen firmassa, jossa 48-vuotias toimitusjohtaja kulkee farkuissa ja Converseissa. :D)

Selaile vaikka Blogilistan muotiblogeja, nettikauppoja ja kartoita ensin millaisista asioista pidät.
      Kokoa koneelle kuvakansio kivoista vaatteista, kengistä, meikki- ja hiusjutuista. Näiden pohjalta voi ruveta rakentamaan omaa "aikuista" lookkia.
      Rajaa pois mielestäsi liian teinix-asiat, osta perusvaatteet (Perusvaate ei tarkoita tylsiä ratkaisuja!) laadukkaista materiaaleista ja OIKEAN KOKOISINA. Trendi- ja kausijutut voi olla edullisempia.

Käy hyvällä kampaajalla ja pyydä ammattilaisen ehdotuksia hiusten väriin, leikkaukseen ja viimeistelyyn. (Toki omin rajoituksin, jos haluat hiukset ponnarille, helppohoitoiset jne.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      273
      45834
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      50
      11440
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      233
      11038
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      39
      9830
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      90
      8668
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      285
      6728
    7. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      2
      3469
    8. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      2
      3425
    9. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      25
      3153
    10. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      4
      3013
    Aihe