ikään uskottavuutta?

babyface 24v

eli minkälainen asukokonaisuus/tyyli on uskottavaa 24-vuotiaalla nuorella naisella, joka on jo muutenkin kasvoista ikäistään nuoremman näköinen? en haluaisi korostaa nuoremman näköisyyttäni, mutten kuitenkaan ampua siinä täysin ylikään pukeutumalla täti-lookkiin. Miten te ikäiseni nuoret naiset pukeudutte? Asiallisia vastauksia, kiitos..=)

3

763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nata

      Mulla sama juttu,tosin olen 22 mutta kuitenkin..ois tosiaan kiva saada jotain vinkkejä,sehän on toisaalta vaan hyvä et näyttää nuorelta mutta ei ole hauskaa kun vieläkin kysellään papereita :(

    • on ollut...

      ...samanlaisia "uskottavuusongelmia", kun olen tällainen babyface. Jos naama on 15-vuotiaan, ja vaatetuskin teinimäinen, niin varsinkin työelämässä on vaikea hankkia uskottavuutta...

      Itse olen 25-vuotias, ja pukeudun töihin useimmiten siisteihin suoriin housuihin tai hameeseen ja neuleeseen. Vaatteeni ovat yksinkertaisia ja laadukkaita, ja tällä on mielestäni suuri vaikutus uskottavuuteen. Itsekin tuntee olonsa varmemmaksi, kun on päällä istuvia ja hyvälaatuisia vaatteita. Sirot kengät/saappaat joissa on matalahko, esim. noin 5 cm korko antavat myös ryhtiä olematta kuitenkaan halvan tai "bimbomaisen" näköiset.

      Koruja ja asusteita voi vaihdella tilanteen mukaan, mutta selvästi rihkamakorun näköiset korut kannattaa ehkä jättää väliin. Asusteista ainakin nahkainen käsilaukku ja hansikkaat antavat heti aikuisemman kuvan, olematta kuitenkaan liioitellun tätimäisiä. Olen hankkinut itselleni myös silmälasit (ilman vahvuuksia), vaikken sellaisia oikeasti tarvitsisikaan, ja ne muuttavat kyllä heti ilmettä. Meikki kannattaa pitää pääosin neutraalina ja hillittynä.

      Tyyliään kannattaa alkaa muuttaa "aikuisempaan" suuntaan vähitellen, jotta tottuu itsekin uusiin elementteihin pukeutumisessaan, eikä muutos tule liian yhtäkkiä. Ja kannattaa myös pukeutua vain sellaisiin vaatteisiin, joissa tuntee olonsa mukavaksi. Itselleni esimerkiksi jakkupuvun jakut ovat mielestäni liian tätimäisiä enkä tunne oloani niissä mukavaksi, joten ne olen ihan suosiolla jättänyt muille.

    • tyylistä

      Riippuu aika paljon omasta tyylistäsi ja alasta jolla työskentelet/opiskelet. (Esim. itse työskentelen firmassa, jossa 48-vuotias toimitusjohtaja kulkee farkuissa ja Converseissa. :D)

      Selaile vaikka Blogilistan muotiblogeja, nettikauppoja ja kartoita ensin millaisista asioista pidät.
      Kokoa koneelle kuvakansio kivoista vaatteista, kengistä, meikki- ja hiusjutuista. Näiden pohjalta voi ruveta rakentamaan omaa "aikuista" lookkia.
      Rajaa pois mielestäsi liian teinix-asiat, osta perusvaatteet (Perusvaate ei tarkoita tylsiä ratkaisuja!) laadukkaista materiaaleista ja OIKEAN KOKOISINA. Trendi- ja kausijutut voi olla edullisempia.

      Käy hyvällä kampaajalla ja pyydä ammattilaisen ehdotuksia hiusten väriin, leikkaukseen ja viimeistelyyn. (Toki omin rajoituksin, jos haluat hiukset ponnarille, helppohoitoiset jne.)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3822
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1490
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1309
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1194
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1078
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1061
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      997
    Aihe