Ei jaksaisi enää

Ahdistunut..

Minulla on ollut jo 6-7 kuukautta ylhäällä kaulassa sellainen soikeahkon pulska patti, joka muljuaa. Saattaa olla että hätäilen turhaan, mutta...

Eikö imusolmukkeiden oikeasti pitäisi joskus jo laskeutua? En usko että imusolmuke voi olla koholla noin kauan. Ultraäänen mukaan imusolmukkeeni oli muka tavallinen (miten sen voi nähdä ultrasta, eikö pitäisi ottaa koepala!?)... mutta minusta se on kovahko (ehkä joskus pehmeämpi). En jaksaisi kamppailla enää tuon kanssa, pelkään että "syöpäni" leviää jonnekin vaikeaan paikkaan, esim. aivoihin. Ärsyttävää, vanhemmatkaan eivät haluaisi että ravaan lääkärissä...

Aargh kun ahdistaa.

10

875

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...entiedämistätulleet

Mulla on paljon iho-ongelmia kasvoissa, että en tiedä johtuisivatko siitä.Onko itselläsi aknea tai muuta ongelmaa ihossa josta voisi johtua?Mulla nimittäin suureni tollaseksi pulskaksi patiksi yksi kun näpelsin sitä, muut kaksi ovat olleet aina aika isoja.

Muut kaksi imusolmuketta eivät suurene eivätkä pienene eivätkä myöskään reagoi jos koskettelen niitä.Vain tuo yksi ja ainut.

• Ahdistunut...

Kyllä! Mullakin on paljon iho-ongelmia kasvoissa, aknea ja finnejä. Sitten minullakin on vain tuo yksi "imusolmuke", ei muita, tai en ole ainakaan löytänyt yhtään toista imusolmuketta... :/

• ...entiedämistä
        Ahdistunut... kirjoitti:

Kyllä! Mullakin on paljon iho-ongelmia kasvoissa, aknea ja finnejä. Sitten minullakin on vain tuo yksi "imusolmuke", ei muita, tai en ole ainakaan löytänyt yhtään toista imusolmuketta... :/

Itse löysin ensimmäisen leuankärjen alta ja sitten päätin kokeilla onko kaulassakin ja en löytänyt...tutkin tarkemmin myöhemmin kaulaa ja löysin vielä ne kaksi, aikalailla samassa rivistössä ovat.

• Ahdistunut..
        ...entiedämistä kirjoitti:

Itse löysin ensimmäisen leuankärjen alta ja sitten päätin kokeilla onko kaulassakin ja en löytänyt...tutkin tarkemmin myöhemmin kaulaa ja löysin vielä ne kaksi, aikalailla samassa rivistössä ovat.

Minullakin leuan kärjen alla... muljuaa, muljuaako sinulla? Onko ne kovia vai pehmeitä?

Kiitos jos vastaat.

• ...entiedämistäon
        Ahdistunut.. kirjoitti:

Minullakin leuan kärjen alla... muljuaa, muljuaako sinulla? Onko ne kovia vai pehmeitä?

Kiitos jos vastaat.

Irtonainen sellanen aika kova on tuo leuankärjen alla oleva, tuolla kaulan sivussa mitkä on noi kaksi niin ne tuntuu erinlaisille eli paljon pehmeempiä, mutta kaikki liikkuvat hyvin.

• Ahdistunut..
        ...entiedämistäon kirjoitti:

Irtonainen sellanen aika kova on tuo leuankärjen alla oleva, tuolla kaulan sivussa mitkä on noi kaksi niin ne tuntuu erinlaisille eli paljon pehmeempiä, mutta kaikki liikkuvat hyvin.

Minullakin varmasti samanlainen, mutta vain yksi. Kyllä varmaan siellä lääkärissä sitten pitää taas yrittää ravata, ei tuota jaksa enää ajatella.

• Ahdistunut..
        Ahdistunut.. kirjoitti:

Minullakin varmasti samanlainen, mutta vain yksi. Kyllä varmaan siellä lääkärissä sitten pitää taas yrittää ravata, ei tuota jaksa enää ajatella.

"Pahanlaatuisten kasvainten suurentamat imusolmukkeet ovat melko kovia tai tuntuvat painettaessa kumimaisilta eivätkä arista."

Löysin tuollaista googlettamalla ja nyt sitten vasta pelottaakin kun omani näyttää olevan juuri tuollainen... mitenköhän ihmeessä voin sairastua 16-vuotiaana imusolmukesyöpään.

• kappala.mix.

mars.Onko aika tilattu jo?

• ...entiedämistäon

Mulla tässä kovassa patissa on se, että tämä vaihtelee kokoaan pienestä suureen, ei ole kipeä kuitenkaan.

Kaksi pehmeätä siis eivät vaihtele kokoaan, muuttumattomia.Ja mulla on myös molemmat sylkirauhaset turvoksissa, sjögrenin syndrooma? ;I

• Ahdistunut...

Joo, minullakin tuntuu joskus suihkun jälkeen paksummalta tai pidemmältä, eikä ole kipeä...

Ootko sä käynyt jo ultrassa? Suosittelen sitä ja jos pystyt niin vaadi ohutneulanäyte. Itse katson vielä pari viikkoa ja käyn sitten lääkärissä, jos tämä ei lähde.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5305
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      53
      1857
    3. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      136
      1707
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1619
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1385
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1250
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      26
      1249
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1077
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1028
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      877
    Aihe