Otsikko kertookin kaiken.
Mulle se on ehottomasti Jarppi, hullu jätkä ja söpökin. :) Eniten ihailen Jarpissa sitä, että vaikka hää on vähän pulska, on tyyppi silti ihan sinut asian kanssa. (paino on voimaa, ylipaino on ylivoimaa!) itsellänikin on muutama (=lue: ainakin kymmenen) kilo ylipainoa. yritän ottaa jarpin rennosta asenteesta mallia ja olla stressaamassa kokoajan painostani. mielestäni parempaan suuntaan olen mennyt, enää en niin välitä jos joku huutaa läskiksi tms.
mut jarppi 4ever.
Estradi on teidän.
Lempparisi Duudsoneista? ++Gallubbi++
SannaJ^^
2
296
Vastaukset
- PonFFe
Lempparini Duudsoneista on se, että
jätkät veivät Rennylle synttärilahjaksi
suomalaisia tuotteita.
Kuvassa ollut sinappi tehdään Puolassa... - ja idiootteja kaikki
Siinä se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939