Arin suurimmat heikkoudet

tuuhevareiden

mielestä, nyt kun ei jakseta enää länkyttää idolstaustasta ja vireongelmista:

ponneton laulu ja myös murinaosasto ponnetonta.

12 vee pikkutytön ääni ja ulkonäkö.

olematon lavakarisma.

Hyviä puolia ja vahvuuksia ei sit olekkaan, paitsi se puhdas laulu, mut...;D

72

2915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielipiteistä

Jokainenhan joka on Koivusen nähnyt keikalla tietää, että se on helvetin karismaattinen, energinen ja voimakasääninen artisti. Sitä komeaa urosta ei myöskään sekoita pikkutyttöihin silloin, kun arvostelijalla on jotain kokemusta tytöistä.

• amor-alli

Kyllähän mm. imperiumissa on esiintynyt mielipiteitä, että nimenomaan se puhdas laulu on aina ollut Arin heikointa antia. Tällä perusteella Arilla ei tosiaan joidenkin mielestä ole mitään vahvuuksia ;D

Sen verran mitä ite oon keskusteluja seurannut, aika vähän enää länkytetään tosta pikkutytön ulkonäöstä/äänestä. Kyllä Ari on selkeästi miehistynyt ;D Monet (useimmat?) myöntää nyt että Arde osaa öristä vähintään kohtuullisesti - muutaman mielestä toki kaikki mitä Ari suustaan päästää on paskaa, örisi Ari sitten yhtä hyvin kuin Benton ja Barnes yhteensä. Kun kuuntelin ja vertailin Arin ja Nikon örinöitä, en nyt niin isoja tasoeroja havainnut, mitä nyt Arin örinät on melodisempia/selkeämpiä ja tulee korkeammalta (ei nyt tenori voikaan vetää yhtä matalalta kuin joku bassobaritoni).

Sen sijaan noita puhtaita on kyllä kritisoitu, ja mun mielestä osittain aiheesta. Aika ponnettomilta ne videoiden perusteella ajoittain kuulostaa, ja joku tais m.netissä todetakin, että Arilta ei oikein onnistu se raskas melodinen laulanta. Menee korkealta rääkymiseksi tossa Distractissä. Ei sentään poikakuorosaundiksi...

• huomioon

et Ari on heittänyt vasta yhen virallisen keikan Amoralin riveissä ja se, että "raakileenakin" vetää jo noin hyvin lupaa musta hyvää. Mä olin sekä Rocksissa että Frostbitessa ja Arin puhtaat kuulosti jo paremmilta jälkimmäisellä keikalla, joten en olisi siitäkään huolissani.

• aina näin tarkaan?
        huomioon kirjoitti:

et Ari on heittänyt vasta yhen virallisen keikan Amoralin riveissä ja se, että "raakileenakin" vetää jo noin hyvin lupaa musta hyvää. Mä olin sekä Rocksissa että Frostbitessa ja Arin puhtaat kuulosti jo paremmilta jälkimmäisellä keikalla, joten en olisi siitäkään huolissani.

Bändin uuden laulajan toimia? Todella pikkutarkkaa analysointia.

Hyvältä kuulosti ja näytti mun korviin ja silmiin.

• sdasdasfdsf
        aina näin tarkaan? kirjoitti:

Jos on jotain mieltä, niin on hyvä osata perustellakin mielipiteensä. Ne perustelut on just tätä "syynäystä". Jos joku sanoo jostain esityksestä pelkästään "se oli tosi hyvä/huono!" en itse ainakaan noteeraisi ko. mielipidettä, koska perustelut ja näin ollen pohja koko arviolta puuttuu.

Ja varmaan bändiläisistäkin on kiva kuulla tarkempia arvioita esityksistään, niin näkee missä olisi parantamisen varaa, mikä meni hyvin ym. (ei sillä että ne tätä palstaa lukis...)

• Aria on
        aina näin tarkaan? kirjoitti:

vaan niin kiva syynätä ja analysoida. Tottakai tyhmempikin tajuaa, että se johtuu idolsVOITOSTA! Tyhmä Ari kun meni voittamaan ja vielä tienaamaan yli 100 tonnia viime vuonna.

• laulaa oikeastikkin

vitun hyvin, tiedä Nikosta sitten osasko muutko öristä.

• kapeella

ja vähäsellä otannalla sitä puhdasta laulua arvostellaan. Muutamaa rääkäsyä örnän välissä;) No, aika aikaansa..

• siitä..
        Aria on kirjoitti:

vaan niin kiva syynätä ja analysoida. Tottakai tyhmempikin tajuaa, että se johtuu idolsVOITOSTA! Tyhmä Ari kun meni voittamaan ja vielä tienaamaan yli 100 tonnia viime vuonna.

Olisipa asia noin yksinkertainen;))

• Utelias unelias
        siitä.. kirjoitti:

Olisipa asia noin yksinkertainen;))

mistä se muka johtuu, jos ei idolstaustasta? Kyllähän se on monissa Koivusta ruotivissa kommenteissa tullut esiin.

Mun mielestä olis ollut parempi, jos Ari olis päässyt johonkin bändiin ilman idolssia ja varsinkin voittoa ja sen tuomaa hypetystä ja mediahuomiota. Ari olis saanut rauhassa kehittyä artistina. Nyt se heitettiin ihan raakileena susille ja ensivaikutelman voi tehdä vain kerran. Ari saa kamppailla pitkään ja todennäköisesti hankkia kannuksensa ulkomailla, ennenkuin suurempaa arvostusta alkaa tippua Suomessa.

• viisaus on
        Utelias unelias kirjoitti:

mistä se muka johtuu, jos ei idolstaustasta? Kyllähän se on monissa Koivusta ruotivissa kommenteissa tullut esiin.

Mun mielestä olis ollut parempi, jos Ari olis päässyt johonkin bändiin ilman idolssia ja varsinkin voittoa ja sen tuomaa hypetystä ja mediahuomiota. Ari olis saanut rauhassa kehittyä artistina. Nyt se heitettiin ihan raakileena susille ja ensivaikutelman voi tehdä vain kerran. Ari saa kamppailla pitkään ja todennäköisesti hankkia kannuksensa ulkomailla, ennenkuin suurempaa arvostusta alkaa tippua Suomessa.

sit JEES!

• jälkiviisasteleekohan
        viisaus on kirjoitti:

sit JEES!

Ari itse koskaan tätä idolshommaa? Vaikka se haastiksissa sanoo että oli ihan jeeshommaa eikä kadu mitään ja bla bla blaa, mutta miettiikö kuitenkin että olis pitäny jättää menemättä.

• Mutta ei ainakaan
        Utelias unelias kirjoitti:

siitä kuin enää osittain.

Sitäpaitsi mikään ei oo niin typerää kuin jälkiviisastelu, eikä myöskän turhempaa. Ari on sanonu hyväksyvänsä tilanteensa täysin, se on vahva ja tietää mitä haluaa. Sillä on myös sisäiset ja ulkoiset resurssit saavuttaa tavoitteensa, joten eteenpäin vaan täysillä. Idolsin ulkomaillekin kirinyttä jukisuusarvoa (uutinenhan oli ulkomailla: popkisan voitti rokkari) ei pidä myöskään vähätellä. Ja kotimaassakin on jo paljon arvostusta, ei pidä sokaistua teiniangstikirjotuksista netissä.

• miettii, se
        jälkiviisasteleekohan kirjoitti:

Ari itse koskaan tätä idolshommaa? Vaikka se haastiksissa sanoo että oli ihan jeeshommaa eikä kadu mitään ja bla bla blaa, mutta miettiikö kuitenkin että olis pitäny jättää menemättä.

ei oo jahkailijatyyppiä vaan suuntaa suoraan eteenpäin yli kivien ja kantojen.

• yli sata tonnia!
        Aria on kirjoitti:

Miks se on piilottanu rahat, ku velkojat koko ajan perässä?

• vahingoittamistarkoituksessa
        yli sata tonnia! kirjoitti:

Miks se on piilottanu rahat, ku velkojat koko ajan perässä?

kannattaa varoa mitä ja miten asiat esittää jottei "vahingossa" sorru julkiseen panetteluun. Kuten kenties itsekin hyvin tiedät esim. autovakuutusmaksu tai vaikka tv-lupa menevät automaattisesti perintään heti ensimmäisen muistutuksen jälkeen. Väite koko ajan perässäolevista velkojista vihjailee jotain täysin muuta, mistä voi koitua kohteeksi joutuneille henkilöille myös taloudellista haittaa.

• huhujen
        vahingoittamistarkoituksessa kirjoitti:

kannattaa varoa mitä ja miten asiat esittää jottei "vahingossa" sorru julkiseen panetteluun. Kuten kenties itsekin hyvin tiedät esim. autovakuutusmaksu tai vaikka tv-lupa menevät automaattisesti perintään heti ensimmäisen muistutuksen jälkeen. Väite koko ajan perässäolevista velkojista vihjailee jotain täysin muuta, mistä voi koitua kohteeksi joutuneille henkilöille myös taloudellista haittaa.

levittäminen ja liioittelu taloudellisesta tilasta voidaan katsoa tahalliseksi vahingonteoksi ja siinä on panettelijalla vastuu.

• salaisuus ole.
        vahingoittamistarkoituksessa kirjoitti:

Iltapäivälehdethän tuosta ovat kirjoitrelleet.

• ole kirjotelleet
        salaisuus ole. kirjoitti:

Iltapäivälehdethän tuosta ovat kirjoitrelleet.

noin!! IPt on kirjottanut parkkisakoista ja autoverosta, eivät että velkojat ovat koko ajan perässä..se on iso ero.

• truuhevareista ?

taitaa olla taas vaikeata kun viha/rakkaus-kohteesi on ollut esillä. Jo pelkät videoklipit ja äsken nähty taltionti Ideaparkista paljasti kuka vie.

• huono...

puoli on monen mielestä toi onneton esiintyminen. Siitä valitetaan ettei se ota kontaktia yleisöön ja kääntää selkänsä yleisölle. Eikä uskalla katsoo yleisöön. Missä oikein mättää?

• ...

Just tuo huono lavapreesenssi on Arin pahin sudenkuoppa. Ehkä sitä tosiaan pelotti esiintyä osittain vihamielisen (?) yleisön eessä Frostbitessä kun meno oli noin kankeaa ja varautunutta. Ei tosiaan kato juuri lainkaan yleisöön vaan jonnekki etäisyyteen vähän yläviistoon...

• paska puhetta

.. aina joku mantra jää ilmaan ja sitä jatketaan vaik Frostbitessä ei esiintymises ollu mitään valittamista.

• omalle
        ... kirjoitti:

Just tuo huono lavapreesenssi on Arin pahin sudenkuoppa. Ehkä sitä tosiaan pelotti esiintyä osittain vihamielisen (?) yleisön eessä Frostbitessä kun meno oli noin kankeaa ja varautunutta. Ei tosiaan kato juuri lainkaan yleisöön vaan jonnekki etäisyyteen vähän yläviistoon...

kohdalle millasta olis mennä tonne esiintymään, kun et tiedä mitä sieltä vastaan tulee. AK bändin kanssa Arin esiintyminen on paljon vapautuneenpaa. Luulen et kun aikaa kuluu, niin myös amoralin keikoilla toi esiintyminen rentoutuu.

• taas..
        ... kirjoitti:

ollenkaan paikkaansa. Olin eturvissä ja kyll katso ihan normmalisti yleisöön, eikä todellakaan pelänny=D Se jopa selvästi nautti ku jengi oli niin mukana ja ku tuli moshpittausta nii se nauro välillä. Paikalla olleet arvostelkoot.. ei muut.

• "esiintyä"

Mulla on sellanen käsitys tosta Arin esiintymisestä, että sille se musiikki on pääasia. Yhteistyö bändin kanssa on niin olellinen, et välillä yleisö tuppaa unohtumaan. Yleisö ikään kuin pääsee kattomaan, kun jätkät tekee musiikkia ja mulle se sopii - en kaipaa huomiota.

Tosta ulkonäöstä sen verran, et jos ennakkoluulottomasti miettii, niin Arin ulkonäön ärsyttävyyden ymmärtää. Se ei yritä olla puoleensavetävä, mutta sen laiha, raivoisa ja hermafrodiittisen kaunis fyysinen olemus tekee siitä melkein perverssillä tavalla seksikkään. Ja tämähän on hiukan pelottavaa - varsinkin miehistä. Mutta on muistettava, et Ari on katsojan mielikuviin täysin syytön.

• ainoastaan...
        taas.. kirjoitti:

ollenkaan paikkaansa. Olin eturvissä ja kyll katso ihan normmalisti yleisöön, eikä todellakaan pelänny=D Se jopa selvästi nautti ku jengi oli niin mukana ja ku tuli moshpittausta nii se nauro välillä. Paikalla olleet arvostelkoot.. ei muut.

eturivin Martoille? Kukkahatulla vai ilman?

• ne kukkahattu-
        ainoastaan... kirjoitti:

eturivin Martoille? Kukkahatulla vai ilman?

martat on kyllä ihan jonkun muun
        kuin Arin faneja. Samaa porukkaa kuin sä ja muut palstakyylämartat, kyllähän sä kai tiedät itse paremmin ketä fanitat, vaikka mä taidan arvata ;D

• älä turhia
        ne kukkahattu- kirjoitti:

martat on kyllä ihan jonkun muun
        kuin Arin faneja. Samaa porukkaa kuin sä ja muut palstakyylämartat, kyllähän sä kai tiedät itse paremmin ketä fanitat, vaikka mä taidan arvata ;D

siinä selittele, et vakuuta ollenkaan. =) taisi osua ja upota.

• varmasti pikkupojille
        "esiintyä" kirjoitti:

Mulla on sellanen käsitys tosta Arin esiintymisestä, että sille se musiikki on pääasia. Yhteistyö bändin kanssa on niin olellinen, et välillä yleisö tuppaa unohtumaan. Yleisö ikään kuin pääsee kattomaan, kun jätkät tekee musiikkia ja mulle se sopii - en kaipaa huomiota.

Tosta ulkonäöstä sen verran, et jos ennakkoluulottomasti miettii, niin Arin ulkonäön ärsyttävyyden ymmärtää. Se ei yritä olla puoleensavetävä, mutta sen laiha, raivoisa ja hermafrodiittisen kaunis fyysinen olemus tekee siitä melkein perverssillä tavalla seksikkään. Ja tämähän on hiukan pelottavaa - varsinkin miehistä. Mutta on muistettava, et Ari on katsojan mielikuviin täysin syytön.

aika hämmentävä kokemus, jos alkaa tuntemaan vetoa saman sukupuolen omaavaan henkilöön. :)))

• niin varmaan
        älä turhia kirjoitti:

siinä selittele, et vakuuta ollenkaan. =) taisi osua ja upota.

osuikin. nimittäin sinuun. Palstakyylämartta palaa aina rikospaikalle ja jää kiinni;D

• heikkous on

sen fanit

• mutta en sitten

viitsinyt enää kirjoittaa kun ei ne itse sitä tajua kuitenkaan.

• sä tajuat
        mutta en sitten kirjoitti:

sitten kaiken. Faneja on moneen lähtöön, myös Arilla. Useimmat ei oo niin fanaattisia kuin ne siellä forkalla Amoralin forkalla 24/7 kirjoittavat. Useimmat ei noille forkille ees kirjaudu, saati jauha paskaa täällä (toisin kuin eräät pakkomielteiset dissarit).

• oo Arin

heikkous vaan Ari fanien;)

• ne??

ne heikkoudet vai Ari ??

• kirjoittavat
        sä tajuat kirjoitti:

sitten kaiken. Faneja on moneen lähtöön, myös Arilla. Useimmat ei oo niin fanaattisia kuin ne siellä forkalla Amoralin forkalla 24/7 kirjoittavat. Useimmat ei noille forkille ees kirjaudu, saati jauha paskaa täällä (toisin kuin eräät pakkomielteiset dissarit).

ei liene mikään heikkous forkkien ylläpitäjille, päinvastoin. Joka forkalla on aktiivisempia ja vähemmän aktivisia jäseniä, kuin myös täällä. Ilman aktiiveja ei niillä olis elämää. Ei kukaan mee tsekkaa forkkaa jonne tulee kerran kahes päivässä viesti joltain randomilta mitä skitan kielii se käyttää tms. Aktiivinen ja forkka on yks voimavara bändille, vain sellasena se toimii kans tehokkaana tiedotuskanavana ja houkuttelee uusia jäseniä.

Ja ihmettelen mitä tekemistä nettiaktiivisuudella tai aktiivisuudella muutenkaan on fanaattisen fanituksen kanssa? Eli monet on todella fanaattisia vaikka eivät juuri mihinkään kirjoittelekaan ja päinvastoin, monet jotka kirjoittaa paljon on vain seurallisia tyyppejä.

• varmaan

tarkoitetiin juuri sitä mitä fanit ei itse tajua: että kun Arin fanit on suurelta osin ärhäköitä tyttöjä ja naisia, jotka keräävät nimiä adresseihin ja muutenkin kovasti huolehtivat Arista, niin ei se Arin hevi-uskottavuutta ainakaan paranna...

• mistään
        varmaan kirjoitti:

tarkoitetiin juuri sitä mitä fanit ei itse tajua: että kun Arin fanit on suurelta osin ärhäköitä tyttöjä ja naisia, jotka keräävät nimiä adresseihin ja muutenkin kovasti huolehtivat Arista, niin ei se Arin hevi-uskottavuutta ainakaan paranna...

huolehtimisest ei kukaan muu tiedä ku täällä kirjottelevat luulotautiset, jotka on kait kateellisia kuvittelemalleen sisäpiirille.

• troohevareista

"Sunnuntaina oli heviorkesterin kera "salakeikka" rokkiluolassa, tai no sala ja sala, hyvin oli puskaradio laulanut ja rokkipoliiseja saapuikin paikalle sankoin joukoin. Hauskinta tässä puolen tunnin vetäisyssä oli, että netissä vellonut keskustelu uuden laulajan osaamattomuudesta tahi jopa epäkelpoisuudesta loppui kuin seinään, pikkuhevarit nielevät luultavasti kiukkuaan parhaillaan."

http://liuhun.blogspot.com/2009_02_01_archive.html

• Liuhu Amoralin

Luca G?

• pitää blogia?
        Liuhu Amoralin kirjoitti:

Luca G?

Vai? Tuttu kaverihan tuo on myös AK keikoilta ja tuolta blogista löytyy juttuja niiltäkin.

• vs. troohevarit

Black Sabbathin kitaristin Tony Iommin tyttärellä Toni-Marie Iommilla on varmasti ollut mahdollisuus nähdä maailman parhaimpien bändien keikkoja. Kymmenien suomalaisten tähtien (mm. Him, Von Hertzen Brothers, Pete Parkkonen) joukosta hän ihastui Arin ja Koivusten esiintymiseen Kabukin synttäreillä Tavastialla. "Sillä kaverilla on isot keuhkot ja hänen bändinsäkin oli ässä. Todellinen sankari!" Toni-Marie suitsuttaa Suosikissa. Toni-Mariehan on itsekin opiskellut musiikkia ja laulanut monissa bändeissä, joten tietänee jonkin verran laulamisesta ja esiintymisestä.

Se niistä 12 v. tytön keuhkoista.

• arvostelijat

voisivat pysähtyä miettimään, et oisko ne uskaltaneet Arin asemassa nousta edes lavalle, ettei paska olis ollut housussa. Ja kestäskös ne niitä homo huuteluja? Olisivat juosseet häntäkoipienvälissä pois lavalta.

• helppo...

arvostella turvallisesti ja nimettömänä omassa kotona;)

Luulen että Ari on ruvennut vastaileen noihin huuteluihin ihan fanien takia, koska on keikkarapsoista huomannut, että toi huuhtelu häiritsee fanien keikkanautintoa. En usko että kukaan rokkari kuuntelis ihan hiljaa tollasta paskaa, mutta kaikki mitä Ari tekee on tietenkin väärin:D

• teki vastatessaan
        helppo... kirjoitti:

arvostella turvallisesti ja nimettömänä omassa kotona;)

Luulen että Ari on ruvennut vastaileen noihin huuteluihin ihan fanien takia, koska on keikkarapsoista huomannut, että toi huuhtelu häiritsee fanien keikkanautintoa. En usko että kukaan rokkari kuuntelis ihan hiljaa tollasta paskaa, mutta kaikki mitä Ari tekee on tietenkin väärin:D

etenkin kun se tehos. Se on myös yleisön (ei vain fanien) kannalta tärkeetä että lavalta reagoidaan häiriköintiin. Jos sitä ei lopeteta heti niin se saattaa yltyä.

• oikein vastas
        teki vastatessaan kirjoitti:

etenkin kun se tehos. Se on myös yleisön (ei vain fanien) kannalta tärkeetä että lavalta reagoidaan häiriköintiin. Jos sitä ei lopeteta heti niin se saattaa yltyä.

siihen homotteluun?

• jotenki näin
        oikein vastas kirjoitti:

siihen homotteluun?

"Ai mä oon homo? No mitä vittuu se teille kuuluu jos mä oon homo. Jos persettä haluutte niin hakekaa muualta."

• oikein...
        jotenki näin kirjoitti:

"Ai mä oon homo? No mitä vittuu se teille kuuluu jos mä oon homo. Jos persettä haluutte niin hakekaa muualta."

sopiva ja hyvä vastaus.

• siitä
        oikein... kirjoitti:

sopiva ja hyvä vastaus.

joku valitti jossain netin syövereissä!

• joku ei
        siitä kirjoitti:

joku valitti jossain netin syövereissä!

valittais? .oli varmaan se huutelija.

• sama mullekin
        joku ei kirjoitti:

valittais? .oli varmaan se huutelija.

tuli mieleen, vai onko noi truuhevaritkin loppupeleissä kukkahattuisia marttoja, jotka ei siedä kiroilua ja typeryksille kuittailua?;''D

• mitä Ari tekee
        sama mullekin kirjoitti:

tuli mieleen, vai onko noi truuhevaritkin loppupeleissä kukkahattuisia marttoja, jotka ei siedä kiroilua ja typeryksille kuittailua?;''D

tai jättää tekemättä löytyy aina joillain jotain nillitettävää. Kävin pitkästä aikaa galtsussa lukemassa ripittelijöiden juttuja ja siellä nyt itketään sitä että vaikka hekin ovat jo myöntäneet, et Arilta onnistuu örinät, niin nyt sen PUHEääni on heidän mielestä ärsyttävä :D

• se vaan yllyttää
        teki vastatessaan kirjoitti:

toisia tekemään samoin seuraavilla keikoilla. Nytkin nämä 15-16 vuotiaat räkänokat vaan ylpeilevät galtsussa kun olivat niin "rohkeita".

Suora lainaus irc:stä, nimet poistettu:
        "XXXX ja XXXX oli näemmä ainoot rohkeet jotka alko huutelee HevArille ja melkeen sai osuttuu pullollaki :D"

• te kiertelette
        se vaan yllyttää kirjoitti:

toisia tekemään samoin seuraavilla keikoilla. Nytkin nämä 15-16 vuotiaat räkänokat vaan ylpeilevät galtsussa kun olivat niin "rohkeita".

"XXXX ja XXXX oli näemmä ainoot rohkeet jotka alko huutelee HevArille ja melkeen sai osuttuu pullollaki :D"

netissä bongailees teinien juttuja tai ylipäätään muiden mielipiteitä? on kai melko itsestäänselvää että nettiin huutoo mahtuu.

• oli...

pojilta niin rohkee teko, et pitäs ihan mitali myöntää rohkeudesta. Vai oliko ne likkoja?

• siitä että

ei oo enää tuossa iässä.

• kierrelly
        te kiertelette kirjoitti:

netissä bongailees teinien juttuja tai ylipäätään muiden mielipiteitä? on kai melko itsestäänselvää että nettiin huutoo mahtuu.

Oon seurannu vain ja ainoastaan tota Frostbite- jälkipuintia ja siellä noiden huutelijoiden ylpeilyt tullu vastaan ja kopsasin ton yhen nyt tännekin.

• että ne olivat
        oli... kirjoitti:

pojilta niin rohkee teko, et pitäs ihan mitali myöntää rohkeudesta. Vai oliko ne likkoja?

12v pikkutyttöjä ( tai ainakin 1:llä niistä oli pitkätukka.)

• ja sitä ääntä A

käyttää kurkkua kiristelemällä. Nyt nuo örinät varsinkin tarviis enemmän myös oikeiden ääneen vaikuttavien lihasten käyttöä eikä pelkkää vatsan kasaan vetämistä vaikeissa paikoissa. Näyttääkin niin surkealle kun poika joutuu irvistelemään ja kärsii että jotain edes saisi ulos sieltä kurkusta.

• ja toi

• siltä että A yrittää
        ja toi kirjoitti:

pallean käyttö kuuluu asiaan. just samoin kouristeli näveri ja esim. tää setä:

http://www.youtube.com/watch?v=iRF-3yG8D30

et näkäjään tiedä mistää mitään.

pallealla, muttei onnistu

• millä vaan
        siltä että A yrittää kirjoitti:

pallealla, muttei onnistu

niin onnistu helvetin hyvin.

• pikku-Ari
        millä vaan kirjoitti:

niin onnistu helvetin hyvin.

oppinut päästelemään "ääniä"?

• vastasyntyneestä
        pikku-Ari kirjoitti:

päästellyt kaikenlaisia ääniä. Se on varmaan palstakyylämartalle suuri yllätys, kun olet tollanen katkeroitunut ikäneito;D

• olis
        pikku-Ari kirjoitti:

hyvin jos sä pääsisit tosta lässyttelystä.

• pikku raukka
        olis kirjoitti:

hyvin jos sä pääsisit tosta lässyttelystä.

hermostu ;)

• on varmaan se
      • Dylankin

on huomattavasti parempi sanoittajana kuin säveltäjänä ja laulajana. Vähän kuin meidän kotoinen Juicemmekin.

• huonoa musaa

• tuo mamma vastaa

• huomaa sun
        tuo mamma vastaa kirjoitti:

täysin mun mielikuvaa ari fanista :)

kirjoituksista päätellen. Et ilmeisesti oo käyny keikoilla=D

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      105
      7361
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5243
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3506
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3441
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2534
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      342
      1472
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      54
      1314
    Aihe