Mitä mieltä olette?
YLIMÄÄRÄINEN PUOLUEKOKOUS!
20
592
Vastaukset
- suun pieksentää
Keksi jo uusi harrastus.Tee miehen työ ja häivy.
- sama mies
vireillä on ylimääräinen puoluekokous.
Päätös voi johtaa Pesosen eroon! - provot.,.,
sama mies kirjoitti:
Päätös voi johtaa Pesosen eroon!huononevat päivä päivältä. Näyttävät soiNistit hermostuneen, kun peruSS:n pääpukari liittoutui Irlantilaisen kuolemankauppiaan kanssa?
- kaikki hyytyy
sama mies kirjoitti:
Päätös voi johtaa Pesosen eroon!Pesonen vaan tarvitsee apuvoimia lisää.Kenttä on laaja.
- kannattaa Sinua.
sama mies kirjoitti:
Päätös voi johtaa Pesosen eroon!Kiitos Pekka Sivoselle keskustelun avauksesta viikko sitten. Silloinhan ilmoitit rupeavasi puolueen puheenjohtajaksi ja puhdistavasi puolueen kommunistiaineksista, kuten Ilkka Hakalehdon.
Olet rohkea mies. - raapattava mesen
provot.,., kirjoitti:
huononevat päivä päivältä. Näyttävät soiNistit hermostuneen, kun peruSS:n pääpukari liittoutui Irlantilaisen kuolemankauppiaan kanssa?
lasit. Ja jää on tiukassa.
- AskoH
kaikki hyytyy kirjoitti:
Pesonen vaan tarvitsee apuvoimia lisää.Kenttä on laaja.
Olen itse nähnyt, miten paljon Pesonen tekee töitä esim. lehden toimittamisessa. Varmastikin ainakin paljon hyytyisi, jos hän kokonaan heittäisi pyyhkeen kehään. Mutta toisaalta, eikö IPU:n tilanne ole aika huono, jos kaikki on kiinni vain yhdestä ihmisestä.
Jos joku muu valittaisiin puheenjohtajaksi, voisikohan Pesonen jatkaa Vapaa Suomi -lehden päätoimittajana ainakin jonkin aikaa? Miten paljon mahdollisen uuden puheenjohtajan sanan pitäisi painaa päätoimittajavalinnassa?
Vantaalla 8.2.2009 Asko Huttunen - lyhyempiä juttuja
AskoH kirjoitti:
Olen itse nähnyt, miten paljon Pesonen tekee töitä esim. lehden toimittamisessa. Varmastikin ainakin paljon hyytyisi, jos hän kokonaan heittäisi pyyhkeen kehään. Mutta toisaalta, eikö IPU:n tilanne ole aika huono, jos kaikki on kiinni vain yhdestä ihmisestä.
Jos joku muu valittaisiin puheenjohtajaksi, voisikohan Pesonen jatkaa Vapaa Suomi -lehden päätoimittajana ainakin jonkin aikaa? Miten paljon mahdollisen uuden puheenjohtajan sanan pitäisi painaa päätoimittajavalinnassa?
Vantaalla 8.2.2009 Asko HuttunenLehti on surkea,lukuunottamatta sen nimeä Vapaa Suomi
- TOTUUDESSA
kannattaa Sinua. kirjoitti:
Kiitos Pekka Sivoselle keskustelun avauksesta viikko sitten. Silloinhan ilmoitit rupeavasi puolueen puheenjohtajaksi ja puhdistavasi puolueen kommunistiaineksista, kuten Ilkka Hakalehdon.
Olet rohkea mies."Aatteellista-Isää" ei nähdäkseni voi kukaan eottaa hän on ja elää biologisen kuolemankin (ihmisenä) jälkeen, vakaumus, aate elää.
"Muut muistot kerran kalpenee
Muu himmenee
Muu halpenee
Työ elää..."
Teemme, tuotamme jokapäivä historiaa..
Kunnioitan Ilkka Hakalehtoa,
Te jotka lyötte "Hänen ihokkaastaan arpaa" kuten muinoiset opetuslapset voisitteko nähdä elämänkaaren omalle kohdallenne...
Sopua, Rauhaa ja Yhteistyötä omaan porukkaanmme jos mieli hoitaa suurempia asioita,kokonaisuuksia!
aune m. - AskoH
lyhyempiä juttuja kirjoitti:
Lehti on surkea,lukuunottamatta sen nimeä Vapaa Suomi
Keskustelin jonkin verran puolukokouksessa Pekka Sivosen kanssa. Ainakin hän piti nimeä Vapaa Suomi huonona. Itse olen joskus noin kaksi vuotta sitten ehdottanut Pesoselle, että lehden nimi pitäisi muuttaa sellaiseksi, että se viittaisi paremmin Itsenäisyyspuolueen nimeen. Toin esille ajatuksen, että jos lehden nimi olisi "Minä itse", se ainakin herättäisi huomiota. Eihän lehden sisällä tarvitse mitään itsekkäitä juttuja olla vaikka nimi olisikin sellainen. Oletan, että pitkän päälle oman itsenkin kannalta on paras ratkaisu, jos muutkin ihmiset otetaan kohtuullisessa määrin huomioon.
Parisen vuotta sitten Hakalehto muuten kertoi hauskan tiedon Vapaa Suomi lehden nimestä. Ennen sotaa Suomessa on kuulemma ollut pieni kansallissosialistinen porukka, jolla oli lehti nimeltä Vapaa Suomi. Onkohan Hakalehto tiennyt asiasta jo silloin, kun tämä nykyinen Vapaa Suomi -lehti on perustettu?
Vantaalla 9.2.2009 Asko Huttunen - AskoH
TOTUUDESSA kirjoitti:
"Aatteellista-Isää" ei nähdäkseni voi kukaan eottaa hän on ja elää biologisen kuolemankin (ihmisenä) jälkeen, vakaumus, aate elää.
"Muut muistot kerran kalpenee
Muu himmenee
Muu halpenee
Työ elää..."
Teemme, tuotamme jokapäivä historiaa..
Kunnioitan Ilkka Hakalehtoa,
Te jotka lyötte "Hänen ihokkaastaan arpaa" kuten muinoiset opetuslapset voisitteko nähdä elämänkaaren omalle kohdallenne...
Sopua, Rauhaa ja Yhteistyötä omaan porukkaanmme jos mieli hoitaa suurempia asioita,kokonaisuuksia!
aune m.Kunnioitan Ilkka Hakalehtoa siltä osin, kuin hän on tuonut julki Suomen EU-jäsenyyden laittoman toteuttamisen ja pyrkinyt sen lopettamiseen. Kaikkia hänen historiatulkintojaan en voi hyväksyä.
Vantaalla 9.2.2009 Asko Huttunen - ilman Pesosta
AskoH kirjoitti:
Vantaalla 8.2.2009 Asko HuttunenJos Pesonen on ainoa työtä tekevä,niin ilman häntä kaikki loppuu.Pesonen ja hänen apulaisensa pitävät puolueen pystyssä.Taidatte pj-porukat olla vain näitä puolueen kaatajia.Se ei onnistu koska teillä ei ole mitään valtaa eikä kykyjä.
- AskoH
ilman Pesosta kirjoitti:
Jos Pesonen on ainoa työtä tekevä,niin ilman häntä kaikki loppuu.Pesonen ja hänen apulaisensa pitävät puolueen pystyssä.Taidatte pj-porukat olla vain näitä puolueen kaatajia.Se ei onnistu koska teillä ei ole mitään valtaa eikä kykyjä.
Tämä keskustelupuu alkoi sillä, että joku väläytti esiin mahdollisuuden, että Pesonen eroaisi, jos EU-vaaleihin osallistumisesta tulee uusi puoluekokous. Sen keskustelun aloitti joku muu (siis en minä)väläyttämällä esiin sellaisen hypoteettisen mahdollisuuden. Minä jatkoin keskustelua tuolta kuvitellulta pohjalta. Keskustelun tarkoitus on saada ihmiset ajattelemaan erilaisia mahdollisuuksia. Mitä pahaa siinä on?
Moitit meitä (siis myös minua) siitä, että meillä ei ole valtaa eikä kykyäjä. Sinulla on kovin kummallinen käsitys demokratiasta, jos olet sitä mieltä, että jos ihmisellä ei ole valtaa, hänen ei kuulu ottaa poliittisia kannanottoja. Pitäisikö äänioikeuskin sitten rajata vain niille, joilla jo on valtaa?
Kykyjen osalta voit olla oikeassa. Ehkäpä täällä melskaaminen aikaa myöten opettaa minut tajuamaan kyvyttömyyteni. Jos se päivä tulee, häivyn täältä välittömästi. Toistaiseksi vaikuttaa siltä, että tällä palstalla on paljon epäasiallisempaakin porukkaa kuin minä.
Vantaalla 9.2.2009 Asko Huttunen - Pesonen valittiin
AskoH kirjoitti:
Tämä keskustelupuu alkoi sillä, että joku väläytti esiin mahdollisuuden, että Pesonen eroaisi, jos EU-vaaleihin osallistumisesta tulee uusi puoluekokous. Sen keskustelun aloitti joku muu (siis en minä)väläyttämällä esiin sellaisen hypoteettisen mahdollisuuden. Minä jatkoin keskustelua tuolta kuvitellulta pohjalta. Keskustelun tarkoitus on saada ihmiset ajattelemaan erilaisia mahdollisuuksia. Mitä pahaa siinä on?
Moitit meitä (siis myös minua) siitä, että meillä ei ole valtaa eikä kykyäjä. Sinulla on kovin kummallinen käsitys demokratiasta, jos olet sitä mieltä, että jos ihmisellä ei ole valtaa, hänen ei kuulu ottaa poliittisia kannanottoja. Pitäisikö äänioikeuskin sitten rajata vain niille, joilla jo on valtaa?
Kykyjen osalta voit olla oikeassa. Ehkäpä täällä melskaaminen aikaa myöten opettaa minut tajuamaan kyvyttömyyteni. Jos se päivä tulee, häivyn täältä välittömästi. Toistaiseksi vaikuttaa siltä, että tällä palstalla on paljon epäasiallisempaakin porukkaa kuin minä.
Vantaalla 9.2.2009 Asko HuttunenJa vaaleilla.Olette tosi sählääjiä.
- AskoH
Kun Keskusta vuonna 1994 piti puoluekokoustaan, ja vaikutti siltä, että puoluekokoukseen osallistuneiden enemmistö aikoi äänestää Suomen EU-jäsenyyttä vastaan, silloinen pääministeri ja Keskustan puheenjohtaja Esko Aho uhkasi eroavansa. Keskustan väki taipui tämän uhkailun edessä, ja niin varmistui Suomen joutuminen EU:hun.
Jos kävisi niin, että tulevassa ylimääräisessä puoluekokouksessa Pesonen uhkaisi erolla, jos EU-vaaleihin osallistuminen perutaan, sellaiselle uhkailulle ei kannata antaa mitään arvoa. Jokaisen tulee kannattaa sitä vaihtoehtoa, jota pitää oikeana. Kaikki ei voi olla yhdestä miehestä kiinni.
Vantaalla 9.2.2009 Asko Huttunen- meitä on paljon
Me tuemme puolueen johtoa.Mikäli haluatte itse puoluejohtajiksi,niin perustakaa oma puolue tai palatkaa lähtökohtiin sinne,mistä tulitte.Juuri olette aiheuttaneet IPUlle äänestäjien menetyksen ja vielä yritätte tehdä hallaa lisää.Teillä ei ole mitään asiallista esitettävää,yritätte vain nolata puoluetta ja sen todellisia kannattajia.Ei teistä ole maailman pelastajiksi.Luuletteko tosissaan että asiat Suomessa paranevat tyhjää puhumalla? Me IPUn kannattajat olemme tehneet selväksi vaihtoehdot.Ne ovat takuulla olleet oikeita,mutta niitä ei ole toteutettu vallan puutteen vuoksi.Nyt ihmiset voisivat näihin esityksiin tutustua mikäli parempi tulevaisuus kiinnostaa.Väkisin emme voi päitä kääntää,sillä vastustajinamme on koko maailman tuhoajat biljoonavelkoineen joilla meidätkin on vaiennettu tähän asti.
- Ja näkemystä
meitä on paljon kirjoitti:
Me tuemme puolueen johtoa.Mikäli haluatte itse puoluejohtajiksi,niin perustakaa oma puolue tai palatkaa lähtökohtiin sinne,mistä tulitte.Juuri olette aiheuttaneet IPUlle äänestäjien menetyksen ja vielä yritätte tehdä hallaa lisää.Teillä ei ole mitään asiallista esitettävää,yritätte vain nolata puoluetta ja sen todellisia kannattajia.Ei teistä ole maailman pelastajiksi.Luuletteko tosissaan että asiat Suomessa paranevat tyhjää puhumalla? Me IPUn kannattajat olemme tehneet selväksi vaihtoehdot.Ne ovat takuulla olleet oikeita,mutta niitä ei ole toteutettu vallan puutteen vuoksi.Nyt ihmiset voisivat näihin esityksiin tutustua mikäli parempi tulevaisuus kiinnostaa.Väkisin emme voi päitä kääntää,sillä vastustajinamme on koko maailman tuhoajat biljoonavelkoineen joilla meidätkin on vaiennettu tähän asti.
Jos puolueeseen ei saada eloa, ei puolueella ole tulevaisuutta. Pesosen pitäisi tämä ymmärtää, enkä pidä häntä tyhmänä, siis kaikki on harkittua EU:n tukemista.
Saa tuota palvoa, mutta asiat eivät sillä muutu. - Pastori Fager
Me uskomme Antti Pesoseen, VSL:n IPU:n ja Vaihtoehto EU:lle puolueen luojaan joka sikisi Ilkka Hakalehdosta ja kärsi EU:n aikana. Menetti puolueoikeudet ja haudattiin, nousi kolisevin luin haudastaan, keräsi vuodessa kannattajakortit ja syntyi uudelleen Itsenäisyyspuolueena kiipesi Alajärven aitan vintille ja on sieltä Pesosena hyssyttelevä Hakalehdon oikealla puolella, niin konkurssissa olevia kuin muitakin.
Mitä Antti sanoi veronkannosta, kenen kuva on kolikossa sille se kolikko kuuluu, mutta sielusi kuuluu IPU:lle. - AskoH
Pastori Fager kirjoitti:
Me uskomme Antti Pesoseen, VSL:n IPU:n ja Vaihtoehto EU:lle puolueen luojaan joka sikisi Ilkka Hakalehdosta ja kärsi EU:n aikana. Menetti puolueoikeudet ja haudattiin, nousi kolisevin luin haudastaan, keräsi vuodessa kannattajakortit ja syntyi uudelleen Itsenäisyyspuolueena kiipesi Alajärven aitan vintille ja on sieltä Pesosena hyssyttelevä Hakalehdon oikealla puolella, niin konkurssissa olevia kuin muitakin.
Mitä Antti sanoi veronkannosta, kenen kuva on kolikossa sille se kolikko kuuluu, mutta sielusi kuuluu IPU:lle.Haluan tuoda tietoosi, että ei Pesonen suinkaan kerännyt niitä kannattajakortteja yksin. Erityisesti pitää muistaa, että kun vuoden aikaraja oli lähestymässä ja oli olemassa vaara, että osa korteista vanhenee, Mikko Lahtiluoma pelasti tilanteen. Hän keräsi melko pienessä ajassa noin tuhat kannattajakorttia. Nyt tämä sama Mikko Lahtiluoma haluaa, että EU-vaaleihin ei mennä. Muistakaa tämä.
Vantaalla 9.2.2009 Asko Huttunen - on käsityksesi elosta?
Ja näkemystä kirjoitti:
Jos puolueeseen ei saada eloa, ei puolueella ole tulevaisuutta. Pesosen pitäisi tämä ymmärtää, enkä pidä häntä tyhmänä, siis kaikki on harkittua EU:n tukemista.
Saa tuota palvoa, mutta asiat eivät sillä muutu.Ketään uutta kannattajaa ei tule tällä tyylillä.Tää on W-tyyliä alusta loppuun.Kannattajat kaikonneet vuoden aikana kaikki.Menkää jo peilin eteen ja tehkää johtopäätös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2575209Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204231- 604051
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363637- 513600
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413355Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv162752Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202606- 232536
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo652417