Kota lumimaassa olisi hyvä saada käyttökuntoon,sotkua pahan kerran, puut eivät pala, ovat märkiä, hormi ei vedä, Eikö tosiaan kaupungilla riitä kiinnostusta hoitaa aloittamaansa virkistyspalvelua loppuun asti, onko innostus lopahtanut. Hyvä lisä olisi lyhty valaisemaan pimeinä iltoina. Tässäpä terveisiä vapaa-ajan lautakunnalle, pitäkääpä homma hanskassa, Simot ja kumppanit.
Lumimaan käyttäjät
9
601
Vastaukset
taasen avittaa tuomalla kodalle kuivia puita?
- toope
Tokkiisa! Tuoppa Jussi pussillinen puita,Ystävän päivän kunniaks!
- siittä palakkio
toope kirjoitti:
Tokkiisa! Tuoppa Jussi pussillinen puita,Ystävän päivän kunniaks!
tai ainaki vaaterahaa dimexiin niinku puhheenjohtajatki. Ei kuntaa ilimaseksi palavele nuo innokkaimmatkaan
- se touhu eikä
sitä onnea eli mäkihuumaa kauan kestänyt.
- on kuulemani
mukaan mahottoman hyvä paikka.
Käyttäjienkin puolesta SUUR KIITOS rakennelman toteuttajille.
YSTÄVÄT HYVÄT, narinat pois.
Jos jotain puuttuu, niin viekää mennessänne.
Minä ruukaan tehä ladut ja mäet ihan itse joka pyryn jälkeen uudestaan. - rahaa lumimaahan
on kuulemani kirjoitti:
Minä ruukaan tehä ladut ja mäet ihan itse joka pyryn jälkeen uudestaan.mutta siihen se site lopahti
- pyyhkiä persseet
on kuulemani kirjoitti:
Minä ruukaan tehä ladut ja mäet ihan itse joka pyryn jälkeen uudestaan.kun poistutaan.
- onononon
pyyhkiä persseet kirjoitti:
kun poistutaan.
sellainen teinien ryyppypaikka,että oksat pois! menkääpä isät ja äidit katsomaan lapsianne pe ja la iltaisin 22-04 lumimaan kodalle.. saattaa tulla yllätyksiä? teinit särkee ovet ja ikkunat,sekä rikkovat sinne pullot.
..mutta eihän meidän lapset... vai miten se oli?
- toope
kaima?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770