Työt eivät tule tehdyksi jos kohta kaikki väki
on vanhainkodissa - tarvitsemme kipeästi uutta
voimaa maahamme. Tarve on noin 300 000 muuttajaa.
SUOMI TARVITSEE MAAHANMUUTTAJIA
8
247
Vastaukset
- Työttömiä omasta takaa
Lomautuksia tulee tuhannen per pv, ei ole tarvetta houkutella tänne ketää. Ota järki käteen ole hyvä.
- jäkätystä...
-soiniWätysten provot huononevat päivä päivältä....
- yhtään uutta
ennenkuin viimeinenkin suomalainen on työllistetty.
- kuvittelemaan, että
Luku-, kirjoitus- ja kielitaidottomat humanitaariset maahanmuuttajat osaavat tehdä yhtään mitään länsimaiselle yhteiskunnalle tyypillisistä työtehtävistä? Etenkin kun he tulevat maista, joissa tyypillisesti puolet työvoimasta eli naiset ovat työmarkkinoiden ulkopuolella uskonnollisista syistä.
Myös heidän mahdollinen työkokemuksensa on mielenkiintoinen, rajoittuu lähinnä vuohien ja kamelien paimentamiseen.
Siinähän sitä on sitten hightec-väkeä hommiin.
Olipas paska provo tuo aloitus- olen nokkela
päivä meinasin saada turpaan, kymmenkunta "sotaa paennutta" rupes antaa mulle käkättiin.Juoksin pakoon työvoima toimistoon, sinne ne ei uskaltanu tulla.
- soiniWätys...
olen nokkela kirjoitti:
päivä meinasin saada turpaan, kymmenkunta "sotaa paennutta" rupes antaa mulle käkättiin.Juoksin pakoon työvoima toimistoon, sinne ne ei uskaltanu tulla.
huonosti? Jouduitko töihin? :D
- olen nokkela
soiniWätys... kirjoitti:
huonosti? Jouduitko töihin? :D
kävi hyvin,lamasta huolimatta, tai juuri siksi sain palkattua kaksi tosi hyvää henkilöä töihin.Voin ottaa myös sotaa pakenevia töihin,mutta vain samoilla Tessin ehdoilla,ei erivapauksia paikallisiin nähden.
- seurannut näitä
keskusteluja, enkä ole huomannut, että ketään töihin tulijaa olisi estelty. Kaikki vastustus kohdistuu loisimaan tulijoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33666SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933589Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283320Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713291Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202166Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251758- 311496
- 321451
- 861345
- 151303