Yes! Saamme

uuden kanavan!

TV1000 Drama 16.2. Nyt on taas enemmän valinnanvaraa nauhoitella ja katsella vuorokauden aikana.

10

762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nytriittikin

      Voisko tämä pakko-oireinen Viasatin hehkuttaja jo rauhoittua vai maksetaanko sulle? sitten tekisin minäkin samoin. Toinen tykkää Viasatin kanavista ja toinen muista, sellaista elämä on.

    • kohta

      isomman laskun

      • todennäköisesti ....

        Kanavallisen lisäongelmia ....


      • muutu!
        todennäköisesti .... kirjoitti:

        Kanavallisen lisäongelmia ....

        ja sori vaan! täällä on muitakin viasatin katsojia kuin yksi mielestäsi pakko-oireinen henkilö. Hinta pysyy samana tuplapaketin tilaajilla.


      • parasta!
        muutu! kirjoitti:

        ja sori vaan! täällä on muitakin viasatin katsojia kuin yksi mielestäsi pakko-oireinen henkilö. Hinta pysyy samana tuplapaketin tilaajilla.

        Ongelmatkaan ei vähene... nekin säilyvät... jippii!


    • Haiskahtaa vahvasti

      No ei kukaan tosissaan tuommoista kanavaa hehkuttaisi ellei Viasatin asiakaspalvelu/henkilökunta joka tuntuu täällä kirjoittelevan omia viestejään ja sensuroivatkin myös muiden asiallisia mielipiteitä.

      • mikkikissa

        Kyllä se joku asiakaspalvelusta noita hyvä viasat viestejä lähettää... Tänään kun tuli sitä hehkutettua KHL jääkiekko tuli ruutuun teksti ei oikeuksia perk*le vit*u vieköön. Ja tuo suomenkieli ennen kuin tulee sport kanavalle taidan olla silloin 60v


      • hullinen
        mikkikissa kirjoitti:

        Kyllä se joku asiakaspalvelusta noita hyvä viasat viestejä lähettää... Tänään kun tuli sitä hehkutettua KHL jääkiekko tuli ruutuun teksti ei oikeuksia perk*le vit*u vieköön. Ja tuo suomenkieli ennen kuin tulee sport kanavalle taidan olla silloin 60v

        käsiini yhdenkin viashitin asiakas"palveluhenkilön", niin jutellaan rauhallisesti ongelmista... ;)


      • ole....
        hullinen kirjoitti:

        käsiini yhdenkin viashitin asiakas"palveluhenkilön", niin jutellaan rauhallisesti ongelmista... ;)

        hehehe! Itsestään selvää että viasat on suomen paras kanavapaketti. ei se ihme ole jos jotkut alkaa hermostua näihin kateellisiin canal pelleihin.


      • Urheilun ystävä
        ole.... kirjoitti:

        hehehe! Itsestään selvää että viasat on suomen paras kanavapaketti. ei se ihme ole jos jotkut alkaa hermostua näihin kateellisiin canal pelleihin.

        No jos urheilusta ei pidä niin sitten kisailu voi olla melko tasaista mutta urheilun ystäville tuskin on selvää kumpi on ykkönen...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe