Olen tässä itsekseni miettinyt, että kuinka hemmetin rikas mies on tuo Skodan omistaja kun sillä on varaa maksaa kaikenmaailman lehdille siitä, että Skoda aina voittaa kaikki testit? Jotenkin sen ymmärtäisi, että Octavian tullessa markkinoille, niin silloin muutamat testit maksettiin, jotta muuten mitäänsanomattomalle autolle saataisiin mainetta ja myyntiä, mutta nyt alkaa pikkuhiljaa ihmetyttämään, että miksi tuo mies edelleen pystyy maksamaan lähes kaikki testivoitot.
Nythän maksettiin juuri Facelifti-Ocun testivoitot ja uuden Superbin talvitestejä myöten. Ilmeisesti tuo tuntematon manageri on Tsekin valtio. Vai mitä olette muut mieltä? Vai onko joku vielä niin sinisilmäinen, että oikeesti uskoo Skodan voittavan puolueettomasti kaikki testit. On esim. aikas koomista jo, että uusi FaceLift Ocu, jossa ei muuta muutosta alkuperäiseen tullut kuin se naama ja pientä kosmeettista kojetauluun, voitti vielä viisi vuotta vanhanakin ylivoimaisesti esim. Autobildin testin. Samoin on koomista, että oikeasti kömpelö Superb saatiin ylivoimaiseksi talvitestin voittajaksi uudessa TM:ssä?!?
Itselleni on tullut TM jo 30 vuotta, mutta olen pikkuhiljaa alkanut vakuuttumaan siitä, että lehti ei täysin puolueettomasti toimi, sillä jotenkin niillä on tapana korostaa Volkkarikonsernin autojen vahvuuksia enemmän ja ikäänkuin niiden vahvuuksia korostaen saada ne lähes aina voittamaan vertailut. Olen vakavasti harkinnut, että tämä vuosi on pitkällisen kestotilaukseni viimeinen, ellei sitten tänä vuonna tule edes yhtä vertailutestiä, missä Skoda, Volkkari tai Audi jää kakkoseksi:))
Joku voi ottaa kirjoituksestani herneen nenään ja sanoa, että olen kateellinen jollain muulla merkillä ajava, mutta voin yllättää teidät ja kertoa, että olen itse ajanut neljä vuotta Ocu kakkosella MPI koneella varustettuna ja olen ollut autooni enemmän kuin tyytyväinen, sillä siinä ei ole mitään vikaa, mutta olen myös vakuuttunut siitä, että mikään superauto se ei ole, eikä mielestäni rehellisesti sanottuna ansaitse varmasti joka testin voittoa. Mutta jostain syystä lehdet vaan painottavat testejään aina niin, että Octavia(ja Superb) testit voittaa. Tiedä sitten onko kyseessä korruptio vai pelkkä sympatia Tsekkimerkkiä kohtaan:)
Kuinka rikas mies oikeen on tuo Skodan omistaja?
8
730
Vastaukset
- Snulle tuntematonta?
Siihen kuuluu sekin, että osaa mm. erottaa yleisnimet erisnimistä.
Varmuuden vuoksi: en ole ostamassa Octaviaa enkä Superbia, vaan Roomsterin.- vaan.....
Minä en herkkänä ihmisenä vaan vittu kestä näitä kirjoitusvirhejuttuja.Sanon sinulle arvostelija:Uimaseuran narut on Pikkaraisen hallus.Henkistä rikkautta ei ole se,että täällä kirjoitetut asiat ovat tasmälleen oikein kirjoitettuja.Kyllä se henkisyys,ainakin minun kohdalla löytyy oktaa-viasta.
- vesku 22
Etkö vieläkään ole sinut pienimunaisuutesi kanssa.
- hyvä auto
se Skoda on, mutta olet kuitenkin oikeilla jäljillä.
Tuollaisen lehden ja kattavien vertailutestien tekeminen on vaivalloista ja kallista.
Lehden kannattaa myötäillä aikaisemmin tehtyjä testejä mieluummin kuin olla turhan kriittinen ja kyseenalaistaa jonkun toisen mielipide,
Tällöin ollaan ainakin omasta mielestä uskottava alan julkaisu.
Ja testien sisällön suhteen on halvempaa peesata ja kopioida kuin tehdä aitoa omaa testiä.
Saksassa, jossa autoteollisuus on kansantaloudelle ja varsinkin mainoksia myyvälle lehdistölle elintärkeä, on kotiinpäinveto aivan jokapäiväistä ja jokainen tietää asiantilan.
Skoda on tavallaan helppo laittaa voittajaksi, koska se kuitenkin on VW-konsernin tuote.
Lisäksi samassa testissä toiseksi tullut saman konsernin saksalaistuote on kuitenkin se - totuus toisaalla
Provohan tuo aloitus oli, mutta totuuden jyvä löytyy.
Kuinka luulet lehtien autotoimittajien voivan kirjoittaa ja arvostaa muista poiketen.
Johan tuo ruotsalainen toimittaja Colin (vai mikä se nyt oli) sai pellen maineen, kun kehtasi olla eri mieltä kuin valta osa autotoimittajista.
Jos haluat olla arvostettu ja hyväksytty autotoimittaja, niin kirjoita ja arvostele kuten muutkin. Tässä se totuus piilee! - vastaan.
Skodan ominaisuudet ovat vaan nykyään niin hyvät, että vertailuvoittoja tulee liukuhihnalta. Ei kai huonoja autoja enää tehdäkkään, mutta hintaluokissaan skoda tekee parhaat. Myös kestävyys ja jälleenmyyntiarvo ovat parhaimmistoa.
- ontämä
; muut testissä olevat on voittajaa huonompia, tämän ei pitäisi olla vaikeaa?
- kysyä moista
Pitää tutkia ja kysyä esim. "johtavalta" moottorilehdeltä TM:ltä. Paljonko testivoitosta veloitatte? Testeihin pitää aina suhtautua enemmän tai vähemmän skeptisesti ja kaikkein eniten tämän palstan ns. informaatioon. Skodaa (tehdasta tai merkkiä) ei tietääkseni omista yksi rikas mies vaan niin, kuin yrityksiä omistetaan. Ajaakohan osakkeenomistajat kaikki Skodalla??? Toiset väittävät, että kaikki TM:n testit päättyvät Opelin voittoon, vaikka olisi jääkiekkomailatestistä kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964764Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1042210Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621236- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4851038