se sitten nössöksi? Ite käyn baaris ja siel on tosi hauskaa ja paljon katseen vaihtoja mutta sit ku on joku nainen kehen haluisin tutustuu enemmä nii tulee LUKKO. Totaalinen lukko. Itseasiassa tää sama lukko on treffeillä mutta siellä sentää hiuka saa jotai sanottua vaikkakin on jännittyny olotila.
Miten sitä pystyis saamaan sen valtavan sydämen esiin tuolla kun haluaisi jakaa sitä jonku kanssa? Onks mun vaa hyväksyttävä et tää on mun tyyli tällä hetkellä reagoida uuteen tilanteeseen..? Mun isä on ollu kans vielä ujompi kuin minä..mutta en tiiä onko tuolla merkitystä.
Kun tuun baarist kotiin nii mielessä on vaa se jokin nainen keneen olisin halunnut tutustua muttaku ei...Mua ei oo kukaa rohkassu ikinä näis asioissa kunnolla. Mulle vaa sanotaan että: "mitä sit vaik ei se tykkäiskää, sit ettii uuden." No mä en kyl tykkää olla mikää kone joka menee seuraavalle kukalle kysyy. vai pitäiskö sitä vaa olla rohkeemmin kauhee iskijä?
Mä pelkään sitä aivan sairaalloisen paljon jos mulle käännetään selkä tai nyrpistetään naamaa. Tälläsen kuvan oon saanu vaa baari reissuista ja se on pinttyny mun päähän vaikka ei enää tarviskaa nii ajatella ku oon itteeni paljon tyytyväisempi mitä ennen. niin fyysisesti kuin henkisesti.
Jos jaksoit lukee tänne asti nukahtamatta ja jos sul on kokemuksii tälläsest asiast niin asialline kommentti olis iha poikaa :)
voiko mies olla ujo?
5
1759
Vastaukset
- glyhuäå
Jos haluaa piparia, sitä pitää pyytää. Odottelemalla ei saa yhtään mitään. Sitäpaitsi, saatat säikähtää itse, jos joku pimatsu tulee tyrkylle.
Itsellä neni yli nelikymppiseksi, ennenkuin voitin ujouteni ja tajusin pelin hengen. Pakkeja toki tulee ajoittain, mutta kyllä niitä naisia maailmassa riittää.
Aloita jostain rumemmasta tapauksesta, ne lähtee helpommin mukaan. Sitten ku on rutiinia, siirry parempiin. Alussa pitää treeenata kehnommalla materiaalilla, ihan tekniikan opettelemiseksi. - MarkiisiDeFuckingÅmÅl
olin nuorena ihan sairaan ujo... kunnes huomasin että ne tytötkin joihin halusin tutustua oli ihan yhtä ujoja jos ei vielä ujompia... jotkut naiset jopa tykkää enemmän vähän ujommista tyypeistä kuin machomiehistä. Kyllä se siitä, älä vaivu epätoivoon! Tsemppiä!
- Yleinen vuodattaja
Ujo mies leimataan helposti hissukaksi ja naiset eivät pidä sellaisesta. Minäkin olen sairaan ujo, ja onhan mulla siitä diagnoosikin: F.60.6 - estynyt persoonallisuus.
Jos olisi huomattavan hyvän näköinen, tulisi varmasti moni nainen juttelemaan. Mutta kun on vain "hyvän näköinen" (monien mielestä, ei omasta), tulee juttelijoita hieman harvemmin.
En minä pysty baarissa menemään kiinnostavien kanssa juttelemaan. Toisaalta en kyllä baarista haluaisi löytääkään. Mutta mistä, ei kai mistään? - shiznikk
Ite oon kans ihan sairaan ujo, yleensä baaris voitan sen jotenkuten sillä et otan muutaman oluen siinä ja sit se ei enää kiinnostakaan niin paljon vaikka ne pakit tulis. Pitää vaan olla itsetunto kohdallaan, ettei anna sellasen jättää viiltoa itseensä.
Se on kyl erittäin yleist varmaan, et tuskin ketään "epä-ujoinkaan" mies mielellään menee yksinään suurehkosta nais-porukasta vikittelemään sitä yhtä. Tottakai se on nöyryyttävää. Itelläni on näit muijia tullu baaris silleen, et oon vaan ensin menny tanssimaan ja sit välil ehkä käyny sivusta pyytämään jotain mielenkiintosen näköstä tsirbulaa mukaan.
Pitää vaan olla jotain ihan "oikeet asiaa" sille naiselle, ennen kun menee juttelemaan ;)- pera vaan
Ei ne kaikki naiset välttämättä edes hae seuraa sieltä baareista. Ja sit toisekseen, eihän sitä voi etukäteen tietää onko se nainenkin ujo. Voihan se sen takiaki antaa pakit. En itsekä nuorempana oikeen osannu mennä juttelemaan baarissa misuille, mutta iän myötä kokemus karttunut ja itseluottamus. Kyllä se siitä pikkuhiljaa hoituu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p565735Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "752902Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella212137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401925Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1611829- 191818
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v51548Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83117281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191171Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah69996