Mikä on hyvä dildon korvike?

Girl

Jos ei halua tai kehtaa ostaa itselleen dildoa niin mikä olis hyvä dildon korvike? Mä olen miettinyt että, yksi olisi hammasharja mutta onko ne liian lyhyitä? Toinen olisi meikkipuuterisivellin. Onko niitä olemassa pitkiä, muovisia ja jossa on pyöreä pää? Eli siveltimen varsi olisi saman pituinen, muotoinen ja muovinen kuin dildo?

21

15257

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • orjatar67

      ensin vaikka suihkua tai sit sähköhammasharjaa.. Nainen, tai siis ainakin minä, en halua yleistää, kun kuitenkin parhaat orgasminsa saa yleensä klitoriksen kiihoittamisesta, siis yksinollessaan! Sitä suihkua ei (eikä myöskään sähköhammasharjaa :) tungeta sisälle, vaan sillä kiihoitetaan klitorista (toivottavasti tiedät mikä se on). Suihku, siis lämmin, mutta ei polttavan kuuma suunnataan oikeaan kohtaan, samalla toisella kädellä levittäen häpyhuulia, jotta suihku todellakin osuu sinne minne pitääkin. Ja tietysti ihan kaikki suihkut eivät käy, siinä pitää olla myös painetta, eli tavallinen "normaali" suihku tuskin toimii..

      Varmempi tapa on sähköhammasharja, mutta siis luonnollisesti joudut ostamaan sitä varten ensin uuden harjan!!! Ja sittenkin sinun täytyy ensin saada tavalla tai toisella itsesi ensin märäksi, ja vielä saada se kosteus, vaikka sitten sormiesi avulla, käyttämällä sormea pillussa ja tuomalla sitä kosteutta sillä tavoin, siirretyksi se kosteus klitoriksen päälle. Sitten kun olet riittävän märkä ja hyvässä rennossa asennossa, ilman häiriötekijöitä (yksin kotona) niin ei muuta ku virta päälle ja menox. Kokeilemalla millä kohtaa alkaa tuntuun hyvältä, ja sit eiku siihen suunnattuna, ehkä vähän lantiota pyöritellen..

      Kaikkein kivointa tuo on tietysti silloin, kun on sidottuna sänkyyn ja joku muu tekee sen :))

      • toimii

        toimii paremmin, kun peittää kämmenellä puolet reistä, jolloin saat kovemmalla paineella tulevan kapeamman vesisuihkun.


    • Nautiskelija

      Minä en ole dildoja ikinä tarvinnut. Jo teini-ikäisenä rupesin hinkkaamaan pimpsaa voimakkaasti suihkulla. Vähitellen laitan veden lämpötilan kuumemmaksi ja kuumemmaksi. Nykyään työnnän koko suihkun syvälle pilluun ja mitä kovempi paine sen parempi. Lisäksi vielä fantasioin, että suihkua työntää sinne gynegologi(mies) ja sanon itselleni; Nyt huora on kiltisti ja pillu auki ja kaikki otetaan, mitä lääkäri käskee jne.

    • pipsa

      Kokeile vaikka makkaroita mutta pese ne huolella niitähän löytyy erikokoisia ja lopuksi minä ainakin söin ne ja näin hävitin todisteet leikistäni.Kortsuja olisi hyvä käyttää niiden päällä mutta kalliita.sitten tietysti kittiöstä löytää sopivia välineitä joita voi omia itselle,mutta muista pestä kaikki hyvin.Dildoja voi ostaa netin kautta tai tilata muutenkin ja ne tulee kotiin huomaamatta eri lähettäjän nimellä eikä maksa paljoa.

    • Narttu31

      Kurkku on hyvä niitähän on erikokoisiakin paksuuden voi ite valita jo kaupassa.

      Banaani sitä ei voi kovin kauaa käyttää leikissä kun se kypsyy liikaa...mutta sen voi sit syödä lämpimänä:)

      Porkkana on ja hyvä:)

    • Minde

      Mä olen ite käyttäny Dove- suihkedödö pulloa kortsu päällä.... Pyöreä pää ja juuri sopivan kokoinen....!!!! TOIMII!!!!!

      • anni

        Sopivan kokoinen kesäkurpitsa ensin tietysti lämpöisellä vedellä lämmitettynä. Kortsu päälle ja toimeen. Noissa elintarvikkeissa vaan on sama ongelma kuin miehissä, eivät kestä kovin kauaa toimivana...


    • joku vaan

      Kokeileppa hyvin asiansa hoitavaa miestä niin ei tarvitse mitään dildoja

    • Kitty

      Musta aika hyvä on Porkkana. Semmonen pitkä ja paksu...

    • Annetar

      Moi!
      Itse hyväksi totesin makkaran, johon painelin kovia herneitä ja sitten kondomi päälle.
      Ihania iltoja!!!

      Ps. Makkara kuumaksi patterin päällä.

    • Anonyymi

      Voisin khyll syödä pilluus :>

      • Anonyymi

        Munki sais:>>


    • Anonyymi

      Kesäkurpisa on hyvä ja kestää. Vain pesu ennen ja jälkeen. ...ja paksu pää edellä.

    • Anonyymi

      Dildo on dildo. Jos ei ole dildoa, olisiko silloin aito paras korvike? Tai sormet?

    • Anonyymi

      Auton vaihdekeppi!

    • Anonyymi

      Aito kalu on paras lidlon korvike.

    • Anonyymi

      Kokeilin vaimooni hk:n sinistä,antoi kuulemma hyvä täyden tunteen.
      Leikki oli että nyt tulee naapurin jaska ja kiimoissaan puskee sun sisään lastinsa.
      Kiva leikki ja myöhemmin saatiin leikkiin mukaan oikea kaveri.

    • Anonyymi

      Kunnon slaikkari.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kokeile miestä

    • Anonyymi

      Cmoon tulkaa nuolee muo

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8158
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      43
      4622
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      20
      2137
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1815
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1726
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe