Koululta kirjoitetiin lähete nuorisopsykiatrian poliklinikalle, ja nyt viikko myöhemmin sain kutsun psykologille ensiviikon maanantaiksi eli 16.2
Joten olisin vain halunnut kysyä mitä siellä vastaanotolla tapahtuu?
nuorisopsykiatrian poliklinikka
2
289
Vastaukset
- erikoista.
Psykologi vähän jututtaa, saat kertoa mitä haluat tai olla kertomatta. Ja varmaan antavat uuden ajan joka tapauksessa, sanoit mitä sanoit. Kannattaa ehdottomasti käyttää tilaisuus hyväksi, kun sellainen on.
- 16v tyttö
..paikalla oli 3 ihmistä: psykologi, lääkäri ja joku sosiaalityöntekijä. Ja äitini. Minua haastateltiin eli kyseltiin ihan kaikesta, koulusta, perheestä, ystävistä yms. Se kesti noin tunnin, jonka jälkeen minulle varattiin psykologille aika, jonne menen ihan yksin seuraavat 3-5 kertaa. Minulle varattiin myös aika lääkärille, jossa tämä tekee vain jonkun terveystarkastuksen tai jotain..
Tuo ensimmäinen tapaaminen oli raskas, koska minun piti kertoa kaikki mitä mieltäni painaa.. En kyllä tiedä miksi sinä sinne menet, mutta tsemppiä silti! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740