Tukekaa Minua Tasavallan presidentiksi. Olen KGB-poikia. Tässä on kommunisteille puhtoinen poika. Minua ei hyväksytä Valkoisessa talossa.
Nato vaan haluaa hävittää venäläiset ja palauttaa Karjalan Suomelle. Stalin ei ollut länsimielinen.
Minä toimin venäläisten kommunistien hyväksi.
Kun näkee Paavo Väyrysen näkee kommunistin.
Sotakorvaukset on heiltä jo käytetty ja nyt pitää miehittää ja minusta tulee presidentti. Rekkajonot on liian vähän. Maksuja tulee lisää.
Tule opetuslapseksi KGB:n tuki
4
123
Vastaukset
Vaikka on selvää, että käytät toisen nimeä nimimerkkinä niin se ei kovin hyvää kuvaa anna ÄO:si suuruudesta. Käytä joko omaa nimeäsi tai nimimerkkiä joka ei ole muiden käytössä. Olet todellinen tolvana. Tolvana voisikin olla sinulle sopiva nimimerkki.
- Eero Kukkaketo
Paavo Väyrynen halusi vastauksen ja on verhoutunut KGB:n taakse. Kun hän esiintyy omana itsenään, niin sinä olet siitä niin vihainen, että väität ettei Stasissa olekin KGB. Kyllä hän on juuri KGB, se kaikista pahin suomalaisista. Ei salaamista, mutta kelvoton hoitamaan Suomen asioita. Yrittää ajaa omaa etuaan, jota varjostaa aina halu tehdä vilppiä.
Mitä hän tekee Lännen puolustuksen vahvistamiseksi.
Kusee vastatuuleen kuten aina ja heikentää loistavaa Länttä ja Eurooppaa.
Ei meidän tule mitään Putinilta kysyä tai estää oma puolustus vahvistumasta.
- Toimiiko Supo
Väyrynen taitaa olla seuraava tosilähtijä. On ne STASI-listat jossakin tiedossa, vaikka kaapissa nyt.
Värynen jää kiinni, jos koko Suomen politiikka, kaikki Erkki Tuomiojat ja muut sairamieliset taistolaiset pajastetaan puhtaassa Länsimaisessa yhteiskunnassa, joka ei hyväksy rikollista maanpetoksellista toimintaa länsimaita vastaan. Putin on vain pelokas kansanmurhaaja. Tämän vuoksi Väyrynen pois. Väyrynen on täysin ulalla Natosta. Martti Ahtisaari on säilyttänyt vielä järkensä ja tietää venäläiset rikolliset täysin tyhminä. - Tarja Kivenlahti
Lähde Paavo vetämään kommunistien palstalta. Saulikin kelpaa, muttei kusettaja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905459- 705046
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484156- 513840
- 423483
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883126Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv702987- 412168
- 492116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078