Äiti nosti aamulla hirveen haloon, että olen joutunut epäuskon tielle. Hän kertoi kaikenmaailman juttuja, mitä kukakin oli minun havainnut tekevän. Minua syytettiin ties mistä. Kieroudesta, valehtelusta, lapsiin sekautumisista, varastamisesta yms yms. Voi herran kiekura, mitä ite keksittyä huttua ihmiset keksivätki.
Herranperkele, onko se lapsiin sekaantumista, jos lapsi haluaa syliin ja ottaa sen syliin. Ja mitä olen varastanut?
EN MITÄÄN EN IKINÄ! Minullakin on sentään joku omatunto, vaikka lestantit muuta väittävätkin.
Minua rupeaa sieppaa syvältä tällainen toisten vahtaaminen, ei tällaista vain jaksa! KUKA JAKSAA?
Voi jessus tätä uskoa!
7
370
Vastaukset
- syliin, koska
sellaiseen ei ole aikaa, halua tai tarvettakaan.
Helpompi isona on sitten uskoa armottomaan Jumalaan, syntien tankkaamiseen ja ainoaan oikeaan, kun ei ole hempeyden henkeä lapsena istutettu sylissä heijaamalla. - lepää
sielunvihollisen sylissä. Siellä ihmisiä murskataan.
- Jeesus otti
Kuka on suurin?
33 He saapuivat Kapernaumiin. Kotiin tultuaan Jeesus kysyi opetuslapsilta: "Mistä te matkalla keskustelitte?" [9:33-37: Matt. 18:1-5; Luuk. 9:46-48 : Matt. 17:24; Mark. 1:21, 2:1]
34 He olivat vaiti, sillä he olivat väitelleet siitä, kuka heistä oli suurin. [Luuk. 22:24]
35 Jeesus istuutui, kokosi kaksitoista opetuslastaan ympärilleen ja sanoi heille: "Jos joku tahtoo olla ensimmäinen, hänen on oltava viimeinen ja kaikkien palvelija." [Matt. 23:11; Mark. 10:43,44; Luuk. 22:26]
36 Sitten hän asetti heidän keskelleen lapsen, otti hänet syliinsä ja sanoi: [Mark. 10:16]
37 "Joka minun nimessäni ottaa luokseen yhdenkin tällaisen lapsen, se ottaa luokseen minut. Ja joka ottaa minut luokseen, ei ota minua, vaan sen joka on minut lähettänyt." [Matt. 10:40; Joh. 13:20]
- pehmopappa
pehmopappa ei ole rekiteröity tunnus joten sitä voi käyttää kuka vaan halutessaan
- ulos ajettu mies
Tyypillistä lessulaiskulttuuria. Kytätään toisia, ihan ku ei itellä olis mitää ongelmia. Minut hiillostettiin ulos, vaikka tuolloin olin vielä oikeasti uskomassa. Aloin kuitenkin leipääntyy moiseen ja usko lopulta meni. Eihän oikeiden uskovaisten joukko voi olla noin ahdasta. Usko meni totaalisesti. En usko Jeesukseenkaan enää muuta, ku ehkä korkeintaan historiallisena henkilönä. Ei hän Jumalan poika ollut. Jos Jumala on, ei sillä mitään poikia voi olla.
- "väärähenkiset" a...
jos tätä menoa jatkuu, perheissä pakotetaan osa jättämään vl-liike. Heitä syytellään perkeleiksi ja ties miksi. Käydään perheiden sisäisiä hoitokokouksia. Ei ihmekkään, että niin suuri osa vl:istä jättää uskonsa. Heiltä riistetään se!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760