Katso mähän en saa kirjoittaa, tänne mitään? Kerron, joskus miksi ne aina poistetaan, toivottavasti sulla kaikki ok! :)
http://www.youtube.com/watch?v=ERvOGb-8Glk
Voihan pahkasian
35
1217
Vastaukset
- ok...
Täältä hieman ajatuksiani sinulle sinne...
http://www.youtube.com/watch?v=durq6orWzPI&feature=related- ap.
kerron jos uskallat... :)
- ap.
jos uskallat, kiva biisi by the way... :)
- JONKUN VAIMOO!!!!
ETKÖHÄN OLE KAIKEN ANSAINNUT???
- ap.
lääke auttaa... :)
- tossahan tuo
ylläpito vastas just noin miks poistettiin.
erojuttuja. näkeehän sen näistä sen ketjuista. - ap.
tossahan tuo kirjoitti:
ylläpito vastas just noin miks poistettiin.
erojuttuja. näkeehän sen näistä sen ketjuista.en tiedä mitä juttuja, mutta aika ihmeellisiä kyllä... :) Nyt juttuihin...
- niinkään ihmeellistä
ap. kirjoitti:
en tiedä mitä juttuja, mutta aika ihmeellisiä kyllä... :) Nyt juttuihin...
jos on muutaman monista ketjuistasi lukaissut läpi.
Pikkupoika leikkii innokkaiden tätien kanssa. - ole noin
ap. kirjoitti:
lääke auttaa... :)
tyhmä että alat leikkiin lääkkeiden kanssa. Se on
mautonta. Jos et keksi muuta, anna olla kommentoimatta.Se ei katsos ole kaikille leikin asia. - mieltä tosta
ole noin kirjoitti:
tyhmä että alat leikkiin lääkkeiden kanssa. Se on
mautonta. Jos et keksi muuta, anna olla kommentoimatta.Se ei katsos ole kaikille leikin asia.ei pitäisi enää kenenkään yrittää lyödä ketään noilla lääkejutuilla.
kertoo aika paljon kirjoittajasta.
- ...a
ja kaikki hyvin. Onhan sullakin kaikki hyvin?
- ap.
ollos huoleti vaan, mitäs sulla on eväinä? :)
- ...a
ap. kirjoitti:
ollos huoleti vaan, mitäs sulla on eväinä? :)
tein eilen ja syön niitä. Tuli vähän liikaa mausteita...
- ap.
...a kirjoitti:
kunnolla, ettei pala suu sitten... :) Nyt mulle
tuli kauhee nälkä kun puhuit pihveistä... Taidan lähtee syömään kanssa... - ite teit ?
...a kirjoitti:
Upeeta, mahtavaa...käsityötä !!!
- ...a
ap. kirjoitti:
kunnolla, ettei pala suu sitten... :) Nyt mulle
tuli kauhee nälkä kun puhuit pihveistä... Taidan lähtee syömään kanssa...Hyvää ruokahalua ja mukavaa päivää!
- ...a
ite teit ? kirjoitti:
Upeeta, mahtavaa...käsityötä !!!
ja paljon teinkin!
- ap.
...a kirjoitti:
Hyvää ruokahalua ja mukavaa päivää!
vietä mukava päivä ja nauti pihveistä... :)
http://www.youtube.com/watch?v=SlYqf_y-yrE&feature=related - ...a
ap. kirjoitti:
vietä mukava päivä ja nauti pihveistä... :)
http://www.youtube.com/watch?v=SlYqf_y-yrE&feature=relatedKiitos myös Kummeli-pätkästä. Nautin mä pari palaa pihvistä...Moikka!
- ap.
...a kirjoitti:
Kiitos myös Kummeli-pätkästä. Nautin mä pari palaa pihvistä...Moikka!
muuten ala syömään kunnolla, alan syöttämään sua kun pientä vauvaa, lentsikka tulee suu auki... :)
- ...a
ap. kirjoitti:
muuten ala syömään kunnolla, alan syöttämään sua kun pientä vauvaa, lentsikka tulee suu auki... :)
en pystyisi syömään senkään vertaa. Kyllä mä vähän syön, eilenkin puoli kiloa Marianneja. Ja tää on totta! Kun otat yhden, et voi olla ottamatta toista jne.
- ap.
...a kirjoitti:
en pystyisi syömään senkään vertaa. Kyllä mä vähän syön, eilenkin puoli kiloa Marianneja. Ja tää on totta! Kun otat yhden, et voi olla ottamatta toista jne.
mutta ajattelin syöttää sulle pilttiä? :)
- ...a
ap. kirjoitti:
mutta ajattelin syöttää sulle pilttiä? :)
se piltti-mies. Jaa, mitäs tuohon nyt sanoisi. En sano mitään, kun en tiedä, mitä sanoisin. Olen hiljaa vaan ja painun nyt kahvitauolta töihin. Moikka...
- ap.
...a kirjoitti:
se piltti-mies. Jaa, mitäs tuohon nyt sanoisi. En sano mitään, kun en tiedä, mitä sanoisin. Olen hiljaa vaan ja painun nyt kahvitauolta töihin. Moikka...
piltti mies? :D Tuli vaan mieleen kun vauvoille syötetään pilttiä... :) Voin mariannejakin syöttää, sehän oli vitsi toi piltti-juttu... :)
Mä lähden nyt päivän juttuihin... Mukavaa päivää... - ...a
ap. kirjoitti:
piltti mies? :D Tuli vaan mieleen kun vauvoille syötetään pilttiä... :) Voin mariannejakin syöttää, sehän oli vitsi toi piltti-juttu... :)
Mä lähden nyt päivän juttuihin... Mukavaa päivää...ymmärsin. Muuten, joskus sata vuotta sitten söin yhden pojan kanssa kimpassa yhtä Marianne-karkkia. Se oli aika kivaa, mutta ei siitä sen enempää...
- sehän se
...a kirjoitti:
meidän kaikkien pilttimies.vastako nyt huomasit.
- mä vaan
ap. kirjoitti:
Mä lähden nyt päivän juttuihin... Mukavaa päivää...lähdit jo tua klo 13 ja nyt taas,, ethän sä mihinkään mee..:) odottelet vaan meitä tytsyjä
lisää tänne :)
- pahk..
on kaikki ok, kivutonkin vielä.:)
- ap.
kaikki hyvin, ehdin vastaa ennenkun tämäkin poistettiin... :)
- S***
Eilen tuli se meidän elokuva.. :).
- pahk..
ollakin sinulle ihan väärä porsas, krui sanon ja livistän, mennessäni toivotan parempaa sikaa.:D
- S***
pahk.. kirjoitti:
ollakin sinulle ihan väärä porsas, krui sanon ja livistän, mennessäni toivotan parempaa sikaa.:D
tuolle aloittajalle, sotkinko ny jotain?? :P
- pahk..
S*** kirjoitti:
tuolle aloittajalle, sotkinko ny jotain?? :P
enpä nyt jaksa uskoa moista, taisi silmä rivillä haitaa, sitäpaitsi se oikea osaa kyllä ottaa muutenkin yhteyttä halutessaan :D.
- ap.
kaikki on hyvin... :)
- oliko se
ap. kirjoitti:
kaikki on hyvin... :)
toi ***a sun morsian pahkasika?röh röh höh höh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "884209Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770