Eiköhän kaupungilla olisi asiaa ottaa yhteyttä tielaitokseen, jonka kanssa on sovittu keskustan teiden ja katujen kunnosta! Karmeaa ja vaarallista. Eikö ole tiehöylää vai eikö se työ kuulu "sopimukseen"
Täällä joukko ärtyneitä veronmaksajia.
Pyhäsalmen keskustan
17
1309
Vastaukset
- käteen "veronmaksaja...
ja mene itse kolamaan,jos pitää valittaa pätö asiasta noin kovasti.
- on siten,
että urakan ottaneen kuuluu hoitaa työ asiallisesti tai tekijä vaihtukoon.
- giigaa
Kyllä tuo on jo turvallisuus kysymys! Aivan ala-arvoinen on keskustan tieverkosto! En missään ole nähnyt noin huonoa tien kunnospitoa! Nyt uusi valtuusto näytä kyntesi ja tee asialle jotain ja heti tänä päivänä!
- ystäväiseni
Ei auta minun eikä sinun kolan käteen ottaminen. On kysymys yleisestä turvallisuudesta. Ajourat ovat niin syvät, että, kun, jos siitä joutuu nousemaan pois jostain syystä (tarkoitan auton kanssa), on vaaramomentti aivan siinä heti. Että älä viitsi vaahdota sen kolasi kanssa. On suuremmista asioista kysymys. Näin sanovat ammattiliikennöitsijätkin, että surkeata ja vaarallista on.
- kefiiri
Sen Pappilan kanssa.Autoja ainakin Kuopiossa näkkyy ajossa olevan.Miksi ei auraa täällä?
Miksi on tehty sopimuksia yrittäjän kanssa joka ei käytä edes tiekarhua vaan keveitä raktorinropposia?Tiekarhuja seisoo oikkeillakin yrittäjillä toimettomina ja useita.Homma haisee pahasti.
Onko tehty kaverinkauppoja veronmaksajien rahoilla ja hommaa yritetään tehdä keveällä käymättömällä kalustolla? Jotai helevetin mätää tässä on.Onko tämä jotain lahjontaa ja lahjuskauppaa?- sinäkin hölömökustaa
tähän puutut,ei ainakaan sinun veroeurot ole kulumassa.Ei siinä ole mitään mätää auraus toimii hyvin.
- mikä mättää
sinäkin hölömökustaa kirjoitti:
tähän puutut,ei ainakaan sinun veroeurot ole kulumassa.Ei siinä ole mitään mätää auraus toimii hyvin.
teiden ja katujen talvihoito on täysin ala-arvoista Pyhäsalmen keskustassa.
- kefiiri
sinäkin hölömökustaa kirjoitti:
Verot tililleni.Sanoithan ettei minun maksamia euroja käytetä.Aika leveetä on puheesi.
- tuo leveesti
kefiiri kirjoitti:
Verot tililleni.Sanoithan ettei minun maksamia euroja käytetä.Aika leveetä on puheesi.
puhuja tuo yrittäjä joka supparilla auraa tuota ollintietä. Minä vien auton pajalle koska iskareista lähti nesteet ulos tuossa op:n vieressä olevissa montuissa. Minäkin haluan veromarkat tilille..
- mietin samaa
tuo leveesti kirjoitti:
puhuja tuo yrittäjä joka supparilla auraa tuota ollintietä. Minä vien auton pajalle koska iskareista lähti nesteet ulos tuossa op:n vieressä olevissa montuissa. Minäkin haluan veromarkat tilille..
urakoitsijalle.
- puututtava
mietin samaa kirjoitti:
urakoitsijalle.
Kyllä se kuuluu tiehallinnon tarkastaa urakoitsijan työt. On aivan mahdoton tilanne. Autot kolaroivat ja ihmiset jäävät jalkoihin. Mikä urakoitsija se tuommoinen on.? Onko se taas, että halvin tarjous on otettu, eikä tekijä kykene asiaa hoitamaan.
Tule tielaitoksen pomo katsomaan.
Poliisia avuksi huudetaan. Kannelkaa eteenpäin asiasta. Henki on vaarassa ja uhattuna. - valvon veronmaksajana
toimi?
- onpa
valvon veronmaksajana kirjoitti:
toimi?
aivan keskustan tiet kun kynnöspellolla ajas,mutta kyllä esim.Naapurintie on hyvässä kunnossa kun tietä hoitaa Leppisaaren porukka eikä Pappila.Kyllä pitäs nyt lähteä Kutturan Kuukkelin kiireesti liikkeelle ja höylätä keskustan polanteet pois ennen kuin tulee enemmän vahinkoja.Ja seuraavalle talvelle hieman kaupungin asettaa laatukriteereitä ketä päästää auraamaan keskustan katuja.Jos nuo kaupungin teknisen toimen pölkkypäät mestarit pystys valvomaan kriteerit.
- tielaitosko
onpa kirjoitti:
aivan keskustan tiet kun kynnöspellolla ajas,mutta kyllä esim.Naapurintie on hyvässä kunnossa kun tietä hoitaa Leppisaaren porukka eikä Pappila.Kyllä pitäs nyt lähteä Kutturan Kuukkelin kiireesti liikkeelle ja höylätä keskustan polanteet pois ennen kuin tulee enemmän vahinkoja.Ja seuraavalle talvelle hieman kaupungin asettaa laatukriteereitä ketä päästää auraamaan keskustan katuja.Jos nuo kaupungin teknisen toimen pölkkypäät mestarit pystys valvomaan kriteerit.
tielaitoksen alaisuudessa tuo keskustan katu. Voishan tuo kaupunki jotain noottia tuosta antaa tielaitoksen suuntaan.
- leveetä puhetta
kefiiri kirjoitti:
ethän sinä käy töissä.
- kefiiri
leveetä puhetta kirjoitti:
ethän sinä käy töissä.
Sittenhän pääsen pilkille vaikka joka päivä.Nythän minä sitten olen varmaankin oikeutettu siihen työttömyysrahaan.Paljonkohan se on? On varmaan muuttunut vuodesta -83 kun viimeksi sain?
- Peruspäivärahalla syksystä
leveetä puhetta kirjoitti:
ethän sinä käy töissä.
Ootsä aivan Pimee? Ekkö tiedä että työtön maksaa heti 20% veroja korvauksistaan.Tokko sinä maksat juuri enempää,vai maksatko?? Eli auo vaan leveetä turpaas ja kehu omia aurauksias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p465269Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511730Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1331700Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141335
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41230No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol24116081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877