Oliko Juice gay?

Heromies

Näin voi päätellä Alatalon Mikon lausunnosta tämän päivän iltasanomissa: "Vaimotkin menivät rokkipiireissä välillä sekaisin, Alatalo kertoo Ilta-Sanomille ja naureskelee, että Juice keräsi miehiä ja hän naisia"
HUH HUH. Pitihän se arvata

29

3321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfsdfsd

      Alatalo varsinainen naistenmies. Taisi olla toisinpäin. :)

    • Pientä rajaa

      Puhut vainajasta, suuresti kunnioitetusta ja ihaillusta taiteilijasta. Jotain tolkkua tohon herjaamiseen pls. Ja Alatalon jutut voi jättää omaan arvoonsa.

      • sinisillä laseilla

        ei olis kyllä hurmattu yhtään naista,tais olla nk. kansanedustaja vaan kateellinen kun juicella kävi "laksi"naisten kans.


      • Anonyymi

        Mikko on homo


      • Anonyymi

        Ei kai nykyään gay-sanan mainitseminen jonkun nimen yhteydessä ole mitään herjaa, jos näin asia on niin sillä sipuli, ihminen on mikä on.
        Olihan Juicella lapsiakin ja ihminen voi olla vaikka bi, ihan sama..ihminen ei itse voi vaikuttaa millaiseksi syntyy. Hieno ja taitava artisti.


    • 4now&4ever

      Maailma on täynnä homo/lesbo filmitähtiä, laulajia, taiteilijoita. Olipa Juice seksuaalinen suuntautuminen mikä tahansa, ei se muuta sitä faktaa että Juice oli yksi parhaimmista.

      Vai käivkö niin, että sun vaaleanpunainen My Little Pony -maailmasi meni totaalisesti radaltaan??

      Muuten, huomasitko että Seiska uutisoi kannessaan:

      Heromies tunnustaa: OLEN HOMO!

      HUH HUH. Pitihän se arvata

      • Heromies

        Eli siis oli?


      • Kylähullu (the last one)
        Heromies kirjoitti:

        Eli siis oli?

        Eli jos nyt Heromieheltä meni ohi, niin mitä ilmeisimmin tällä tarkoitettiin, että Alatalo keräsi kaikenmaailman pikkutyttöjä ympärilleen, kun taas Juicen ympärillä oli aikuisempia miehiä, olalle taputtelijoita, kaljantarjoajia ja tupakkapummeja.


      • Anonyymi
        Kylähullu (the last one) kirjoitti:

        Eli jos nyt Heromieheltä meni ohi, niin mitä ilmeisimmin tällä tarkoitettiin, että Alatalo keräsi kaikenmaailman pikkutyttöjä ympärilleen, kun taas Juicen ympärillä oli aikuisempia miehiä, olalle taputtelijoita, kaljantarjoajia ja tupakkapummeja.

        Musiikkityyli oli Alatalolla pikkutyöille sopivaa kaikkine känkkäränkköineen.


    • juusoko

      ei ollut

    • guy gay

      sen muijat oli vaa kulissia

      • kulissia...?

        vai mitä?


    • tillin tallin

      Niinhän tarina kertoo, että mieleistä sänkyseuraa keikkamatkoilla oli Puntti, jonka kanssa nukuttiin samassa hotellihuoneen parisängyssä. Olivat kuintekin molemmat nukkumaan mennessä, ja usein vielä herätessäkin, sen verran tuiterissa, ettei muuta kuin örinätä ja korinata sieltä kuulunut. Ja samaan aikaan toisaalla nuori Tarja vaimo vietti yksinäisiä öitä kotonaan ja yritti kasvattaa pientä Johanna-tytärtä ja vakuuttaa tälle, että kyllä sinulla on isä, vaikket sitä juuri koskaan näekään. Johanna oli alta kymmenen kun vanhemmat erosivat, vähän myöhemmin ajautui huumepiireihin ...

      • sammuminen parisänkyyn

        liittyy aloitukseen....keikkamatkoille ei yleensä pieniä tyttäriä kuljeteta, kukapa työpaikalleen lapsiaan ja vaimojaan raahaisi...


    • ppelimies

      johan jutun murjasit! jos vähänkin vannoutuneemmin
      on juicea seurannut, niin tietää mikä juice todella
      oli; umpihetero
      Etsi käsiisi Juicen konsertitaltiointi vuodelta 2004 rockberry festivaali vaasasta, niin tiedät jotain sivistävää!

      • vaarikin jo aikoinaan

        Entä sitten, vaikka olisi ollutkin?
        Ainakin isoisä Jussi oli, ja silti "ylpeydellä kannan hänen nimeään".
        Kuuntelepa kappale Isoisän hinttipussi. Se antaa ajattelemisen aihetta sekin.


        Ullakolla lailla Rautavaaran Tapion
        mä tutkin tavaroita vaarivainaan.
        Löysin sahan, höylän, poran, puukon, lapion;
        ne vaarille jäi naapurilta lainaan.
        Ja alta rojun ullakolle varastoituneen
        mä pengoin laukun tyylikkäästi patinoituneen.
        On siinä kullattuna nimi Jussin;
        mä löysin isoisän hinttipussin!
        Häkellyin, ja tajuntani vaipui pimeään.
        Mua ahdisti tuo ummehtunut vintti.
        Ja sitten jälleen muistin: kannan hänen nimeään...
        Aaah! Onko isoisä ollut hintti?!
        Näin oudon tyypin: takaa violettitukkaisen
        ja eestä kaljun, meikatun ja verkkosukkaisen.
        Kun pohdiskelin taivallusta Jussin,
        sen kertoi taru vaarin hinttipussin.

        Siihen aikaan häjyt leikki hevosleikkiään.
        Ei kiinnostunut vaari tipan tippaa.
        Hän veti silmäkulmiin purppuraista meikkiään.
        Ei digannut hän lainkaan puukkohippaa.
        Kun härmässä on mies vain se ken miehen surmasi,
        niin vaari hellyydellä meidän mummon hurmasi.
        Näin jatkui suku isoisä-Jussin.
        Sen kertoo taru vaarin hinttipussin.

        Katsoo mistä vaan, hän väärässä on laidassa.
        Ei suostu meidän vaari väkivaltaan.
        Ei kehtaa liikuskella Jussi jussipaidassa.
        Näin isänmaata kiskotaan pois altaan.
        Voi, Luoja! kuinka ympäristö häntä sysikään!
        Ei auta kauniit puheet eikä Chanel 9:kään!
        Ei IKL:ään johda polku Jussin;
        hän leimaama on vaarin hinttipussin.


      • Ätter Peks
        vaarikin jo aikoinaan kirjoitti:

        Entä sitten, vaikka olisi ollutkin?
        Ainakin isoisä Jussi oli, ja silti "ylpeydellä kannan hänen nimeään".
        Kuuntelepa kappale Isoisän hinttipussi. Se antaa ajattelemisen aihetta sekin.


        Ullakolla lailla Rautavaaran Tapion
        mä tutkin tavaroita vaarivainaan.
        Löysin sahan, höylän, poran, puukon, lapion;
        ne vaarille jäi naapurilta lainaan.
        Ja alta rojun ullakolle varastoituneen
        mä pengoin laukun tyylikkäästi patinoituneen.
        On siinä kullattuna nimi Jussin;
        mä löysin isoisän hinttipussin!
        Häkellyin, ja tajuntani vaipui pimeään.
        Mua ahdisti tuo ummehtunut vintti.
        Ja sitten jälleen muistin: kannan hänen nimeään...
        Aaah! Onko isoisä ollut hintti?!
        Näin oudon tyypin: takaa violettitukkaisen
        ja eestä kaljun, meikatun ja verkkosukkaisen.
        Kun pohdiskelin taivallusta Jussin,
        sen kertoi taru vaarin hinttipussin.

        Siihen aikaan häjyt leikki hevosleikkiään.
        Ei kiinnostunut vaari tipan tippaa.
        Hän veti silmäkulmiin purppuraista meikkiään.
        Ei digannut hän lainkaan puukkohippaa.
        Kun härmässä on mies vain se ken miehen surmasi,
        niin vaari hellyydellä meidän mummon hurmasi.
        Näin jatkui suku isoisä-Jussin.
        Sen kertoo taru vaarin hinttipussin.

        Katsoo mistä vaan, hän väärässä on laidassa.
        Ei suostu meidän vaari väkivaltaan.
        Ei kehtaa liikuskella Jussi jussipaidassa.
        Näin isänmaata kiskotaan pois altaan.
        Voi, Luoja! kuinka ympäristö häntä sysikään!
        Ei auta kauniit puheet eikä Chanel 9:kään!
        Ei IKL:ään johda polku Jussin;
        hän leimaama on vaarin hinttipussin.

        En tiedä kuinka kauan aatoksissa lensinkään
        se muisto suomut silmistäni kuori
        on vaari hintti taikka ei
        en pittaa ensinkään
        hän minulle on erilainen nuori.

        Näin mieti asioita kunnes jätin ullakon
        nyt vaarin hinttipussi mukanani mulla on.
        Ja ylpeänä niin kuin nimen Jussin
        mä kannan myöskin vaarin hinttipussin.


        http://www.youtube.com/watch?v=jIQYH4ip64Q


    • Pater Noster

      Olin ennen kaappihetero mutta olenkin nyt umpihetero

      • Huoh

        Ei todellakaan ollut. Kolme vaimoa ja neljä lasta, homolla?? Yhtälö on mahdoton. Ja Juissihan käsitteli homoutta hyvin usein lauluteksteissään, kritisoi ja pilaili homojen kustannuksella. Ja Juicen jutuista tajuaa kuurokin silmällään että hetero tämä nero oli.


      • Afroditen_poika
        Huoh kirjoitti:

        Ei todellakaan ollut. Kolme vaimoa ja neljä lasta, homolla?? Yhtälö on mahdoton. Ja Juissihan käsitteli homoutta hyvin usein lauluteksteissään, kritisoi ja pilaili homojen kustannuksella. Ja Juicen jutuista tajuaa kuurokin silmällään että hetero tämä nero oli.

        Heterohan Juice varmaan oli. En kuitenkaan ole huomannut, että Juice olisi kritisoinut homoja tai pilaillut homojen kustannuksella, kuten väität. Sen sijaan olen kyllä huomannut Juicen pilailevan homoihin liittyvien ennakkoluulojen kustannuksella. Esimerkiksi "Lasillinen Juicea" -konsertissa Juice heittää kyllä homoja sivuavaa läppää, mutta minun mielestäni pointti vitsissä on se, että tarvitseeko homouteen ylipäätään suhtautua jotenkin eri lailla kuin heterouteen.


        Kappaleessa "Isoisän hinttipussi" Juice sivuaa myös homoutta ja antaa ymmärtää, että homous, voima olla oma yksilöllinen itsensä, on paljon hienompi asia kuin esim. yhteiskunnallisiin joukkoliikkeisiin osallistuminen.

        Reijo Korpeisen kirjassa "Ekkös sää Juice oo" Juice toteaa ettei missään nimessä tuomitse homoutta, mutta ihmettelee toki.

        Satun itse olemaan homo ja olisin varmasti huomannut, jos Juicelta olisi jossain vaiheessa tullut aiheesta jotain ilkeilyä. En ole sellaista kuitenkaan huomannut.


      • juusoko
        Huoh kirjoitti:

        Ei todellakaan ollut. Kolme vaimoa ja neljä lasta, homolla?? Yhtälö on mahdoton. Ja Juissihan käsitteli homoutta hyvin usein lauluteksteissään, kritisoi ja pilaili homojen kustannuksella. Ja Juicen jutuista tajuaa kuurokin silmällään että hetero tämä nero oli.

        biisiä missä hän olisi erityisesti pilaillut homojen kustannuksella. Isoisän hinttipussiako tarkoitat? Sehän on hyvin lempeä biisi, eikä siinä mielestäni ole mitään homoja kritisoivaa tai pilkkaavaa.


      • volans
        Huoh kirjoitti:

        Ei todellakaan ollut. Kolme vaimoa ja neljä lasta, homolla?? Yhtälö on mahdoton. Ja Juissihan käsitteli homoutta hyvin usein lauluteksteissään, kritisoi ja pilaili homojen kustannuksella. Ja Juicen jutuista tajuaa kuurokin silmällään että hetero tämä nero oli.

        mitä tarkoitata tuo että J käsitteli homoutta hyvin usein lauluteksteissään? Kuinka monta tällaista laulutekstiä pystyt luettelemaan? Itse tiedän kaksi: Isoisän hinttipussi ja hmm..mikäs sen nimi olikaan: "Askel seuraava sun on intti, jos kieltäydyt olet kommari tai hintti...." Sitten Juicella on erikoinen biisi: "Pedro rakastan sinua, Pedro rakasta minua...." Montako muuta sulla on luetteloon lisättäväksi?


      • volans
        volans kirjoitti:

        mitä tarkoitata tuo että J käsitteli homoutta hyvin usein lauluteksteissään? Kuinka monta tällaista laulutekstiä pystyt luettelemaan? Itse tiedän kaksi: Isoisän hinttipussi ja hmm..mikäs sen nimi olikaan: "Askel seuraava sun on intti, jos kieltäydyt olet kommari tai hintti...." Sitten Juicella on erikoinen biisi: "Pedro rakastan sinua, Pedro rakasta minua...." Montako muuta sulla on luetteloon lisättäväksi?

        yhdessä biisissä Mussoliini perusdiini et hintit haisee esinahalle..tai jotain sellaista, mut ei se vielä täytä tuota "hyvin usein"-käsitettä


      • Sannnnnnni

        Voi hyvä haloo, Mussoliini Perusdiini on satiiri. Tehdään pilaa, vittuillaan. Laitetaan Mussoliinit ja Aatut valoon jossa näyttävät naurettavilta, kuten oikein on. Isoisän hinttipussi on ihan vain syrjinnänvastainen -viesti on "ok, no tuota en odottanut, mutta ei se mitään haittaa".

        Se on ihan normaali asenne mieheltä joka on heteroudestaan sen verran varma ettei siitä tarvitse erikseen skitsoilla.


    • GonstaB

      pelaa, niinkuin toivottavaa olisi, asiasta kysyttiin juice40 radio-ohjelmasarjassa jollakin tapaa Juicelta itseltään. Muistelen J:n vastanneen tyyliin: - Ei ole minun juttuni - , ja taisi heittää loppuun jotain sellaista: - Ei ole kokemusta koko asiasta, mitä nyt kerran otin Peltsiltä suihin - . Kyseessä oli ilmeisesti sisäpiirin vitsi, en muista oliko Peltsi mukana kyseisessä ohjelmassa. Liekkö kellään kyseistä sarjaa tallessa missään?

      • tuoppi

        tämän kohdan, taisi olla Jarit Niemelä ja Korkki jotka näitä haastatteluja tekivät, menivät hämmilleen Juicen vastauksesta (otin mä kerran Peltsiltä suihin) köhivät hetken ja siirtyivät muihin aiheisiin.


    • vempola2

      Nyt ensimmäisen kerran kuulut tämänkin jutun. Voisiko joku valaista, että mitä suoraan siinä kirjassa ym.sellaista sanottiin, joista tälläisia johtopäätöksia vedetty?!
      Toisekseen pitää oudoksua sellaisia kommentteja joissa yhdistetään homous yksilöllisyyteen. Tuskin tarvitsee olla homo kenenkään ollakseen yksilöllinen. Jos piiloutuu massojen taakse on sitten ihan eria asia, ei se liity mitenkään siihen minne suuntaa on kellit kallellaan.

      • Anonyymi

        Unohdatte että on olemassa myös sellainen suuntautuminen kuten BI.


    • Anonyymi

      Jokainen ihminen on pohjimmiltaan vähintäänkin bi, ja vähintäänkin jokainen tämän viestiketjun kirjoittajista älykääpiöitä. :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe