Montako kertaa sillä samalla neulalla saa pistää sormeen? Mulla on instrun sokerimittari accu check aviva... siinä se rulla pyörii missä on monta piikkiä. Eikai sitä nyt kokoajan tarvi olla vaihtamassa kun yksin käyttelee.
sormipistoskynästä!
auttakee...
4
394
Vastaukset
- .,.,.,.,
Itse vaihdan kun olen noin neljä kertaa pistänyt.. Ei niin väliä, terävällä tietysti tulee parempi pisto..
- os..
Käytän kynämallia ja siinä on vaihdettava terä. Vanhaan terään näyttää jäävän verta ja se voi sattua enemmän kuin uusi. Muutaman kymmenen kertaa saa sillä pistellä.
- vaihdan kun
siltä tuntuu! Olen huomannut, että kun on uusi neula, ei juuri satu tippaakaan. Heti, kun alkaa sattumaan, vaihdan uuden neulan. Kyllä sillä neulalla yli viisi kertaa tulee pistettyä, ainakin.
- pupunkorva91
Neulan aika harvoin kans, ei tuu kyllä joka päivä vaihettua sitä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974319Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 151975
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842- 20814
- 11790