itselläni neljä lasta kaikilta eriasteisia raskausmyrkytyksiä ja toksemioita nyt sitten verenpainetautia pukkaa.. vieläkö uskaltaa lasten tekoon?
verenpainetautia?
5
1091
Vastaukset
- suuret
ovat riskit. Mielestäni keskity niiden neljän hoitoon, mutta tämä on vain minun spontaani mielipiteeni.
- Kolmen äiti
Taitavat lapsesi olla vielä pieniä kun lisää hamuat. Odotahan muutama vuosi. Lapsenkasvatus on niin rankka projekti, että mieti ystävä kallis vielä. Eikä tuo ole jo ihan suurperhe noinkin?
Ei tänä päivänä pidetä enää oikein normaalinakaan kun ihminen hankkii näin paljon lapsia. Eikö ole perinnöllisiä sairauksia? Oletteko kovin älykkäitä vai mikä erikoisuus teidän suvussa, että pitää monistaa noin paljon? Minusta ihan järkyttävä ajatus kun maapallon väkiluku muutoinkin lisääntyy valtavasti.
Sairauksiesi vuoksi riskisi ovat melkoiset ja voit vielä hännänhuipuksi saada sairaan lapsen tai itse vammaudut. Kysy nyt ainakin pätevältä lääkäriltä tai kätilöltä mahdollisuuksiasi.Kovaa juoksemista tutkimuksesta toiseen se tulee olemaan.
Nauti nyt näistä mitä on,äläkä ole ahne.
- Sirkka Perttunen
Sinuna keskittyisin huolehtimaan suurperheestäsi!!!!Oman terveytesikin vuoksi!
- porukkas
lapsilisillä?? hulluko siis olet ajattele hyvä ihminen lapsiasi. äläkä mulkkua.
- jos et hallitse
Et varmaan pysty hallitsemaan verenpainetautiasi ruokavaliolla, muuten et kysyisi täältä.
Mitä raskausmyrkytyksiin tulee, eikö se puhuttele yhtään, että nyt riittää.
Itse aikanani haaveilin 4 lapsesta, mutta kolmannen kohdalla alkoivat jalat turvota aivan kohtuuttomiksi, ja selvisi, että sairastan vaikeaa verisuonisairautta ja olen sitä sairastanut pitkään, mutta silloiset lääkärit eivät sitä tunnistaneet, ja kasvisravinnolla oireet eivät vielä paljoa tuntuneet.
Sairauden selvittyä tuli selväksi, ettemme me ainakaan neljättä lasta tee. Ja jos neljäs halutaan, suomessakin on valmiita lapsia, kotia vailla olevia lapsia. Eikä kauaakaan (muutama kk meni), kun sossu soitti, että saako lapsen (2-3 v.) tuoda meille, kun on heitteille jätetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027