Eli miten tuo mersujen keskulukitus oikeen toimii, kun autolla ajaa, niin yhtäkkiä aina menee ovet lukkoon? Eli kuinka tuo toimii?
Meneekö ovet lukkoon, jos jätän auton esim. huoltoaseman pihalle käyntiin, laitan ovet kiinni ja hyppään itse autosta pois?
Keskuslukituksesta
7
352
Vastaukset
- törmäät
Sinä törmäät kiinniolevaan oveen jos näin menettelet. Siinä tilanteessa ilmeisesti älykkyyssamääräsi myös kärsi vaurioita, joten lienee syytä ottaa vakuutus ennen tuiota koetta.
- automaattisesti
Lukkoon kun ajonopeus ylittää noin 15 km.tunnissa.Ei pysäntyneen auton ovet itsestää lukkiudu!
- Tukka pystyssä
Me sinne valikkoon ja ota se lukittuminen
pois päältä.
Mä tyydyin siihen keskellä konsolia ylhäällä olevan
napin toimintaan,jolla ne saa lukittua.- valikkoon
siis missä sellaane valikkko on?
- joku ohi
valikkoon kirjoitti:
siis missä sellaane valikkko on?
Tuosta kysymyksestäsi?
Itselläni on W203 200 cdi, vm.-03.
Siinä on ajotietokoneessa mainitsemani valikot. - asdasdd
joku ohi kirjoitti:
Tuosta kysymyksestäsi?
Itselläni on W203 200 cdi, vm.-03.
Siinä on ajotietokoneessa mainitsemani valikot.Ei ole ajotieokonetta. -01 c-sarjalainen kyseessä-
- kerrotaan
asdasdd kirjoitti:
Ei ole ajotieokonetta. -01 c-sarjalainen kyseessä-
jos mahdolista itse muuttaa jotenkin. Ks. Ovi > Automaattinen lukittuminen (ainakin -07 E:ssä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760