Hei.
Tiedän, että tämä voi olla tuhoontuomittu yritys, mutta yritän silti. Tarvitsisin erittäin pikaisesti lainaa 750 euroa. Raha tulisi ehdottomasti suureen tarpeeseen, sillä olen tällä hetkellä todella pahassa umpikujassa. Lainan pystyisin maksamaan takaisin 31.5. Korkojen kera tietysti, aivan miten sovittaisiin. Koko tarinaa en tähän kirjoita, mutta jos jollekin tämä olisi mahdollista, laittakaa sähköpostia [email protected]. Kerron sitten myös tarkempia henkilötietojani. Kiitos, jos joku vastaa asiallisesti.
Lainan tarpeessa:(
33
3501
Vastaukset
- ......
ajatellut tarjota vakuudeksi?
- Unelmieni prinssi
Nämä sadetakkisedät toki ovat haaskalla sen minkä ehtivät mutta siihen nyt viimeistään pitäisi se raja vetää :)
- Nimetön
Jos minulla olisi antaa arvokkaita vakuuksia, veisin panttilainaamoon.. Ja kyllä, tämän kirjoitettuani viimeistään tajuan, että oli hölmöä tänne kirjoittaa:(. Kiitos, että ette teilanneet yritystäni kuitenkaan.
- Nimetön v2
Asiallinen vastaus mutta tuskin toivottu. Noin se valitettavasti menee, ettei tarve ja mahdollinen takaisinmaksu korkojen kera enää tässä vaiheessa auta. Kuulostaa vähän siltä, että koko pirullinen pikavippikirouskin on jo käyty läpi ja välttelyistä huolimatta se karu totuus viimein heiluttelee siellä tien päässä ihan kuin se heilutteli jo silloin alunperinkin kun ongelmaa oli vielä helppo siirtää hamaan tulevaisuuteen.
Sosiaalitomistoon ja velkaneuvontajonoon samoin tein ja jos ei onnistu niin suosiolla koko hoito ulosottoon. Elämä ei todellakaan yhteen rekisterimerkintään kaadu mutta ota nyt hitto vie jo itseäsi niskasta kiinni äläkä pakene todellisuutta.
Edes se laupias samarialainen ei ala lainailemaan internetissä yksityiselle ja jos alkaa niin sen jauhopussi kannattaa käydä läpi. - jopa 750 euroa...
No jopas on mutta kaikille se laina on suhteellista..;neuvottelle nyt tämän velkojien kanssa. Ei kuukauden ruokarahan takia kannata mennä ulosottoon....Kun miettii että omat bensalaskut 7-800 euroa kuukaudessa ja luottokorttilasku 2-3 tonnia niin tuntuun sinun velkasi pieneltä. No mutta suhteessa tuloihiinhan se on kiinni..
- Sorry...
olin ehkä vähän ylimielinen..., Tuota voisiko sen sen 750 euroa saada lainaksi vaikka vanhemmilta?. Jos ei niin ehkä joltain tutulta. Joka tapauksessA Kannattaa jutella velkojien kanssa takaisinmaksusta. Tuon summan kanssa ei kannata mennä ulosottoon tai menettää luottotietonsa. Ehkä jokin iltatyö???, Joka tapauksessa yritä järjestää asia:).
- Nimetönvielä
Niinpä. Suhteellista on. Tiedän, että joillekin todella pieni summa, itselle tällä hetkellä maailman suurin:(, ennenkuin tilaanne loppukeväällä tasaantuu.
Ja toiselle, jos minulla joku olisi, jolla olisi mahdollisuus tuo summa minulle lainata, toki mielummin häneltä lainaisin kuin täällä kyselisin:). En ihan lapsonen enää ole, joten vanhemmista ei nyt apua ole. - rahoilla
Nimetönvielä kirjoitti:
Niinpä. Suhteellista on. Tiedän, että joillekin todella pieni summa, itselle tällä hetkellä maailman suurin:(, ennenkuin tilaanne loppukeväällä tasaantuu.
Ja toiselle, jos minulla joku olisi, jolla olisi mahdollisuus tuo summa minulle lainata, toki mielummin häneltä lainaisin kuin täällä kyselisin:). En ihan lapsonen enää ole, joten vanhemmista ei nyt apua ole.Plasma tv?
- Nimetön.
rahoilla kirjoitti:
Plasma tv?
Voi kunpa oliskin telkkari tuloillaan.. Asumistani maksaisin, yhtään pienemmässä hädässä en tilannettani huutelisi ja edelleen täällä pähkäilisi.
- voit saada
Nimetön. kirjoitti:
Voi kunpa oliskin telkkari tuloillaan.. Asumistani maksaisin, yhtään pienemmässä hädässä en tilannettani huutelisi ja edelleen täällä pähkäilisi.
apua sosiaalitoimistosta. Tai soita vuokranantajalle ja pyydä että saat maksaa tämän yhden vuokran sitten toukokuussa - korkojen kera sitten, viivästyskorko lienee jotain 11 % paikkeilla.
Olet saanut tänne hyviä ja huonoja vastauksia, nyt vaan on niin että yksityishenkilön on hyvin hankala saada perittyä lainoja, joten vakuuksien kysyminen on toki ihan paikallaan ja jokainen joka sinulle mahdollisesti lainaa antaisikin tulee sitä kysymään. Vakuushan voi sitten olla ihan mitä vaan, kunhan se lainan antajalle on 750 euron arvoinen, voi vaikka olla joku huonekalu tai astiasto. Tai anna lainaajalle esim. passi tai ajokortti, se antaisi lainaajalle varmuutta siitä että tulet lainasi maksamaan.
Älä masennu, asiat järjestyy vielä! - tai sitten
Nimetön. kirjoitti:
jos olet hupeloinut rahasi, eli et saisi sossusta mitään (kahden viime kuukauden aikana jos sinulle on jäänyt yli 300€ kikujen jälkeen et saa sossusta rahaa) niin voit aina realisoida omaisuuttasi. Myy vaikka huuto.netissä tavaroitasi.
Oletan että tuo raha menisi vuokraan? Miten aiot maksaa vuokran ennen tuota toukokuun loppua? siis maalis ja huhtikuun? Jos pystyt ne maksamaan niin anna vuokran juosta aina kuukauden myöhässä... siitä tulee vähän lisämaksua, mutta ei ainakaan mene luottotiedot. - Nimetönvielä
tai sitten kirjoitti:
jos olet hupeloinut rahasi, eli et saisi sossusta mitään (kahden viime kuukauden aikana jos sinulle on jäänyt yli 300€ kikujen jälkeen et saa sossusta rahaa) niin voit aina realisoida omaisuuttasi. Myy vaikka huuto.netissä tavaroitasi.
Oletan että tuo raha menisi vuokraan? Miten aiot maksaa vuokran ennen tuota toukokuun loppua? siis maalis ja huhtikuun? Jos pystyt ne maksamaan niin anna vuokran juosta aina kuukauden myöhässä... siitä tulee vähän lisämaksua, mutta ei ainakaan mene luottotiedot.Kaikki, jokaikinen vahtoehto on mietitty. Realisoitavaa omaisuutta ei ole, tai toki kirjahyllyt, sohvat ja sängyt yms. löytyy, mutta ei mitään "rahan arvoista", jonka voisi esim. panttilainaamoon viedä.
Tuolla 750eurolla maksaisin kaksi ja puoli vuokraa (puolet tammikuusta, helmi- ja maaliskuun). Tämä on vuokranantajani vaatimus, jotta vuokrasuhde saa vielä jatkua. Työni alkavat huhtikuusta, mistä palkasta saan maksettua huhti- ja toukokuun. Ja toukokuun palkasta sitten tämän velkani pois. Ja siitäpä se tilanne sitten tasoittuisi. Tämä lyhykäisyydessään tilanne.
Sossut/ ym. eivät tässä tilanteessa ehdi, pysty auttamaan, sekin asia on selvitetty. Ja kaikki muutkin mahdolliset maanpäälliset vaihtoehdot yritetty ja neuvoteltu, sen verran monta unetonta päivää ja yötä olen jo asian tiimoilta viettänyt. Tuo raha minun pitäisi saada konkreettisesti nyt. En ole ikinä näin suurta ahdistusta kokenut, harmittaa niin älyttömästi, että tilanne on ajautunut tällaiseksi:( - Vakuuksia
voit saada kirjoitti:
apua sosiaalitoimistosta. Tai soita vuokranantajalle ja pyydä että saat maksaa tämän yhden vuokran sitten toukokuussa - korkojen kera sitten, viivästyskorko lienee jotain 11 % paikkeilla.
Olet saanut tänne hyviä ja huonoja vastauksia, nyt vaan on niin että yksityishenkilön on hyvin hankala saada perittyä lainoja, joten vakuuksien kysyminen on toki ihan paikallaan ja jokainen joka sinulle mahdollisesti lainaa antaisikin tulee sitä kysymään. Vakuushan voi sitten olla ihan mitä vaan, kunhan se lainan antajalle on 750 euron arvoinen, voi vaikka olla joku huonekalu tai astiasto. Tai anna lainaajalle esim. passi tai ajokortti, se antaisi lainaajalle varmuutta siitä että tulet lainasi maksamaan.
Älä masennu, asiat järjestyy vielä!Ja niin, kyllä ihan varmasti vaikka passini vakuudeksi asiasta antaisin, sen verran hätää kärsimässä olen:(
- eipä lorvita
Mitä jos hankkisit itsellesi kevääksi jonkun lisätulon. Esimerkiksi siivoojia tarvitaan AINA ja reippaalle ihmiselle löytyy AINA siivoustyötä. Se tiedän, kun siivosin opiskeluaikana. Koko ajan oli pula siivoojista ja on edelleen. Mutta kun ihmisille ei kelpaa siivous, vaan pitäisi olla siisti sisätyö.
Ota yhteys esim. ISS:ään ja siivoa siellä muutama ilta viikossa kevään ajan niin johan alkaa rahahuolet hellittämään. Siivoojan palkka ei ole iso, mutta kyllä sinä sillä veloistasi pääset eroon.- Nimetönvielä
Vastaan vielä tähänkin, että lorvimisesta ei nyt ole kysen. Ja siivoustöitä olen tehnyt itsekin aikanani opintojen ohella. Tämänhetkinen tilanne on tullut (niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin) yllättävien elämäntilanteiden muutosten takia, ja tottakai myös oman mokailun vuoksi, kun en ole rahaa ymmärtänyt säästöön pistää. Ja pahan tilanteen iskettyä hieman panikointiin taipuvaisena ihmisenä ja vielä helposti masentuvana on ollut niin helppo antaa tilanteen pari kuukautta kärjistyä. Nyt onneksi siis olen saanut töitä, joten ihan konkreettisesti tilanne pelastuisi täysin, jos tuon lainan saisin joltakin sinne toukokuun viimeiseen päivään asti..
- vielä pikavippejä
Nimetönvielä kirjoitti:
Vastaan vielä tähänkin, että lorvimisesta ei nyt ole kysen. Ja siivoustöitä olen tehnyt itsekin aikanani opintojen ohella. Tämänhetkinen tilanne on tullut (niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin) yllättävien elämäntilanteiden muutosten takia, ja tottakai myös oman mokailun vuoksi, kun en ole rahaa ymmärtänyt säästöön pistää. Ja pahan tilanteen iskettyä hieman panikointiin taipuvaisena ihmisenä ja vielä helposti masentuvana on ollut niin helppo antaa tilanteen pari kuukautta kärjistyä. Nyt onneksi siis olen saanut töitä, joten ihan konkreettisesti tilanne pelastuisi täysin, jos tuon lainan saisin joltakin sinne toukokuun viimeiseen päivään asti..
alannut käyttää. Mene vaikka www.moneymarket.fi sivuille ja tutki mitä on tarjolla. Niitähän on sellaisia että saa kolmen kuukauden laina-ajalla. Helposti saisit kokoon sen 750 euroa ja saat säilytettyä vuokrasuhteesi. Sitten on myös kulutuslainoja jota saa vaikkei ole vakityötä tai vakuuksia. pääasiassa että on jokin työpaikka jota voit nimetä. voit varmaan ilmoittaa tulevan työpaikkasi, jasopia asiasta jos vaikkapa sattuisivat soittamaan tarkastamaan tietoja. Nuo kulutuslainat on noin 100 euron kuukausimaksuilla.
Millä siis elät nyt, onko sinulla työttömyysturvaa. Kyllä sossuun kannattaisi ensi kädessä kääntyä jos on kyse siitä että asunto saattaa mennä. Sossu korvaa asumiskulut noin 400 euroa /kk. Tietty jos sinulla on muita tuloja ne vähennetään tästä summasta.
Ensi hätään kannattaa ehkä kääntyä seurakunnan diakon puheille. Sieltä saa usein nopeimman avun. Voit ehkä saada lainaksi sen vuokrasumman.
Oletko ihan varma ettei kodista löydy myytävää? Onkoesim taidelasiesineitä ym. Esim vanhemmat muumimukit maksavat nyt yli 100 eur/kpl huuto netissä. Wirkkalan, Toikan, Frankin ym esineistä voi myös saada hyvät hinnat. - Nimetönvielä
vielä pikavippejä kirjoitti:
alannut käyttää. Mene vaikka www.moneymarket.fi sivuille ja tutki mitä on tarjolla. Niitähän on sellaisia että saa kolmen kuukauden laina-ajalla. Helposti saisit kokoon sen 750 euroa ja saat säilytettyä vuokrasuhteesi. Sitten on myös kulutuslainoja jota saa vaikkei ole vakityötä tai vakuuksia. pääasiassa että on jokin työpaikka jota voit nimetä. voit varmaan ilmoittaa tulevan työpaikkasi, jasopia asiasta jos vaikkapa sattuisivat soittamaan tarkastamaan tietoja. Nuo kulutuslainat on noin 100 euron kuukausimaksuilla.
Millä siis elät nyt, onko sinulla työttömyysturvaa. Kyllä sossuun kannattaisi ensi kädessä kääntyä jos on kyse siitä että asunto saattaa mennä. Sossu korvaa asumiskulut noin 400 euroa /kk. Tietty jos sinulla on muita tuloja ne vähennetään tästä summasta.
Ensi hätään kannattaa ehkä kääntyä seurakunnan diakon puheille. Sieltä saa usein nopeimman avun. Voit ehkä saada lainaksi sen vuokrasumman.
Oletko ihan varma ettei kodista löydy myytävää? Onkoesim taidelasiesineitä ym. Esim vanhemmat muumimukit maksavat nyt yli 100 eur/kpl huuto netissä. Wirkkalan, Toikan, Frankin ym esineistä voi myös saada hyvät hinnat.Olen työtön työnhakija, mutta ensimmäistä kertaa elämässäni, joten päivärahojen käyntiin lähtemisessä ottaa aikansa (jopa 3 kuukautta kuulemma).
Tänä aikana normaalisti sosiaalitoimisto on se, joka auttaa, tiedän, mutta minun tapauksessani ei, koska toistaiseksi edelleen asunnossani asuu avopuolisoni, joka sitten taas tienaa hieman reilun tonnin kuussa, minkä sossun mukaan olisi riitettävä meille molemmille (yritetty on hakea tt-tukea, kuten aiemminkin jo sanoin.).
Kuitenkaan asia ei tässä tapauksessa todellakaan toimi, sillä suhteemme on päättynyt jo jonkin aikaa sitten ja puoliso ei todellakaan aio minun kanssani rahojaan jakaa, vaan elää täysin omaa elämäänsä ja odottaa uuteen asuntoonsa pääsyä toukokuussa. Tämän takia minun olisikin ehdottoman tärkeää saada nyt vuokria maksettua, jotta saan vuokranantajan luottamuksen siihen, että pystyn jatkossa hoitamaan koko vuokran itse (mikä on mahdollista työssäkäyvänä kyllä).
Periaatteessa minulla ei siis ole mitään tuloja ennen huhtikuun palkkaani (jos eivät tyött.korvaukset ole sitä ennen ehtineet alkaa juosta), niin julmalta kuin se kuulostaakin. En olisi itsekään uskonut, että tämä on mahdollista, mutta näköjään on, jos et asu yksin
:(
- Mutta jotenkin...
Näitähän on täällä riittänyt enemmän kuin tarpeeksi, enkä ikinä ole näihin reagoinut, mutta jollain kummallisella tavalla tämä vaikuttaa jotenkin erityiseltä ja uskottavalta.
Joten taidan ottaa todella ison riskin ja kerrankin luottaa ihmiseen.
Olen valmis lainaamaan sinulle tuon 750 euroa. Laitan sinulle illalla sähköpostia kotiosoitteestani (en halua töistä laittaa).- Nimetönvielä
En meinaa edes uskoa tätä, sen verran on meinannut tässä epätoivo iskeä. Olen erittäin kiitollinen, et usko, miten hyvältä tuo tuntui kuulla ja jo nyt kuristus rinnassa helpotti vähän. Voin vain yrittää vakuuttaa kaikin tavoin olevani luottamuksen arvoinen. Odotan sähköpostiasi.
- vai ei
Nimetönvielä kirjoitti:
En meinaa edes uskoa tätä, sen verran on meinannut tässä epätoivo iskeä. Olen erittäin kiitollinen, et usko, miten hyvältä tuo tuntui kuulla ja jo nyt kuristus rinnassa helpotti vähän. Voin vain yrittää vakuuttaa kaikin tavoin olevani luottamuksen arvoinen. Odotan sähköpostiasi.
Saitko oikeasti nyt lainan ,vai pelleilkö joku kustannuksellasi? Toivottavasti sait :) Näin ulkopuolisesti seurannut tätä keskustelua .
- Mutta jotenkin...
vai ei kirjoitti:
Saitko oikeasti nyt lainan ,vai pelleilkö joku kustannuksellasi? Toivottavasti sait :) Näin ulkopuolisesti seurannut tätä keskustelua .
Kyllä minä olen tässä ihan vakavissani. Ikävä kyllä tulee aloittajalle vähän pitkä päivä odottaa, mutta haluan tosiaan lähettää postia vasta kotiosoitteestani. Siinä kahdeksan maissa illalla minun pitäisi viimeistään olla kotona.
Kuten sanoin niin ei ole ikinä tullut mieleenkään näihin pyyntöihin täällä reagoida mitenkään, mutta juuri tästä ihmisestä jostain kumman syystä tuli vilpitön kuva; sellainen että on oikeasti rahan tarpeessa, ja kyse on väliaikaisesta ongelmasta.
Hyvähän se on ihmistä auttaa hädässä, jos vain pystyy. Toivon tietysti kovasti että minun ei tässä luottamuksessani tarvitse pettyä, mutta realistina olen tietysti siihenkin varautunut. - Nimetön
Mutta jotenkin... kirjoitti:
Kyllä minä olen tässä ihan vakavissani. Ikävä kyllä tulee aloittajalle vähän pitkä päivä odottaa, mutta haluan tosiaan lähettää postia vasta kotiosoitteestani. Siinä kahdeksan maissa illalla minun pitäisi viimeistään olla kotona.
Kuten sanoin niin ei ole ikinä tullut mieleenkään näihin pyyntöihin täällä reagoida mitenkään, mutta juuri tästä ihmisestä jostain kumman syystä tuli vilpitön kuva; sellainen että on oikeasti rahan tarpeessa, ja kyse on väliaikaisesta ongelmasta.
Hyvähän se on ihmistä auttaa hädässä, jos vain pystyy. Toivon tietysti kovasti että minun ei tässä luottamuksessani tarvitse pettyä, mutta realistina olen tietysti siihenkin varautunut.Kieltämättä odottavan aika on pitkä, mutta toisaalta kyllä sen nyt helpommin kestää, kun tietää sentään, mitä odottaa, eikä tarvitse panikoida ajatustensa kanssa:).
Taidan nyt poistua koneen äärestä jopa ulkoilmaan kävelylle, jos siten saisin edes hetkeksi asian pois päästäni. Palaan sitten myöhemmin taas tuijottamaan vuorostaan sähköpostiani.
Kiitos vielä kerran sinulle, joka olet valmis auttamaan. Ja ymmärrän, että varmasti tuntuu riskiltä, eikä mikään vakuutteluni sitä riskintunnetta pysty täysin poistamaan, mutta no, vakuuttelen silti.
Palataan illalla asiaan. Kiitos. - seurannut
tätä aloitusta ja asia vaikuttaa uskottavalta. Uskon että teet hyvän teon auttamalla tätä nuorta. Itse olen myös luottanut kerran auttanut kun toisella palstalla oli eräällä todellinen hätä.
Kynnys oli kyllä erittäin korkealla. Mutta sain vahvistuksen että rahat meni todelliseen käyttötarkoitukseen. Itse ehdotan ettet laita rahaa tilille vaan maksat ne luotot/velat pois.Eli pyydä velkojien tiedot ja viitenumerot.
T. 42-vuotias mies espoosta. - että asiat
Nimetön kirjoitti:
Kieltämättä odottavan aika on pitkä, mutta toisaalta kyllä sen nyt helpommin kestää, kun tietää sentään, mitä odottaa, eikä tarvitse panikoida ajatustensa kanssa:).
Taidan nyt poistua koneen äärestä jopa ulkoilmaan kävelylle, jos siten saisin edes hetkeksi asian pois päästäni. Palaan sitten myöhemmin taas tuijottamaan vuorostaan sähköpostiani.
Kiitos vielä kerran sinulle, joka olet valmis auttamaan. Ja ymmärrän, että varmasti tuntuu riskiltä, eikä mikään vakuutteluni sitä riskintunnetta pysty täysin poistamaan, mutta no, vakuuttelen silti.
Palataan illalla asiaan. Kiitos.hoituu. Toivottavasti opit jotain tällä kerralla koska nähtävästi tällä kerralla selviäät eikä seuraavaa saisi tulla.:)
Ps. Älä petä auttajan luottamusta.
T. 42-vuotias mies espoosta. - Nimetönvielä
että asiat kirjoitti:
hoituu. Toivottavasti opit jotain tällä kerralla koska nähtävästi tällä kerralla selviäät eikä seuraavaa saisi tulla.:)
Ps. Älä petä auttajan luottamusta.
T. 42-vuotias mies espoosta.Ja kyllä. Jos/kun tästä selviän, niin varmasti opikseni otan, toista kertaa en tätä ahdistusta halua kokea.
- Nimetönvielä
Järjestyneet. Kiitos kaikille keskusteluun vastanneille ja kivaa keväänodotusta:)!
- ihanaa, että
tuollaisia ihmisiä olemassa, jotka toiseen luottavat ja joilla on varaa auttaa.
- pedattu
ihanaa, että kirjoitti:
Ei muuta :) Kiva että kaikki setviintyi ja kenties saamme seurata vastaavanlaisia ihmeitä jatkossakin ;)
- Kostaja
ihanaa, että kirjoitti:
jos tää hanu vois vielä jatkossakin auttaa, jotain muuta. Eli pidä lupauksesi.
- hyvä että
asiat järjestyy kohdallasi. Olet onnekas ja toivoin että myös itse sen ymmärrät. Mutta ehkä sinä viisastuneena jo olet oppinut hieman elämän reaaliteettejä:).
T. 42-vuotias mies espoosta... - viimeinen yritys
hyvä että kirjoitti:
asiat järjestyy kohdallasi. Olet onnekas ja toivoin että myös itse sen ymmärrät. Mutta ehkä sinä viisastuneena jo olet oppinut hieman elämän reaaliteettejä:).
T. 42-vuotias mies espoosta...Hei
Epätoivoisena olen täällä keskustelupalstalla monta tuntia lueskellut näitä tarinoita ja vaihtoehtojen ja voimien ollessa kohdaltani täysin loppu, olisin tiedustellut olisiko muita mahtavia ihmisiä joilla taloudellinen tilanne on hyvä ja pystyvät auttamaan hädässä olevia lainaamalla rahaa?
Olen pahassa pulassa, ja vaikka usko tällaiseen mahdollisuuteen on pieni niin yritettävä on. Tarvitsisin erittäin pikaisesti lainaksi 700e, takaisinmaksueristä ja korosta sovittaisiin.
Olen töissäkäyvä 27-vuotias nainen.
Jos joku haluaisi ottaa riskin ja hyvyyttään auttaa tuntematonta, asiallisia yhteydenottoja voi laittaa osoitteeseen [email protected], voin siellä kertoa tarkemmin tilanteestani. - edellisessä apua kysellyt
viimeinen yritys kirjoitti:
Hei
Epätoivoisena olen täällä keskustelupalstalla monta tuntia lueskellut näitä tarinoita ja vaihtoehtojen ja voimien ollessa kohdaltani täysin loppu, olisin tiedustellut olisiko muita mahtavia ihmisiä joilla taloudellinen tilanne on hyvä ja pystyvät auttamaan hädässä olevia lainaamalla rahaa?
Olen pahassa pulassa, ja vaikka usko tällaiseen mahdollisuuteen on pieni niin yritettävä on. Tarvitsisin erittäin pikaisesti lainaksi 700e, takaisinmaksueristä ja korosta sovittaisiin.
Olen töissäkäyvä 27-vuotias nainen.
Jos joku haluaisi ottaa riskin ja hyvyyttään auttaa tuntematonta, asiallisia yhteydenottoja voi laittaa osoitteeseen [email protected], voin siellä kertoa tarkemmin tilanteestani.Eikö kukaan voisi auttaa? Sain asioita järjestettyä jonkun verran mutta tarvitsisin KIIREELLISESTI vielä 450e lainaksi enkä sitä saa muutoin järjestettyä, summa menisi asumiseen ja maksaa voisin koko summan takaisin kerralla (sovitulla inhimillisellä korolla) 1.3?
Olen todella hädissäni nyt :( - mikko 80
pedattu kirjoitti:
Ei muuta :) Kiva että kaikki setviintyi ja kenties saamme seurata vastaavanlaisia ihmeitä jatkossakin ;)
olisko! ketään tuntematonta joka pystyisi lainaamaan 10000 euroa tuntemattomalle??:) maksu menisi eri lainojen lyhennyksiin pankista en saa! voisin maksaa puolessa vuodessa takasin!:) käyn kyllä töissä ja tienaan kuukaudessa 2000 euroa käteen, tuskin nappaa mut kannattaa yrittää!!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016409
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h824905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1043169Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262215Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191606Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?941181Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381175Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311086- 48864