..Neitsyt miehestä- Niin ja vaaka naisesta yhdessä?? Nyt kävi niin,että tämä miekkonen ilmoitti muutamia kuukausia sitten,että minusta tulee hänen nainen- Ja no nyt tämä alkaa vakavasti näyttää myös siltä..Tätä tapausta ennen emme tunteneet,tiesimme vain toisemme..Nyt alkaa vaaka-tyttönen olla kovinkin kiinnostunut, mutta miten etenen tästä? Otanko rohkeasti vain useammin yhteyttä,pyydän käymään jne? Vai ahdistuuko neitsyt liiallisesta kiinnostumisesta ja yhteydenotoista...Apuwa siis kaivataan...
..Kokemuksia..
6
937
Vastaukset
- codetsu
no jos mies on tuollain asian ilmoittanut niin se on menoa eikä enään kyttäilyä asia on päätetty eikä enään pakiteta iske kiinni vaan jos siltä tuntuu :}
kyllä se tosissaan on jos tuollaista on suustaan päästänyt- peikko-tyttö77
Niin minäkin tässä nyt vähän oon ajatellut, jot eikai tuommosta niin vaan suusta päästä- Ujo Neitsyt ainakaan... Oon vaan joskus saanut niin paljon kakkaa niskaan, että musta on tullut ylivarovainen,,Mutta jospa sitä tästä rohkaistuisi : )
Että vain ilmoitusasia on naisen saaminen?
- peikko-tyttö77
..Taisinhan minäkin olla vähän tästä herrasta kiinnostunut, mutta kun on niin veikeä tapaus.. Edelleenkään en ole täysin varma, mitä haluaa, tuntee ja ajattelee- Tosin hänen pitkäaikainen ystävä sanoi,että: Tosissaan se mies on...JA niinpä olisin minäkin- On hurmuri vienyt jalat alta ; )
- ihmistä olekaan
Eikä edes ihmissuhsetta. Töistä puhumattakaan
- viestia neitsyt miehelta
ihmistä olekaan kirjoitti:
Eikä edes ihmissuhsetta. Töistä puhumattakaan
olimme pitka aikaisessa suhteessa mutta varatuja molemmat omilla tahoillamme,kun ehdotin etta jatkaisimme vain ystavina niin suuttu varmaan kun ei enaan viestittele. nyt sitten en tieda onko loppu vai ei,en ole kuullut hanesta moneen kuukauteen.en minakaan ole kirjoitellut,joten olen joutunut eroon mutta ottakohan enaan yhteytta ja sitten olenkohan voimakas etta en vastaa. mika neuvoksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519