kokemuksia!

lajdfölj

Hei!

Onkohan kenelläkään kokemuksia innergy.fi verrkokaupasta..ei mitään mainintaa missään, näyttää joka mahdolliselta kusetukselta?

36

10039

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä niin

      Omasta mielestäni tuon omistaja ei toimi asiallisesti eikä rehdin liiketoimintamallin pohjalta.

      • jaoaja

        Olisiko sulla ehkä jakaa vähän kokemuksia? Millä perusteella noin sanot?


      • Süd-Finnland
        jaoaja kirjoitti:

        Olisiko sulla ehkä jakaa vähän kokemuksia? Millä perusteella noin sanot?

        Nuo hinnat ovat osittain sellaisia, että maksetaankohan kaikki pakolliset verot? Toimitusaika viittaa siihen, että tuotteet tilataan yksittäin jostain muualta. Tullihallitushan juuri tulkitsi, että verkkokaupassa on paikoitellen ollut havaittavissa veronkiertoa tekemällä ostot pienissä erissä, jolloin yksittäiset summat jäävät tietyn summan alapuolelle.
        Lisäksi tuotteet ovat sellainen sillisalaatti, että pistää miettimään, mistä tässä on kysymys. Itse tilaisin vain tunnetuista verkkokaupoista, jotka on listattu esim. "verkkokauppa.com" tyyppisiin rekistereihin.


      • kummallistaaaaa
        jaoaja kirjoitti:

        Olisiko sulla ehkä jakaa vähän kokemuksia? Millä perusteella noin sanot?

        Yritys on rekisterissä rakennuspalveluissa (Interkov), enkä ainakaan minä löytänyt mitään rekisteröityä verkkokauppaa. Vaikuttaa kummalta touhulta, että verkkokauppaa ei ole mainittu toimialakohdassa.


    • hämärää

      Innergy-sivustolla on myynnissä Dysonin imureita. Dysonin imureita koskien yksinoikeus niiden myyntiin Suomessa kuuluu toiselle yhtiölle, eli nämä ilmeisesti myydään ilmeisesti ilman lupaa ja alkuperästähän ei voi olla varma.

    • Niinpä niin

      Innergyn sivuilla on myynnissä Omronin verenpainemittareita. Osassa ei mainita takuuta ollenkaan ja osassa mainitaan valmistajan 1 vuoden takuu. Suomessa Omronin mittareissa on 6 vuoden takuu, eli oheiset mittarit ovat todennäköisesti ulkomailta. Kannattaa muistaa, että ostajan täytynee lähettää mittari omalla rahalla ulkomaille ja tuo takuu tuntuu niin lyhyeltä, että mistäköhän mittarit ovat kotoisin?!?!??! Suomessa eka kalibrointi (pitäisi tehdä 3 vuoden välein) kuuluu takuuseen.

      • innergy

        Verkkokauppa itse vastaa viime kädessä takuista, yleensä laiteet vaihdetaan uusiin suoraan. Verkkokauppahan on itse maahantuoja, jolloin jo lakikin sanoo vastuusta takuun suhteen. Tässä olisi monella isolla liikkeelläkin parantamista, aina syytetään valmistajaa ja vastuu siirretään. Vastuuta pitää ottaa itse myyjänkin. Tuotteet tulevat Eu-alueelta, jolloin tullilla ei ole mitään tekemistä. VAT/ALV on aina maksettava, joka näkyy kuiteissakin ja sisältyy hintoihin. Kaikki tuotteet tulevat loppujen lopuksi sieltä samoista tehtaista, isot maahantuoja portaat vain ottavat omat "lisänsä", tietysti myös takuuvastuun. Yritys toimii monella toimialalla verkkokauppa ei ole ainoa, niinkuin internet sivullakin on kerrottu.


      • älytöntä
        innergy kirjoitti:

        Verkkokauppa itse vastaa viime kädessä takuista, yleensä laiteet vaihdetaan uusiin suoraan. Verkkokauppahan on itse maahantuoja, jolloin jo lakikin sanoo vastuusta takuun suhteen. Tässä olisi monella isolla liikkeelläkin parantamista, aina syytetään valmistajaa ja vastuu siirretään. Vastuuta pitää ottaa itse myyjänkin. Tuotteet tulevat Eu-alueelta, jolloin tullilla ei ole mitään tekemistä. VAT/ALV on aina maksettava, joka näkyy kuiteissakin ja sisältyy hintoihin. Kaikki tuotteet tulevat loppujen lopuksi sieltä samoista tehtaista, isot maahantuoja portaat vain ottavat omat "lisänsä", tietysti myös takuuvastuun. Yritys toimii monella toimialalla verkkokauppa ei ole ainoa, niinkuin internet sivullakin on kerrottu.

        Tere kaikille. Kyllä noissa tapauksissa tullee menemään silleen, et joutuu itse maksamaan tuotteen postituksen takuutapauksissa - vastuu ei myyjällä koske tuotteen mailitusta takaisin - jää ostajalle.

        Niinku tuos on joku aikasemmi todennu, ni on kyllä semmoinen sekamelska tavaraa myynnissä, et laittaa epäilee, mikä homman nimi on. Eikä oo www.verkkokauppa.com - rekisterissä - ei tunnu kovin viralliselt kaupalta. Parempi ostaa tunnetuista lafkoista.


      • Innergy
        älytöntä kirjoitti:

        Tere kaikille. Kyllä noissa tapauksissa tullee menemään silleen, et joutuu itse maksamaan tuotteen postituksen takuutapauksissa - vastuu ei myyjällä koske tuotteen mailitusta takaisin - jää ostajalle.

        Niinku tuos on joku aikasemmi todennu, ni on kyllä semmoinen sekamelska tavaraa myynnissä, et laittaa epäilee, mikä homman nimi on. Eikä oo www.verkkokauppa.com - rekisterissä - ei tunnu kovin viralliselt kaupalta. Parempi ostaa tunnetuista lafkoista.

        Takuu tapauksissa asiakkailta ei ole veloitettu mitään postikuluja, vaan ne on korvattu takaisin. Käytäntö voi olla eri paikoissa toinen, en ota kantaa siihen. Tuotteet ovat lähinnä asiakkaiden toiveiden mukaisia, eli näitä tuotteita halutaan monesti tilata. Rekistereistä puheen ollen niitähän tuntuu tänä päivänä riittävän ja mitä se taas takaa, isoista myymälöistä niitä valituksia vasta tuleekin. Kukin ostaa kokemuksien perusteella ja toiselle toinen paikka on mieluisa ja toiselle toinen.


      • verkossa
        älytöntä kirjoitti:

        Tere kaikille. Kyllä noissa tapauksissa tullee menemään silleen, et joutuu itse maksamaan tuotteen postituksen takuutapauksissa - vastuu ei myyjällä koske tuotteen mailitusta takaisin - jää ostajalle.

        Niinku tuos on joku aikasemmi todennu, ni on kyllä semmoinen sekamelska tavaraa myynnissä, et laittaa epäilee, mikä homman nimi on. Eikä oo www.verkkokauppa.com - rekisterissä - ei tunnu kovin viralliselt kaupalta. Parempi ostaa tunnetuista lafkoista.

        Kyllä jämpti on niin, että rekistereissä on eroja, mutta yksittäinen verkkokauppa, joka ei ole missään rekisterissä ja on eri nimellä YTJ:ssäkin ei aiheuta suunnatonta luottamusta. Onpi järkevämpää ostaa tunnetuista lafkoista. Itte yritin soittaa monta kertaa ilman vastausta ja kun soittelin numerotiedusteluun, niin eihän tuo känny ollu edes kyseisen henkilön nimissä ja oli ihan eri osoitteessa!


      • ex-asiakas
        älytöntä kirjoitti:

        Tere kaikille. Kyllä noissa tapauksissa tullee menemään silleen, et joutuu itse maksamaan tuotteen postituksen takuutapauksissa - vastuu ei myyjällä koske tuotteen mailitusta takaisin - jää ostajalle.

        Niinku tuos on joku aikasemmi todennu, ni on kyllä semmoinen sekamelska tavaraa myynnissä, et laittaa epäilee, mikä homman nimi on. Eikä oo www.verkkokauppa.com - rekisterissä - ei tunnu kovin viralliselt kaupalta. Parempi ostaa tunnetuista lafkoista.

        Jos haluat välttää ongelmia takuu- ja huolto-ongelmien yllättäessä, vältä silloin myös verkkokauppa.com liikettä.

        Lisätietoja osoitteessa http://verkkokuopasta.blogspot.com


    • Raksalla haisee

      Innergy/Interkov myy mm. rakennusalan palveluja. Älkää missään nimessä ostako näitä palveluja. Innergy/Interkov - vetäjällä ei ole mitään alan kokemusta. Mitä olen kuullut, niin projekteista on menossa aikamoinen reklamaatiorumba - kuulemma tehneet todella huonoa jälkeä. Itse kyselin firmasta, kun on tarvetta, mutta kuuleman perusteella en ottanut lähempää kontaktia ja näin jälkeenpäin voi sanoa, että onneksi tein näin.

    • Jep jep

      Tuo on kyllä kumma firma tuo Innergy. Nimellä Innergy kun ei ole mitään yritysrekisterissä. Interkov rekisteröity, mutta Innergyltä löytyy kuitenkin oma firmapuhelin (eri kuin nettisivulla annettu), mikä on rekisteröity eri osoitteeseen. Toimitusaika viittaa aika selvästi siihen, että tilataan ulkomaalaisista kaupoista ja hommassa haisee verkonkierto aika selvästi. Välillä välitetään myös tavaraa, johon toisella firmalla on yksinoikeus Suomessa, eli ne tavarat voivat olla piraatteja, vanhoja tai "kuormasta pudonneita".

      Kaikkine Suomen pakollisine maksuineen osaa tuotteista ei kyllä voi myydä Suomessa noilla hinnoilla - menisi miinukselle. Kaikenkaikkiaan hämärän oloista hommaa.

      • huijausta

        Välttäkää tätä liikettä. Ei kannata osallistua veronkierron tukemiseen. Rakennustoimista kuulemma taitaa olla oikeusjuttu tulossa.


      • Jujutettu
        huijausta kirjoitti:

        Välttäkää tätä liikettä. Ei kannata osallistua veronkierron tukemiseen. Rakennustoimista kuulemma taitaa olla oikeusjuttu tulossa.

        Vain täysin hölmät ostaa tältä kaverilta jotain. Oman kokemuksen perusteella täysin epäluotettava ja valehteleva lurjus.


    • huijarisivu

      tilata Omronin verenpainemittaria ko. puljusta. Nordean E-maksusivulle mennessäni Firefox ilmoitti, että sivu ei ole aito, vaan yrittää tekeytyä Nordean sivuksi, eikä pystynyt varmentamaan sivun turvallisuutta. Jätin tilaamatta.

    • Juupa juu

      Tämä Innergy on kyllä aikamoinen kummajainen verkkokauppakartalla. En kyllä ostaisi tuolta yhtään mitään. Varmaankin tavara tulee ulkomailta.

    • huijausta kaikki

      Älkää koskaan ostako tältä Tuomalalta mitään, jos haluatte välttää turhaa stressiä. Älkää missään nimessä ostako mitään rakennuspalveluihin liittyvää. Koko homma on pelkkää kusetusta. Rakennustöitä tehdään ilman lain vaatimia dokumentteja.

      • Tyytyväinen asiakas

        Tilasin hiljattain Innergyltä rintapumpun ja laatikollisen venäläisiä NTSC formaatin komediafilmejä. Kuukauden päästä tavart olivat postissa ja kaikki sujui muutenkin kuin unelma! Olisin uusinut vielä omakotitalooni vesikatonkin, mutta rakennuspalveluita ei ollut Innergyn sivuilla enää tarjouksessa...


      • Pelkkää kusetusta
        Tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Tilasin hiljattain Innergyltä rintapumpun ja laatikollisen venäläisiä NTSC formaatin komediafilmejä. Kuukauden päästä tavart olivat postissa ja kaikki sujui muutenkin kuin unelma! Olisin uusinut vielä omakotitalooni vesikatonkin, mutta rakennuspalveluita ei ollut Innergyn sivuilla enää tarjouksessa...

        Älkää hyvät ihmiset ostako tällaisesta laukkuryssäverkkokaupasta yhtään mitään! Viralliset verkkokaupat on sitä varten - nämä on jotain ulkomaisista lähteistä tilattuja tai kuormasta pudonneita jutskia, mistä jätetään tullit ja verot maksamatta. Lisäksi hemmo myy jotain taloja, mitä on tehnyt ilman mitään asiaan liittyvää koulutusta! Älkää vaan ainakaan taloa hankkiko. Kodinkonemyyjä ja taksikuski tehnyt - ei voi toimia!


    • vältelkää

      Hohhoijakkaa.... "kuormasta pudonnutta", "piraatteja" tai jotain muuta, ei kannata ostaa .

      • Valekauppa

        Väittää antavansa Omronin mittarille 6 v takuun. Ei ole Omronin valtuutettu jälleenmyyjä joten ei voi pitää paikkaansa. Hintansa puolesta tavara on takuulla entisestä Itä-Euroopasta. Takuu ei voi olla 6v ja ohjeet on todennäköisesti itse tehty A4, joka ajettu kopiokoneesta läpi. Tämä kauppa kierrättää tuotteet todennäköisesti entisen Itä-Euroopan kautta Suomeen, jolloin takuut ja huolto on pelkkää puppua - itse joutuu maksamaan, jos ei toimi. Välttäkää tätä kauppaa.


    • ahaewhae

      Hmm. Ketjun aloittajaviestin mukaan ollut jo ainakin vuodesta 2009 kyseinen verkkokauppa ja tänään, vuonna 2012 törmäsin siihen ensimmäistä kertaa.

      Löysin sieltä kauan etsimäni tuotteen, ja olin jo aikeissa tehdä tilausta, mutta... Uskaltaako? : (

      Samaa tuotetta saa vain ulkomaankielisiltä sivuilta ja en osaa oikein muita kieliä.

    • epäluuloinen

      Kiitos viesteistä. Jätin ostamatta näiden perusteella.

      Google kääntjien avulla olen itse tilannut tuotteita Saksalaisilta sivuilta.

    • Timo55

      On kyllä todella epämääräistä toimintaa. Kiitos ei tälläkään kertaa.

      • Varokaa ostamasta

        Nyt tämä hemmo kaupittelee tekemäänsä taloa Korialla Kouvolassa. Siis ilman rakennusalan koulutusta rakentelee taloja. Siitä saa projektitalon itselleen - kyselin hiukan, niin toista kertaa myynnissä - ei mennyt ekalla kerralla edes kaupaksi.


      • handyman3
        Varokaa ostamasta kirjoitti:

        Nyt tämä hemmo kaupittelee tekemäänsä taloa Korialla Kouvolassa. Siis ilman rakennusalan koulutusta rakentelee taloja. Siitä saa projektitalon itselleen - kyselin hiukan, niin toista kertaa myynnissä - ei mennyt ekalla kerralla edes kaupaksi.

        Yritin tilata verenpainemittaria kyseiseltä firmalta ja olisin maksanut luottokortilla niin ei onnistunut vaan tuli viesti ettei hyväksytä maksua. jätin tilaamatta ja katsoin netistä onko tuollaista firmaa rekisterissa mutta en löytänyt. En ainakaan enää yritä tuosta firmasta.


    • Tilasin pari tuotetta, verkkopankissa maksoin ja tuotteet tulivat n. viikossa. Eli kaikki toimi moitteettomasti.

      • huijausyrityksesi kohde

        Hyvä jos Tuomala sait itse omasta firmasta tilaamasi tavarat...


    • juupajoki66

      koomista luettavaa toisinaan suomi24sen keskusteluketjut. Paljon on mielipiteitä ilman omaa kokemusta asioista, riittää kun yritys käyttää aputoiminimeä tms. (joka lienee useimmille vieras käsite). Se että välissä ei ole montaa maahantuonti ja tukkuporrasta ennen myyjää ei lähtökohtaisesti tee tuotteesta mitään pimeää kauppaa tai veronkiertoa. Itse tilasin briteistä tätäki edullisemmin verenpainemittarin, eikä nekään niitä tappiolla myy.. ehkä se näkyy hinnassa jos firmalla ei ole prameaa liikekiinteistöä lauttasaaressa.

    • pertti2

      Meinasin tilata Omronin,mutta jotenkin vaikutti jostain tutulta nimeltä ja täältähän löytyi kommentteja.
      Saahan noita painemittareita edullisesti muualtakin.

    • RituCat

      Hei!! Olen tilannu tooosi paljon Nukkeja Innergy.fi stä..pankkikortil ja postimaksul. Ovat tulleet kaikki noin 2 viiko sisällä..:)!!

    • RituCat

      Hinnoista en o välittäny koska uk.storest ym. ulkomailt maxavat hitosti enempi ko o kaik tullit jne..ja huutonetis ko. Nuket ovat samaa hintaa ko tääl Innergyllä..ovat toki myös uusia :))

    • pieniapu
    • Päivi

      Minä tilasin pojalleni Stitch pehmolelun mitä ei mistään muualta Suomesta saanut,ei mennyt edes viikkoa kun tuote tuli ja on muuten laatua...

    • tyytyväinen

      Tilasin Omronin veranpainen mittarin. Pe tilaus ja maksu, seuraava ke paketti tuli. Mittari toimii hienosti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      225
      1963
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      68
      1711
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1506
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1199
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1110
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1075
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      5
      995
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe