Moikka! Mulle tehtiin kaavinta noin 5 viikkoa sitten ja kuukautiset alkoivat kolme päivää sitten. Onko normaalia, että ne on paljon runsaammat ja kivuliaammat kuin yleensä? Tosi isoja hyytymiäkin tulee.
Kaavinnan jälkeiset
4
256
Vastaukset
- jenniius
runsaammat oli ja kivuliaammat kuin yleensä. hyytymiä ei kyllä minulla tullut. jos asia askarruttaa ota yhteyttä sairaalaan jossa kaavinta tehtiin.
- vastauksestasi...
Hyvä tietää, et muillakin on ollut. Vuoto jatkunut jo nelisen päivää runsaana, toivottavasti pian antaa periksi. Kävin eilen HCG-kontrollissa ja ihan normaali oli, et kaikki on ainakin saatu kaavittua.
- ...
vastauksestasi... kirjoitti:
Hyvä tietää, et muillakin on ollut. Vuoto jatkunut jo nelisen päivää runsaana, toivottavasti pian antaa periksi. Kävin eilen HCG-kontrollissa ja ihan normaali oli, et kaikki on ainakin saatu kaavittua.
Mulla alkoi eilen tuhruvuoto ja tänään ollut kans hiukan runsaampaa. Pikkuhousunsuoja vielä riittänyt. Lääkkeellisestä tyhjennyksestä 37pv ja kaavinnasta 23pv. Alavatsaa juilinut pari päivää, mutta ei tule kunnon vuotoa. odottelen jos tästä runsastuis ja pääsis normaali kiertoon mukaan.
- jintti
Mulla alko kaavinnan tasan 28 päivää (kierto aina ollut tuon 28 päivää) kaavinnan jälkeen kuukautiset, ja samaan kellonaikaan kuin normaaleissa kuukautisissa.. Mä olin lukenu et niissä saattaa jossain tapauksissa kestää kauanki että alkaa ja en ollu hirveesti varautunu :) Mut kiva et päästää taas yrittämään.
Kuukautiset oli tavallista runsaammat mutta hyytymiä ei ollut ja kestokin oli normaali, 5 päivää.
Jännä että kierto palas ihan heti omiin uomiinsa, olin oottanu jotai pahempaa :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245261Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303728No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452470Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv351715Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241624- 501588
- 411580
- 231501
- 141342
- 291333