Unohtumaton katsekontakti

täysi yllätys

Jos kellä on vastaavia kokemuksia, toivon palautetta.
Koin elävässä elämässä tapauksen, jota on yritetty kuvata monissa elokuvissa ja mm. Soneran mainoksessa, jossa PP Petelius tulee kahvilaan, katseet kohtaavat pöydän ääressä istuvan naisen kanssa - ja kohta he ovat onnellisesti naimisissa.
En aikaisemmin ymmärtänyt näitä kuvauskohtauksia, mutta nyt tiedän, mitä niillä yritetään viestiä.

Jokunen vuosi sitten olin tilaisuudessa, jossa eräs henkilö oli luennoimassa. Kesken luennon hän kääntyi yks´kaks katsomaan minuun päin. Samaan aikaan myös minä katsoin häntä. Näin vain ja ainoastaan hänen kasvonsa, ikäänkuin valaistuneena. Kaikki muu ympäriltä muuttui epäselväksi. Ikäänkuin putken päässä olisi ollut pelkästään hänen kasvonsa.
Luultavasti myös hänelle kävi samoin. Hän jotenkin sekosi puheissaan.
Olimme tekemisissä myöhemmin keskenämme ja se "virta", mikä välillämme oli, oli jotain uskomatonta. Ja tällä en tarkoita seksuaalista virtaa tai kiinnostusta. Se oli jotain muuta.
Eräänä päivänä näin hänet "pääkallona". En ole parempaakaan selitystä keksinyt sille olemukselle, miltä hän näytti kävellessään minua vastaan.
Olemme edelleen ystäviä. Todellisia ystäviä.

Jos Sinulla on vastaavanlaisia kokemuksia, kerro. Minua askarruttaa, olemmeko kenties "vanhoja tuttuja" entisistä elämistämme, vai mitä tämä on???
En ole ennen uskonut entisiin elämiin, mutta tämä juttu askarruttaa niin paljon, että olen keksinyt vaikka mitä selityksiä.

63

27105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla kans

      tommosta sattu justmelkein neljä viikkoa sit :'D... kolme viikkoa olin ihan taivaassa tyypin kanssa ja nyt oon valitettavasti alkanu epäileen koko hommaa.. ei halutais kyllä sanoa mutta taisin vain ihastua :(.. tästä ei tuu helppoa.

      • täysi yllätys

        minulla on sekä ihastumisesta että rakastumisesta ja aika useista tapauksista. Tää katseiden kohtaaminen oli jotain muuta. En ole ihan nuori enää, joten elämänkokemusta on aika monelta alalta, mutta tää "putkikatse" löi ällikällä. Etsin selitystä.


      • tutkimuksiin
        täysi yllätys kirjoitti:

        minulla on sekä ihastumisesta että rakastumisesta ja aika useista tapauksista. Tää katseiden kohtaaminen oli jotain muuta. En ole ihan nuori enää, joten elämänkokemusta on aika monelta alalta, mutta tää "putkikatse" löi ällikällä. Etsin selitystä.

        Just, mun broidilla on jonkin sortin keskittymishäiriö. Lääkäri kuvasi sitä sanoilla: aivohäiriö, jossa potilas pystyy keskittymään hetkittäin vain yhteen asiaan. Oireet ilmenevät potilaalla eräänlaisena kohtauksena, jossa hänen näkökenttänsä sumenee eräänlaiseksi putkinäöksi ja koko huomio kiinnittyy yhteen kiinnekohtaan. Laukaisevana tekijänä on yleensä aistien, etenkin näköaistin ylikuormitus. Esimerkiksi voimakkaat valot, nopeat liikkeet näkökentässä tai väsymys toimivat usein kohtauksen laukaisimena.

        Että ei muuta kuin aivo-oireiden ekg-tutkimuksiin. Ja kannattaa ensi kerralla pyytää luennoisijaan himmentämään spotit ja liikkumaan rauhallisesti. Eikä kunnon yöunetkaan haittaa ennenkuin osallistuu pitkiin seminaareihin.


      • -hurmostaputkeen-
        tutkimuksiin kirjoitti:

        Just, mun broidilla on jonkin sortin keskittymishäiriö. Lääkäri kuvasi sitä sanoilla: aivohäiriö, jossa potilas pystyy keskittymään hetkittäin vain yhteen asiaan. Oireet ilmenevät potilaalla eräänlaisena kohtauksena, jossa hänen näkökenttänsä sumenee eräänlaiseksi putkinäöksi ja koko huomio kiinnittyy yhteen kiinnekohtaan. Laukaisevana tekijänä on yleensä aistien, etenkin näköaistin ylikuormitus. Esimerkiksi voimakkaat valot, nopeat liikkeet näkökentässä tai väsymys toimivat usein kohtauksen laukaisimena.

        Että ei muuta kuin aivo-oireiden ekg-tutkimuksiin. Ja kannattaa ensi kerralla pyytää luennoisijaan himmentämään spotit ja liikkumaan rauhallisesti. Eikä kunnon yöunetkaan haittaa ennenkuin osallistuu pitkiin seminaareihin.

        tuollaisella ihmisellä on niin paha näkökenttähäiriö, jolloin hän saattaa samassa hurmoksessa parhaillaan ihastua hautausmaalta löytyvään pääkalloon. Kohdatessaan hän näkee pääkallonkin t o d e l l a upeana ilmestyksenä mutta sitten ihmettelee jälkeenpäin että mitä hänelle tapahtui? Mistä se lumo tuli? Kannattaisi todella tutkia aivosähkökäyrä. Sieltä se totuus näkyy.


      • t-kaupan asiakas (vakio)
        -hurmostaputkeen- kirjoitti:

        tuollaisella ihmisellä on niin paha näkökenttähäiriö, jolloin hän saattaa samassa hurmoksessa parhaillaan ihastua hautausmaalta löytyvään pääkalloon. Kohdatessaan hän näkee pääkallonkin t o d e l l a upeana ilmestyksenä mutta sitten ihmettelee jälkeenpäin että mitä hänelle tapahtui? Mistä se lumo tuli? Kannattaisi todella tutkia aivosähkökäyrä. Sieltä se totuus näkyy.

        sattui sellainen tapaus että olin paikallisessa t-kaupassa ja kuinkas ollakkaan sattui juuri sillä hetkellä eteeni nainen kuin suoraan satukirjasta olin kuin puuropökkelillä päähän huitastu siis ihan vintti seis ei voinu mitään sanoa:( se vasta oliki tunnelmaa ja tragediaa yht aikaa


      • Kivaa aikaa oli
        täysi yllätys kirjoitti:

        minulla on sekä ihastumisesta että rakastumisesta ja aika useista tapauksista. Tää katseiden kohtaaminen oli jotain muuta. En ole ihan nuori enää, joten elämänkokemusta on aika monelta alalta, mutta tää "putkikatse" löi ällikällä. Etsin selitystä.

        Tiedän katset olin kerran 15v. ja koulussani oli ihana ruskea silmäinen poika.

        Ja katseemme kohtasi joka puoleella mut ujoja kuin olimme ei siit mitään tullut.

        Hän seuraili mua ja minä häntä. Ja kouluun oli ihana mennä.

        Kadutaa ujouteni kun tiedän et hän oli ensirakkauteni ja en häntä koskaan ole unohtannut.

        Tämä tapahtui tikkurilan koulussaa vuona. noin v. 1976


      • he he
        tutkimuksiin kirjoitti:

        Just, mun broidilla on jonkin sortin keskittymishäiriö. Lääkäri kuvasi sitä sanoilla: aivohäiriö, jossa potilas pystyy keskittymään hetkittäin vain yhteen asiaan. Oireet ilmenevät potilaalla eräänlaisena kohtauksena, jossa hänen näkökenttänsä sumenee eräänlaiseksi putkinäöksi ja koko huomio kiinnittyy yhteen kiinnekohtaan. Laukaisevana tekijänä on yleensä aistien, etenkin näköaistin ylikuormitus. Esimerkiksi voimakkaat valot, nopeat liikkeet näkökentässä tai väsymys toimivat usein kohtauksen laukaisimena.

        Että ei muuta kuin aivo-oireiden ekg-tutkimuksiin. Ja kannattaa ensi kerralla pyytää luennoisijaan himmentämään spotit ja liikkumaan rauhallisesti. Eikä kunnon yöunetkaan haittaa ennenkuin osallistuu pitkiin seminaareihin.

        : ) asiaa


    • Mielenkiintoinen juttu.

      En ymmärrä mitä tuo edellinen vastaajasi tarkoitti kirjoituksellaan, mutta mulle kävi n. 20 vuotta sitten sellainen juttu, että töistä tullessani menin baariin tapaamaan kavereitani, jotka kaikki istuivat pyöreässä pöydässä.

      Pöydässä oli henkilö jota kättelin ja kun katsoin häntä silmiin, niin koin hirvittävän "heikon olon", minua jotenkin pyörrytti ja menin heti wc:hen. Olin kauhuissani, tunsin tuon ihmisen jostakin hyvin pahasta asiasta (mielleyhtymä kuten keskitysleiri; hän kiduttaja ja minä kidutettu). Kesti pitkään ennenkuin uskalsin mennä takaisin pöytään ja kun menin ja katsoin häntä, niin koin uudestaan saman tunteen. Lähdin heti kotiin ja olin koko illan tavallaan hyvin järkyttynyt.

      Olen koko ikäni "kokenut" (siis jo ennen tuota tapaamista), että olen ollut keskitysleirillä joskus. Kuulostaa huuhaalta mutta näin vain on. En ole kuitenkaan kokenut mitään vastaavaa muulloin. Enkä ole hullu - ainakaan vielä:)

      • Ai Voissa

        Niin, siellä on kaikki, hermosolujemme sisällä, aina sikiöajoistamme lähtien. Olet joskus lukenut keskitysleirien kauhuista, nekin lukemiset ja ajatukset ovat tallella, ehkä hyvinkin syvällä alitajunnassasi. Sieltä ne yks kaks saattavat pulpahtaa pintaan, - miksikö? Olemmehan hirveän monimutkainen kokonaisuus, ei näitä tuntemuksiensa juuria pääse useinkaan jäljittämään.

        Entisiä elämiä nyt aina tarjotaan selityksiksi. Höpsistä. Aivojen kemiallis-fyysisiä prosesseja kaikki tyynni. Mietihän nyt vaikka uniasi...

        Muuten, tuon katseen voiman ja ihmeen olen kokenut minäkin. Huh ja kiitos.


      • Minä vaan

        olimme työkaverin kanssa laittamassa kukkia myyntiin. Kun miesasiakas tuli kukka osastolle. Katseeme kohtasivat ja itse koi niin suunnatonta kauhua tätä ihmistä kohtaa että hämmennyin totaalisti, en voinut vastata hänelle ollenkaan vaan työkaverini vastasi asiakkaan vastaukseen. Ihan tuntematon mies en ole koskaan aikaisemmi häntä tavannut mutta tunnekokemus oli vahva ja epämiellyttävä.


      • Hannibal lecter
        Minä vaan kirjoitti:

        olimme työkaverin kanssa laittamassa kukkia myyntiin. Kun miesasiakas tuli kukka osastolle. Katseeme kohtasivat ja itse koi niin suunnatonta kauhua tätä ihmistä kohtaa että hämmennyin totaalisti, en voinut vastata hänelle ollenkaan vaan työkaverini vastasi asiakkaan vastaukseen. Ihan tuntematon mies en ole koskaan aikaisemmi häntä tavannut mutta tunnekokemus oli vahva ja epämiellyttävä.

        Tuskin se kauhea massamurhaaja kun kukkakaupassa oli vaimolleen kukkia hakemassa.


      • sielun vaellus

        Tässä on taas hyvä esimerkki sielujen vaelluksesta ja syntymästä.Olet nähtävästi menehtynyt leirillä tämän ihmisen kohtelusta ja ne on jäänyt sinne sieluun jonne tallenamme tätä elämää.Minua kiinnostaa kaikki tälläinen,mullakin on ollut entinen elämä jota en muista mutta,siitä kertoi tuntematon joka oli minun äiti joskus.


      • 33
        Ai Voissa kirjoitti:

        Niin, siellä on kaikki, hermosolujemme sisällä, aina sikiöajoistamme lähtien. Olet joskus lukenut keskitysleirien kauhuista, nekin lukemiset ja ajatukset ovat tallella, ehkä hyvinkin syvällä alitajunnassasi. Sieltä ne yks kaks saattavat pulpahtaa pintaan, - miksikö? Olemmehan hirveän monimutkainen kokonaisuus, ei näitä tuntemuksiensa juuria pääse useinkaan jäljittämään.

        Entisiä elämiä nyt aina tarjotaan selityksiksi. Höpsistä. Aivojen kemiallis-fyysisiä prosesseja kaikki tyynni. Mietihän nyt vaikka uniasi...

        Muuten, tuon katseen voiman ja ihmeen olen kokenut minäkin. Huh ja kiitos.

        Ei siellä kaikki ole tallella jokaisella jos puolellakaan.. kaikille ei yksinkertaisesti tartu asiat päähän vaikka kuinka lukisi ja lukisi. todistaahan sen jo nuoruusvuoden kokeisiin lukemiset yms.

        Alkoholinkin käyttö huuhtoo aivoista soluja pois.
        Ja vanhat eivät muista/opi uusia asioita niin helposti enää.

        Kaikkien aivoihin ei niin helposti muistikuvia tartu, ja niillekin joille tarttuu se tapahtuu paremmin tietyissä olosuhteissa ja tunnetilaoissa. On monta tekijää milloin/miksi jälki aivoihin jää.


      • 33
        33 kirjoitti:

        Ei siellä kaikki ole tallella jokaisella jos puolellakaan.. kaikille ei yksinkertaisesti tartu asiat päähän vaikka kuinka lukisi ja lukisi. todistaahan sen jo nuoruusvuoden kokeisiin lukemiset yms.

        Alkoholinkin käyttö huuhtoo aivoista soluja pois.
        Ja vanhat eivät muista/opi uusia asioita niin helposti enää.

        Kaikkien aivoihin ei niin helposti muistikuvia tartu, ja niillekin joille tarttuu se tapahtuu paremmin tietyissä olosuhteissa ja tunnetilaoissa. On monta tekijää milloin/miksi jälki aivoihin jää.

        Tupakoivat ihmiset ovat aisti ja tunne-elämältään paljon vajavaisempia huonon mikroverenkierron vuoksi.
        Tunteet ja aistit ovat silloin osin turtana eivätkä ne silloin ole luomassa muistikuvia aivoihin tapahtumista.
        Aivan raittiitakin elämää viettävillä ihmisillä on yksilöllinen tunne-elämä joka vaikuttaa muistijälkien syntymiseen. Eli esim. joillakin nousee karvat pystyyn kun näkee koiran ja se jää näkijälle hyvin mieleen.


    • kokemus täälläkin

      Vähän samantapainen juttu tapahtunut mullekin.
      Tästä jo muutama vuosi aikaa,kun ilmottauduin eräälle kurssille.Siinä sitten tietoja annoin itsestäni ja en edes huomannut yhtä opettajista,mikä seisoskeli siellä takana.Sitten yhtäkkiä vaan nostin katseen ja tämä opettaja teki samoin.Samalla hetkellä kun katsottiin toisiamme silmiin tuli ihan omituinen ja hämmentävä tunne.Jotain hirveän tuttua siinä ihmisessä oli,muutakin kun kasvot.Se tunne oli uskomattoman voimakas ja jotenkin mystinen.Ihan kun olisin joskus nähnyt kyseisen henkilön unessani tai jotain,en tiedä.Tuota tunnetta on vaikea kuvailla,mutta vahva se oli ja olin aistivinani myös tämän kyseisen henkilön hämmennyksen.Ja kyseistä henkilöä en muista ainakaan koskaan missään nähneeni,siis elävässä elämässä.
      En siis todellakaan tiedä mitä tapahtui ja miksi tuo katse on jostain syystä jääny mieleen moneksi vuodeksi,vai oliko kaikki omaa mielikuvitusta.Olen kyllä kyseenalaistanut moneenkin kertaan oman mielenterveyden,koska vastaavia tapauksia on sattunut pari kertaa tuon jälkeenkin ja kun kyseessä ollut ennestään täysin tuntemattomat henkilöt.Eikä mitään lääkityksiä ole eikä ollut.
      Liekö sitten perinnöllisiä nämä "häiriöt" kun äitini ja mummoni kertoneet vähän samanlaisia tapauksia.

    • Yksi koko maailmassa?

      Tiedän omasta kokemuksesta kuinka vahva tuo tunne voi olla.
      Nuorena tyttönä olin ravintolassa. Ohitseni käveli nuori mies ja syystä jota en tiedä katsoin hänen jälkeensä...hän kääntyi ja katsoi minua suoraan silmiin. Aika pysähtyi ja tuntui kuin koko maailma olisi ympäriltä kadonnut. Näin hänen kävelynsä ikäänkuin hidastettuna.
      Myöhemmin hän tuli juttelemaan ja siitä alkoi ystävyytemme jota voisin kuvailla sielunkumppanuudeksi. Nyt myöhemmällä iällä tapasimme uudelleen ja nyt olemme myös aviopari. Hyvin onnellinen sellainen! Ja tätä onnea on vaikea selittää mutta tuntuu kuin olisin löytänyt rinnalleni sen ainoan joka on minulle tarkoitettu.

      • afresh

        Kymmenisen vuotta sitten olin lentokentällä ja siellä drinkkibaarissa loi minuun katseensa mies,joka minuakin säväytti, kerkesin vaihtaa hänen kanssaan pari sanaa, oli matkalla Tukholmaan kaveriporukassa ja minulla oli matka Lontooseen.. kiirehtiessäni lennolle käännyin ja näin kuinka hän oli lähtenyt perääni, mutta ei enää tavoittanut.. sitä katsetta en vieläkään ole unohtanut..


    • sielunkumppanin

      Minulle on käynyt samalla tavalla. Kohtasin mieheni opiskeluaikoina, katseet kohtasivat. En pystynyt unohtamaan häntä ja ilmeisesti hänkään ei minua. Tapasimme muutaman päivän kuluttua paikallisessa ravintolassa ja siitä alkaen olemme olleet yhdessä.

      • alkaa

        Milloin joistakin ihmisistä tulee sielunkumppaneita?
        Noille, jotka ovat kirjoitelleet unista ja aivojen sähkökäyristä, miettikääpä ihmisen dna:ta? Voiko kukaan sanoa mitä sinne kätkeytyy. Sinnekö ei voi tallentua "muistoja"?


      • alkaa kirjoitti:

        Milloin joistakin ihmisistä tulee sielunkumppaneita?
        Noille, jotka ovat kirjoitelleet unista ja aivojen sähkökäyristä, miettikääpä ihmisen dna:ta? Voiko kukaan sanoa mitä sinne kätkeytyy. Sinnekö ei voi tallentua "muistoja"?

        Makea aihe pohtia.Heitänpä muutaman ajatelman.
        Puhutaan periytyvistä luonne ja käytöstavoista,
        Miten ne periytyvät,siirtyvät.Hypätään geeneihin
        Sielläkö se tieto vaeltaa. Tietynlaista muistia.
        Miksei voisi muistaa muutakin. Ihmisten henkisis-
        tä ominaisuuksista on tarinaa ja tarua. Mikä
        ihmisessä irtoaa kuollessa ? Miten kuollut hen-
        kilö ( esim onnettomuus) joka onnistutaan elvyt-
        tämään puhuu kokemastaan. Herättääkö kuolema
        huumorintajun vai lääkitys fanttasioita. Tieteen
        mukaan kaikki maailmassa kiertää. Muuttaa olomuo-
        toa mutta pysyy. Ehkä "sielu" jokin henkinen olotila seikkailee taivaan sinessä ja tarttuu
        syntymähetkellä ruumiiseen. Paljon on käsittämät-
        tömiä tapahtumia.Älkäämme kuitenkaan antako tyh-
        myydenme sokaista. Ei ole kaukana tilanne kun autokin oli, tai siis ei ollut. Olemassa.


    • mutta varmaan jotain

      täytyy välillä olla,tuli mieleen tossa yks toinen juttu,joka naurattaa vieläkin sitä miettiessäni,yleensä olen hyvin varautunut ja en flirttaile ihmisten kanssa,mutta kerran kaupan ovella näin niin hyvän näkösen miehen että leuka loksahti auki ja vaan möllötin monttu auki siinä jonkun aikaa..jälkeen päin hävetti ja nauratti yhtä aikaa..joskus voi käydä niinkin..:):)

    • täysin.

      sinun omaa mielikuvitustasi. Jo mennessäsi luennolle olit tunnelatautunut,joka sitten luennon edetessä vain vahvistui. Ihan samanlaisesta latautumisesta on kyse jossain konsertissa. Teineiltä lirahtaa housuihin,jos bändinjäsen sattuu vaikka vahingossa katsomaan ja herkimmät pyörtyvät hurmiosta.Esim.tulevana kesänä kun on Madonnan konsertti,vastaavanlaisia hönttejä löytyy tuhansia yleisön joukosta.Eikä niitä entisiä elämiä ole kuin satukirjoissa,joten unohda ne.

    • sattui

      jokunen vuosi sitten hauska tapaus, olen naishenkilö, joudun työni vuoksi asioimaan pääasiassa miesten kanssa, olin erään asiakkaan (vanha tuttu) kanssa sovitussa tapaamisessa, odotimme kolmatta henkilöa paikalle, juteltiin niitä näitä, huomasin miehen katseen seuraavan minun suutani, ja aivan yllättäin tämä mieshenkilö kaappasi minut syleilyyn ja suuteli minua.
      Häkellyin todella, aivan vaistomaisesti vastasin suudelmaan,siitä suudelmasta on riittänyt hauskaa, hän vain totesi, että on jo aiemmin ajatellut tehdä saman tempun.
      Juttu jäi siihen yhteen suudelmaan, siitä jäi hauska muisto...

    • Minä vaan

      Tavattiin jossain ravintolassa ku n kävelin vessoilta poispäin ja hän oli menossa vessaan. Unohtamaton ensikatsekontakti. En ajatellut asiaa sen kummemmin mutta katse jäi vaivaamaan myöhemmin, olin selvinpäin (kuskina kaverilleni). muutaman päivän kuluttua tapasin samaisen miehen erään toisen naisen esittelemänä poikakaverikseen ja unodin hänet kokonaan. Vuosien päästä aloimme seurustelemaan ja olemme keskustelleet ensimmäisestä katsekontaktista aivan kuin slama olisi lyönyt aivojen läpi , hän kertoi samaa. nyt olemme olleet naimisissa 04 asti, seurustelemaan aloimme 02.

      • täysi yllätys

        Mietin, onko kokemuksemme samanlaiset. Te kuvaatte "salamaniskua aivojen läpi", kun taas me näimme ainoastaan toistemme kasvot ja silmät.
        Muistan vieläkin, miten korvissani surisi, kun silmäni tsuumasivat kuin kameran objektiivi ja näkökenttään jäi vain hänen kasvot. Jälkeenpäin minua huvitti tämä muistikuva - olen ollut sen verran kameran takana, että tiedän tuon tsuumauksen kun se tehdään kameralla. Mutta että ihmisessä tapahtuu jotain samaa...
        En ole enää kakaraiässä ja olen myös onnellisesti naimisissa. Mitään tunnelatauksia tms. luennolle mennessä ei ollut.
        Olen vain utelias tietämään, onko muilla vastaavia kokemuksia ja niitä näköjään on.
        Siis oikeasti askarruttaa, mikä saa jotkut ihmiset näkemään toisensa niin että se jää mieleen lopuksi ikää. Ennestään tuntemattomat ihmiset. Ei millään tavalla "ihannetyypit" toisilleen. Esim. tämä hlö ei ole fyysisesti yhtään sinne päin mitä minä pidän "tavoittelemisen arvoisena, seksikkäänä, tms". Myös minä en ole yhtään hänen tyyppiään fyysisesti.
        Mutta kumpikaan ei mahda mitään sille "virralle", joka välillämme kulkee. Kumpikaan ei vielä todennäköisesti ymmärrä, mitä se loppujen lopuksi on. Jotain positiivista kuitenkin.


      • Minä vaan
        täysi yllätys kirjoitti:

        Mietin, onko kokemuksemme samanlaiset. Te kuvaatte "salamaniskua aivojen läpi", kun taas me näimme ainoastaan toistemme kasvot ja silmät.
        Muistan vieläkin, miten korvissani surisi, kun silmäni tsuumasivat kuin kameran objektiivi ja näkökenttään jäi vain hänen kasvot. Jälkeenpäin minua huvitti tämä muistikuva - olen ollut sen verran kameran takana, että tiedän tuon tsuumauksen kun se tehdään kameralla. Mutta että ihmisessä tapahtuu jotain samaa...
        En ole enää kakaraiässä ja olen myös onnellisesti naimisissa. Mitään tunnelatauksia tms. luennolle mennessä ei ollut.
        Olen vain utelias tietämään, onko muilla vastaavia kokemuksia ja niitä näköjään on.
        Siis oikeasti askarruttaa, mikä saa jotkut ihmiset näkemään toisensa niin että se jää mieleen lopuksi ikää. Ennestään tuntemattomat ihmiset. Ei millään tavalla "ihannetyypit" toisilleen. Esim. tämä hlö ei ole fyysisesti yhtään sinne päin mitä minä pidän "tavoittelemisen arvoisena, seksikkäänä, tms". Myös minä en ole yhtään hänen tyyppiään fyysisesti.
        Mutta kumpikaan ei mahda mitään sille "virralle", joka välillämme kulkee. Kumpikaan ei vielä todennäköisesti ymmärrä, mitä se loppujen lopuksi on. Jotain positiivista kuitenkin.

        Yleensä katson miehessä siistiä pukeutumista ja määrättyä rentoutta mutta ei mitään päällekäyvää sosiaalisuutta. Ihan perussuomlaisista pidän. Ja jos järki olisi määrännyt en olisi valinnut miestäni. Mutta tuo ensimmäinen katsekontakti oli niin uskomaton kuten hyvin ilmaist en nähnyt muuta kuin hänen silmänsä. ja todellakin kuin salama olisi iskenyt aivojen läpi. Ja siksi oli kauhea pettymys kun toinen nainen hänet esitteli miesystävänään vaikka sama tunne palasi aina hänet tavattuani. Yritin jopa liikkua eripaikoissa jossa tiesin tämän pari liikkuvan jottae en kohtaisi tätä miestä ja myöhemmin aloin seurustelemaan ihan tuikitavallisen taksikuskin kanssa jota jotkut väittivät tämän ihastukseni näköiseksi mutta itse en heissä näe edeleenkään mitään samaa. Nyt 7 vuoden kuluttua joka päivä tunnen saman (ei enää salamaniskua) lämmön tunteen kun näemme päivän jälkeen toisemme. Minäkin muistan korvieni humisseen tapaamisen aikana! Minä olin tavatessamme 35v ja mieheni 38v


    • Tämäkin_

      Kyllä olen kokenut jutun, joka sai aikaan melkoisen tunneryöpyn, katsoin ihmistä muutaman ssekunnin silmiin, en saanutkaan silmiä mielestäni.
      Tulivat eteeni missä milloin, vaikka ihmistä ei ollut mailla halmeilla. Kesti monta vuotta asia elämässäni, se oli kokemus,jota en aikaisemmin ollut kokenut. Mitä se oli???

    • kuulostaa tutulta

      Mulle kävi niin että uudenvuoden aattona muutama vuosi sitten seisoin laittamassa kaverini hiuksia. Ilta oli aluillaan ja olimme jo bilepaikassa, jonne en tosin odottanut muita kuin vanhoja tuttuja. Yhtäkkiä tunsi katseen itsessäni ja nostin katseeni suoraan ovella seisovaan nuoreen mieheen. Katsoin häntä ihan hypnoottisesti ja hän minua, ja tuli sellainen olo että okei, tämä se on. En nähnyt enkä kuullut mitään mitä ympärillä tapahtui. Myöhemmin jätin miehen väärinkäsityksen takia, ja jossakin vaiheessa tajusin olleeni täysin väärässä ja todellakin kaduttaa. Näen hänet edelleen silloin tällöin, ja sama tapahtuu joka kerta. Hän vetää mua puoleensa jotenkin ihan uskomattoman voimakkaasti, kumma juttu..

    • mustaksimaalattu

      Monet ihmiset läpi elämänsä näyttelevät jotain muuta kuin todella olevat.Hetkellinen "herpaantuminen"voi aiheuttaa että joku näkee sinut todella sellaisena kuin olet.Ihminen on todella kaunis omana itsenään.Oliko riittävän hullu kommenntti.

      • ladbrooke

        kommenttisi oli erittäin ihana, ja oikeassa taidat olla:)


      • tuollaine

        katsekontakti sekoitti minun pääni ja sielunelämäni aivan totaalisesti. Oli vuosi -96 työpaikalleni tuli eräs mieshenkilö (itse olen nainen) katseemme kohtasivat, ja voi ei, ne silmät sekoittivat minut, keskustelimme työasioita jonkin aikaa, en uskaltanut katsoa miestä silmiin, oli aivan kuin olisin leijunut pilvissä.
        loppu päivä meni siinä kun yritin olla niin ettei kukaan olisi huomannut mitä mulle oli tapahtunut, olin kuin salamaniskusta ihastunut niihin sinisiin silmiin. Seuraavana päivänä soitin hänelle ja kerroin mitä hänen käyntinsä oli sanut aikaan, ensin hän oli ihmeissään, mutta sitten sovittiin, että tavataan ja keskustellan asia pois päiväjärjestyksestä, niinkuin silloin järkevästi sovittiin.
        Muutama päivä meni, minä olin aivan onnesta sekaisin, odotin tapaamista, vaikka tiesinkin, että ei tämä juttu tule jatkumaan, mutta toisin kävi, kun näimme toisemme uudelleen, se oli jotain aivan ihanaa, vaikka vain minä olin sekaisin, ilmeisesti minun katseeni oli niin vetoava, en tiedä mitä tapahtui, mutta tuon tapaamisen seurauksena me aloimme tapailla ja seurustelimme jonkin aikaa, mutta hän ei tuntenut samoin kuin minä, joten jouduin luopumaan niiden ihanien silmien katseesta.
        En aivan kokonaan ole joutunut luopumaan, käymme yhdessä kahvilla vieläkin, kun kohdalle osutaan ja uskokaa tai älkää, mutta ne silmät vieläkin lumoavat minut, en varmastikaan koskaan voi niitä unohtaa...


    • ja toinenkin

      Minulle on jäänyt mieleen monta vuotta sitten tapahtunut kohtaaminen ruuhkaisessa tavaratalossa.
      Ihmismassassa ohitseni käveli pitkä mies. Kaikki tapahtui sekunnissa. Katsoin taakseni hänen peräänsä ja hän katsoi samaan aikaan takkseen minua.
      Aloimme nauramaan ja jatkoimme matkaamme kumpikin eri suuntiin. Se piristi koko päiväni ja jostakin syystä jäi mieleeni.

      Toinen tapaus sattui ystävälleni joka matkusti Intiaan. Siellä hän sitten käveli miljoonien ihmisten joukossa miettien että miksi hän sinne oikein matkusti. Vastaan käveli vanha mies ja heidän katseensa kohtasivat. Onnellisuus ja rauha täyttivät ystäväni sillä hetkellä ja hän on sanonut että tuon kohtaamisen takia hänen ilmeiesti piti matkustaa intiaan saakka. Ystäväni on mies.

    • Päälleni

      Koin samankaltaisen hetken vuosia sitten, ensimmäisellä meskaliinitripilläni. Katsoin samassa tilassa olevaa, minulle ennestään tuntematonta henkilöä silmiin, hän kohdisti katseensa minuun, puhui minulle taivaallisen pehmeällä äänellä latinaksi, häkellyin ymmärtäessäni tätä kaunista kieltä jota en tiennyt hallitsevani, hän sanoi: "Onks sitä juttuu vielä?" ...samassa vartaloni alkoi nykimään, vääntelehtimään, tanssimaan itsekseen kuin epilepsiakohtauksen kaltaisessa transsissa, huusin suoraa huutoa "KYLLÄÄÄ!" ja sain elämäni voimakkaimman orgasmin, kuin akkukaapelit olisivat kytkettyinä alapäähäni, pyhimpäni kihelmöi kuin tuhannet kihomadot olisivat tanssineet sambaa rakkauden triangelissani...

      • sinäki

        jo aikuiseksi.


    • hihi3456

      http://www.youtube.com/watch?v=rqR6XzP1dzY


      Siin on sulle asiasta kertova biisi:)

    • harhaa?!

      Ei tarvitse olla edes katsekontaktia. Jos olette lapsuuden tuttuja?

      • täysi yllätys

        Emme ole lapsuudenystäviä. Tästä olen varma, koska itse olen elänyt lapsuuteni pienellä paikkakunnalla ja tämä toinen taas isossa kaupungissa.
        Mutta siitä en ole ollenkaan varma, ettemmekö olisi voineet tavata esim. noin 35 vuotta sitten kuumassa nuoruudessani. Tätä en ole aikaisemmin osannut ottaa huomioon. Pitää muistella yhdessä kunhan tilaisuus tulee.


    • Kokemuksia omaava

      Mitä sitten?Elämä jatkuu,emmekä luultavasti koskaan saa tietää miksi mitäkin tapahtuu...Liian suurta painoa ei niille ainakaan pidä laittaa.

    • aika monta kertaa :)

      Olenkin mietiskellyt, että sattuukohan muillekin sellaista... Itselleni on käynyt niin neljän eri ihmisen kanssa. Vähän kuin tuossa kuvailit: muuten ei kiinnitä pakosta huomiota koko ihmiseen, on vain sukeltava katse. Molemmille se sattuu aivan yhtä aikaa, eikö olekin ihmeellistä?
      Mietin itsekin aiemmin, johtuuko se jostain "tarkoitettu toisilleen"-kemiasta... Mutta kun sellaista alkoi tapahtua useammin niin tulin kuitenkin tulokseen, että se on sellainen universaali inhimillisyyden osoitus. Omalla tavallaan, sielunkumppanuuttahan on sekin.
      On sitä toki mukava muistella vielä vuosia jälkeenpäin... Mutta omalle kullalle en kerro ;)

    • meedio

      Todennäköisesti kyseessä oli kompleksi jonka nimeä en muista. Kyseessä saattoi olla henkimaailmojenne kohtaaminen jossakin tulevassa tai menneessä aikamaailmassa. Jos kuitenkin tunsit olosi erityisen virtaviivaiseksi, kyseessä on saattanut olla voimakas kohtaamine, ehkä jopa jokin merkittävä tapahtuma unimaailmoissanne. suosittelen ottamaan yhteyttä lähimpään shamaaniin..

      • täysi yllätys

        Aika mielenkiintoista. Täytyy yrittää selvittää, missä on lähin shamaani.


    • äyäy

      "Devils eyes" Asia tapahtui 45 vuotta sitten, näin saman ihmisen uudestaan, ja muistin kauhuntunteen. Vieläkään en pysty selittämään.

    • eräällä abc.llä

      mullekin kävi noin..jotakuinkin. Olin erään huoltiksen kaupan kassalla,keräsin syliini ostoksia, jostain syystä nostin katseeni...katsoin suoraan mihen silmiin, en nähnyt mitään muuta, en kuullut mitään ja kerkesin aatella, jumalauta,tuijotan tuon miehen silmiin...ja sit en tiiä kumpi väisti ensin, mies maksoi kahvinsa kassalle ja keräsin ostokseni ja lähdin autolle...katsoin mennessäni miehen perään ja huomasin todella totisen ilmeen ja luulen että hänkin muistaa aina tuon tuijotuksemme...sen jälkeen en häntä ole tavannut..olisin kyllä halunnut ja tunnen hänet jos näen...mitä lie tarkoittanut se hetki!!!

    • elämännälkä

      Kuulostaa hyvin tutulta...koin itse saman tapaisen tilanteen,yksi ensimmäinen katse ja ihan kuin olisimme tunteneet toisemme jo vuosien takaa.Uskomaton sielujen sympatia ja elämisen halu.Lopputulos on se että tässä ja nyt kohtaamme hetken,tilanteemme ovat sellaiset ettemme voi tässä elämässä elää yhdessä.Mutta kuinka ollakaan olemme olleet joskus edellisessä elämässämme toisistamme ihanasti nsuttinut pari...

      • Marica49

        Olin 17v siis aikaa on kulunut jo 32v istuin junassa kun väliasemalta alkoi junaan virtaamaan väkeä.
        Mieshenkilö käveli junan käytävää katseemme kohtasivat ja hän hymyillen kysyi onko viereinen paikka vapaa?
        Juteltiin tunteja matkan aikana ja kun olin muutaman viikon kuluttua aloittamassa opiskeluani
        kohtasimme koulun käytävällä uudestaan.
        Nyt olemme olleet aviossa jo 26v.


      • unestako
        Marica49 kirjoitti:

        Olin 17v siis aikaa on kulunut jo 32v istuin junassa kun väliasemalta alkoi junaan virtaamaan väkeä.
        Mieshenkilö käveli junan käytävää katseemme kohtasivat ja hän hymyillen kysyi onko viereinen paikka vapaa?
        Juteltiin tunteja matkan aikana ja kun olin muutaman viikon kuluttua aloittamassa opiskeluani
        kohtasimme koulun käytävällä uudestaan.
        Nyt olemme olleet aviossa jo 26v.

        useitakin kummallisia kohtaamisia, mutta tämän iltainen oli kyllä ylitse muiden.

        Lähdin käymään kaupassa, pyörin siellä ja katselin kenkiä, huomasin miehen ilmeisesti poikansa kanssa. Kävelivät ohitse, kääntyi katsomaan, katseemme kohtasi ja ensimmäinen ajatus oli minulla mikä tuo on, kuka tuo on, tuon haluan! Olin ihmeissäni reaktiostani ja ajatuksistani. Olin kävelemässä kassoille ja niin olivat hekin eri käytävällä, katseemme kohtasi ja päässäni humisi. Yritin välttää menemästä samaan aikaan kassalle, koska oli todella omituinen olo. Olimme kuitenkin kassoilla jonoissa samaan aikaan, eri kassoilla tosin. Katseemme kohtasivat jälleen. Joka kerta katse oli utelias, hämmentynyt, huumaava ja olo heikottava. He lähtivät ennen minua ulos kaupasta, näin kun kävelivät ikkunan takana ja mies kääntyi vielä katsomaan.


    • Katselija.

      Minä koin oman 'unohtumattoman katsekontaktini' 20 vuotta sitten. Olin koulussa ja kuulin jotakin mekkalaa läheltäni. Käännyin katsomaan ja siellä jotkut nuoret, joita en tuntenut, riehuivat. Yksi heistä sattui katsomaan suuntaani juuri silloin ja tuolloin aika vain pysähtyi.

      Asian ymmärtävät kaikki, jotka ovat sen kokeneet: aikaa ikäänkuin venytettiin, se hidastui ja kaikki ympäriltä hiljeni. Siitäkin huolimatta, että todellisuudessa aikaa kului tuskin edes 2 sekuntia. Ja tunne siitä, että me tunnemme toisemme oli käsittämättömän syvä; katsoessani sen lyhyen ikuisuuden ajan tuon vieraan silmiin, minusta tuntui ikäänkuin olisin tuntenut hänet aina ja vain odottanut jälleennäkemistämme.

      En tiedä tunsiko katseeni kohde samoin, emme ole koskaan olleet millään tavalla tekemisissä toistemme kanssa, edes jutelleet. Mutta minä ajattelen häntä edelleen päivittäin, ja jostakin syystä minusta edelleen tuntuu siltä, kuin me jollakin tavalla kuuluisimme yhteen. Ja olen myös surullinen asiasta, koska ikävöin ihmistä, jota en edes tunne.

      • Silmät sielunpeilinä

        Minulle on käynyt myös samalla tavalla n. 20 vuotta sitten yläasteella. Katsoimme useinkin toisiamme silmiin, mutta mitään sen enempää ei koskaan tapahtunut. Kerran olen nähnyt hänet myöhemmin ja aivan lyhyt keskustelutuokiokin taisi joskus olla. Mutta kyllä sitä katsetta miettii silloin tällöin vieläkin.

        Joillakin ihmisillä sattuu olemaan sellainen katse johon "jää kiinni". Niitä unohtumattomia katsekontakteja saattaa tulla muutamia elämän aikana.

        Yhtä ihmistä olen kaivannut jo monta vuotta. Hänen katseessa on jotain aivan käsittämätöntä ja oli ensimmäisestä katsekontaktista alkaen. Tulee tunne, että me kuulumme yhteen kaikesta huolimatta.

        Minulle sattui viime lauantaina Tampereen Ikeassa hämmentävä tilanne. Huomasin erään miehen katseen ja katsoimme useampaan kertaan toisiamme silmiin siellä kohdatessa. Se tunne joka siitä tuli oli aika mahtava. Ensimmäisen katseen jälkeen katsoin taakseni ja hän katsoi sinne missä kävelin. Harmillista, että hän taisi olla varattu.


    • ällistyttävää, totta

      Entisistä elämistäpä hyvinkin. Monikossa. Olen pitkässä suhteessa, joka alkoi myös noin, rakkaus ensisilmäyksellä oli molemminpuolista ja muistamme aina sen hetken kun katsoimme ensimmäisenä iltana toisiamme silmiin ja muu maailma ympärilllä menetti merkityksensä. Halusimme vain tutustua toisiimme palavasti . Rakastuimme äärimmäisen syvästi.. Suutelimme yhtenä yönä 12 tuntia putkeen..Romantiikkaa ja herkkää keskustelua ei puuttunut. Vuosisadan rakkaustarina kaiken muun valmiin elämän keskelle. Sanonpa että kuin suoraan elokuvasta muutenkin koko juttu.. rankka ja mutkikas tarina, mutta reilut toistakymmentä vuotta sitä on jatkunut. Uhrauksia rakkauden eteen on tehty, olen tehnyt. Sielun veljen kanssa, jossa molempien vapaus on ollut yksi osa suhdetta, kuin kesyttömien eläinten kanssa, toisilleen silti jollain tavalla lojaaleina..jatkuu kaikessa vihassa ja rakkaudessa. Mutta tunnemme silti toisemme, kukaan muu ei tunne meitä yhtä hyvin, kuin me.

    • hinliegen

      Tota kutsutaan henkilö kemiaksi

      Sairaimillaan se vie...Puheeseen ilman sanoja...Keskusteluun katseiden kanssa. puhumiseen.. Täydellisen seksiin ja yli päätään ...En osaa vieläkään selitää
      kuinka paljon enemmän se on kuin ...
      Ihan vaan väkisin johonkin tutustuminen ja ..suhteen perustaminen.

    • eräs nainen

      Mun yksi tärkeä ystävyyssuhde alkoi jo opiskeluaikoina illanistujaisssa. Tai oliko se vain joku kahvituokio. Olin kuokkakaverin luona toisessa soluasunnossa kylässä. Siellä näin yhden luokkakaverin kaverin joka miespuolinen. Eipä olisi tullut mieleenkään että olisin kovin hurmaava silloin. Ihan normi vaatteet päällä. No sitten kuljimme porukoissa juhlimassa ja aikaa myöten tutstuin lisää tähän tuttavuuteen. Kunnes eräs vappu muutti kaiken. Olin aika tuiterissa ja enkä edes muista kaikkea mutta olin kai ehdottanut jotain parinvaihtoa..mukana kun oli eräs toinenkin mies. Sitten vaan jotain tapahtui ja kemiat kohtasivat tämän kanssa jonka eka kerran näin kahvipöydässä.
      Meillä oli suhde mutta olemme edelleen ystäviä ja kenties sielunkumppaneita aina. Ja ikuisesti kai vetovoima on sisäinen sekä telepatia.

    • Onneton onnellinen

      Minulle sattui unohtumaton katsekontakti vasta yli 40-vuotiaana naisena. Olen avioliitossa yli 20-vuotta, mutta tällaisesta rakkaudesta tai tunteista ei tarvitse puhua, enemmänkin ajautumisesta. En tiennyt, että näin voi tuntea. Olin jo menettänyt elämän merkityksen kokemisen enkä odottanut tulevaisuudelta enää mitään, sillä lapsenikin on jo aikuinen.

      Tämän jalat alta vieneen miehen tapasin odottamatta tänä keväänä. Ennen tapaamista päähäni tuli jostakin ajatus, että tulen näkemään tässä paikassa johon menen ”xxxx:n” silmät ja ne tulevat vaikuttamaan minuun suuresti. Ja niinhän siinä kävi, tuntui kuin sininen salama olisi lyönyt lävitse. Kuin joku olisi katsonut minun sieluun ja minä olisin katsonut hänen sieluunsa. Tuli ihan kumma olo, ihan kuin olisi skannannut sopivuutta ja saanut tulokseksi 100%. Minä olen yrittänyt kieltää tunnetta itseltäni 4 kuukauden ajan, sillä minä olen naimisissa ja niin hänkin on. Sitä en ihan varmaksi tiedä oliko tunne molemminpuolinen vai herättikö tuijotukseni myöhemmin uteliaisuutta. Olen melko varma siitä, että tunne on molemmilla samanlainen. Siinä vaiheessa olin vielä melko järjissäni, kun oli se ajankohta kun "toistemme näkeminen" päättyy ja vastustin tunnetta ja sen osoittamista. Sen verran hassua tässä on, että tapaus sattui kaukana asuinseudustani ja silti minä tiedän, kuka tuo henkilö on, missä hän asuu, tiedän hänen vaimonsa, poikansa jne. Minulla on hyvin vahva tunne hänen arvoistaan ja harrastuksistaan ja nekin liittyvät vahvasti omaan taustaani ja elämäni arvoihin. Nämä asiat ovat jo varmistuneet. Järki on mennyt ja sydän on se joka päivä päivältä ottaa valtaa. Kaikki tapahtumat ja asiat menevät yli käsityskyvyn. En oikein tiedä mitä tekisin.

    • Aika jännää

      Minulla myös (olen naisihminen) oli vastaavanlainen kokemus, ja kauan olin todella ihmeissäni sen tiimoilta. En kuitenkaan tehnyt mitään, ja hyvä niin koska se olisi kuitenkin repinyt rikki paljon hyvää.

      En ehkä sanoisi että hän ja minä olisimme mitenkään 100% sopivatkaan toisillemme, uskoisin kokemuksessa olleen enemmän kyse salaman lailla iskeneestä ihastuksesta. Puoliso sen sijaan loppupeleissä on se, joka oikeasti on läsnä ja johon voi luottaa.

    • höpö höpö

      Tätä 'virtaa' ei varmaan tapahdu koskaan läskien, rumien, lyhyiden ja haisevien ihmisten kanssa ?.

      Joten se siitä teidän "yliluonnolisten" kohtaamistenne kanssa. Se on ihan muuta.

    • jk

      vai iin

      • vaalea sinilippa

        Tammikuu 2010 olin elämäntoverini kanssa Langkawilla.
        Lentokoneessa minua alkoi tuijotella eräs kaveri.Ihastuin suin päin häneen.
        Näin häntä samalla uima-altaalla päivisin. Tuijottelummee jatkui, vaikka en todellakaan ole mikään silmäpeliä harrasteleva ja pettävä tyyppi. En ole koskaan pettänyt kaveriani 23 vuoden aikana. Hän taisi olla joogamatkalla.
        enpä ole vieläkään unohtanut häntä, vaikka siitä on kulunut jo vuosia.
        En tietenkään tiedä hänestä mitään.
        Ehkä hän harrastaa silmäpeliä ajankulukseen, yksin kun oli matkalla.


    • onsetotta

      kyllä sellainen virta on olemassa, en tiedä mitä se on. en tiedä, onko se yliluonnollista vai ei.

    • sielunveljet

      Sitä kutsutaan kohtaamiseksi.
      Tuo ihminen kuuluu entisiin elämiin.

    • Eyes<3

      Hei!

      Mullakin on aivan vastaavia kokemuksia kuin teillä.

      Eräs mieshenkilö (koulussa) sai minut valtaansa täysin. Aivan ensinäkemästä näin hänessä jotain, mikä veti puoleensa. Myöhemmin katseemme kohtasivat aina, ja jokaisella kerralla tunsin sen valtavan energian joka katseidemme välillä oli! Usein kävi myös näin: katseemme lukkiintuivat paikalleen, ikään kuin aika olisi pysähtynyt muutamaksi sekunniksi! Järjetön ja pelottava tunne! ON USKOMATONTA, MITEN TUNSIN HÄNEN KATSEENSA JO KAUKAA JA KUN KATSOIN, HÄN TUIJOTTI MINUA. TUNSIN SEN ENERGIAN VOIMAN. Anteeksi, sekoan... ja kerran hän tuli takaani, aivan tietämättäni ja kuin joku OLISI SILLÄ HETKELLÄ LÄHETTÄNYT VIESTIN AIVOILLENI "hän on takana" .. ja niin, katsoin taakseni ja hän jatkoi matkaansa (eikä siis nähnyt minun enää katsovan häneen) Kaikki nämä monet kokemukset ovat mielessäni hyvin tarkasti edelleen. Ihastuin tähän ihmiseen erittäin syvästi, mutten tiedä tunsiko hän samoin. (ehkäpä?) En edes oppinut kunnolla tuntemaan häntä, mutta jokin vain sai päähäni sellaisia ajatuksia kuin että "tunnen tuon ihmisen jotenkin" "hän näkee katseellaan minun sieluni" yms. EN NÄE ENÄÄ HÄNTÄ KOSKAAN JA KAIPAAN HÄNTÄ SILTI AIVAN JÄRJETTÖMÄSTI. TULEN HULLUKSI! Haluan nähdä uudestaan ne upeat, tuijottavat silmät, joissa oli tunnetta. Rakastan niitä edelleen ja tulen etsimään vastaavia kaikkialta! Itken ja ikävöin häntä ihan oikeasti! Voiko hän olla joku jostain edellisestä elämästä vai mitä kummaa tämä on voinut olla?

    • soul mate?

      Ei ollut katseesta vaan rakastuin ensimmäisestä lauseesta.
      Miten sekin on mahdollista? Jo ensi hetkestä lähtien yritin torjua sitä kummallista valtavaa rakastumista ja aavistelin ettei tämä pääty onnellisesti.

      Rakastuin hänen älyynsä ja kuin olisin tuntenut hänet ennenkin. Kommunikointimme oli lopulta merkillistä...tietämistä. Kaipaan häntä vietävästi.

      Kun se päättyi, se oli vakaasti harkittu päätös. Välirikko tuntuu luonnottomalta, mutta muuta vaihtoehtoa ei ollut.

      • vaalea sinilippa

        no mikä oli tuo lause?


    • HD

      Olen hulluna m.pyöriin ja katson aina kun menee sellainen ohi.Varsinkin HD:t ja niiden ääni. Hoidin työasiaa ja alkoi kuulumaan maailman hienoin ääni takaanta ja siinä se oli mies joka ajoi m.pyörää. Hän meni hiljaa ohitseni katsoi minua koko sen pienen hetken ja minä häntä suoraan silmiin. Hänen kasvot oli peitetty huivilla enkä nähnyt kuin silmät kun hän hiljaa pörräsi ohitseni. Huomasin kuinka hän vilkaisi peilin kautta vielä. Kaikki hommat meni sitten sekaisin ja pakko oli lähteä paikalta. Tästä on nyt kaksi päivää ja minulla ei ole hajuakaan kuka tuo oli tai mihin hän meni mutta näen kasvot ja ne silmät jatkuvasti edessäni ja ajattelen häntä.Yritän siirtää ajatukseni muualle mutta kun ei onnistu. Elämäni kauneimmat silmät ja katse joiden voimalla jaksaa jatkaa.....

    • tsajajajaja

      Muutama kuukausi sitten tapasin baarissa ihan sattumalta ennestään tuntemattoman miehen. Pienen hetken katseemme kohtasivat ja tuli jotenkin lämmin tunne. Päädyimme juttelemaan ja minulla oli kokoajan käsittämättömän rento ja mukava olo hänen seurassaan, vaikken edes tuntenut häntä. tulimme todella hyvin toimeen ja meillä on ihan samanlainen huumorintaju. muutaman kerran sen jälkeen kohtasimme sattumalta ja meillä oli todella hauskaa. Sanoi puhuessamme ihan ohi mennen, että olisipa hänellä joskus sellainen tyttöystävä kuin minä, ja se jaksaa vieläkin hymyilyttää. :)) Miehellekkin oli varmaan tullut samanlainen tuntemus kuin minulle, lisäsi mut heti ensi kohtaamisemme jälkeen facebookissa kaveriksi ja piti minuun sen kautta yhteyttä. Nyt ihan lähiaikoina miehen yhteydenpito on loppunut kuin seinään, ei enää ole jutellut ja itse olen niin arka etten kehtaa tehdä aloitetta, löysi varmaan jonkun toisen....?

      Mulla on kuitenkin pieni tunne, että vielä me tavataan ja tulemme kokemaan yhdessä vielä paljon.... :---)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe