Koskahan navigaattoreihin olisi saatavilla uusia tämän vuoden karttoja, osaanhan sen voi kait itse päivittää 60 päivän kuluessa? Kait Garmineihin ainakin, onkohan muilla merkeillä samaa etua?
Ajelen tuossa usein Pirkanmaalla ja uusi ohitustie kun ei ole vielä kartoilla nykyisessä navissani joka ollut jo jonkin aikaa, ja se hieman risoo, sama juttu Riksussa, aina välillä olen keskellä peltoa kun Launosiin tuli uudet tieyhteydet...
2009 karttapäivitykset
naveihin?
2
715
Vastaukset
- nrahastusta
Viivyttävät vuoden alun päivityksiä sen verran etteivät pukinkontista navin saaneet voi päivittää ilmaiseksi uusia karttoja.
- jelppis
Jos ei ihmeitä tapahdu, niin v 2010 loppupuolella voi noi olla navigaattorien karttoihin päivitetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760